Show simple item record

dc.contributor.advisorΚυρούση, Αντιγόνη
dc.contributor.authorΓεωργίου, Χριστιάνα
dc.contributor.otherGeorgiou, Christiana
dc.coverage.spatialΚύπροςel_GR
dc.date.accessioned2017-09-15
dc.date.accessioned2017-09-15T09:30:40Z
dc.date.available2017-09-15T09:30:40Z
dc.date.copyright2017-05
dc.date.issued2017-09-15
dc.identifier.otherΔΤΠ/2017/00038el_GR
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11128/3139
dc.descriptionΠεριέχει βιβλιογραφικές παραπομπές.el_GR
dc.description.abstractΑρκετές μελέτες προτείνουν ότι υπάρχει μία θετική σχέση μεταξύ της ικανοποίησης των εργαζόμενων και της ικανοποίησης των πελατών (Bernhardt et al., 2000; Harter et al., 2002; Koys, 2003; Tornow & Wiley, 1991; Wangenheim et al., 2007). Εξαιτίας αυτής της υποτιθέμενης θετικής σχέσης, η ικανοποίηση των εργαζόμενων έχει λάβει σημαντική προσοχή από τους ερευνητές και έγινε θέμα συζήτησης τις τελευταίες δύο δεκαετίες (Matzler & Renzl, 2007). Δεν υπάρχει αμφιβολία ότι η ικανοποίηση των εργαζόμενων είναι ζωτικής σημασίας στον τομέα των υπηρεσιών λόγω της φύσης του κλάδου (Lam et al., 2001). Λόγω της παραδοχής ότι οι ικανοποιημένοι εργαζόμενοι δημιουργούν ικανοποιημένους πελάτες, σκοπός της παρούσας μελέτης είναι να μελετηθεί το κατά πόσο η ικανοποίηση του εργαζόμενου επιδρά στην ικανοποίηση του πελάτη με τον τρόπο που αυτή αποτυπώνεται στα σχόλια πελατών σε ιστοσελίδες κριτικής ξενοδοχείων όπως είναι το TripAdvisor. Για την επίτευξη του σκοπού αυτού, το Olympic Lagoon Resort επιλέχθηκε από τα 106 ξενοδοχεία που είναι εγγεγραμμένα στην ιστοσελίδα του TripAdvisor για την αγορά της Αγίας Νάπας στην Κύπρο και υιοθετήθηκε η μέθοδος ανάλυσης περιεχομένου. Τα ευρήματα της μελέτης επιβεβαιώνουν ότι υπάρχει ισχυρή θετική σχέση μεταξύ της ικανοποίησης του εργαζόμενου και της ικανοποίησης του πελάτη.el_GR
dc.format.extentvii, 61 σ. 30 εκ.el_GR
dc.languagegrel_GR
dc.language.isogrel_GR
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/closedAccessel_GR
dc.subjectΙκανοποίηση εργαζομένωνel_GR
dc.subjectEmployees satisfactionel_GR
dc.subjectΙκανοποίηση πελατώνel_GR
dc.subjectConsumer satisfactionel_GR
dc.titleΗ αποτύπωση της σχέσης ικανοποίησης εργαζομένου και ικανοποίησης πελάτη στην επικοινωνία πελατών με την ξενοδοχειακή επιχείρηση στα σχόλια σε ιστοσελίδες κριτικής ξενοδοχείωνel_GR
dc.typeΜεταπτυχιακή Διατριβήel_GR
dc.description.translatedabstractSeveral studies suggest that there is a positive relationship between employee satisfaction and customer satisfaction (Bernhardt et al., 2000; Harter et al., 2002; Koys, 2003; Tornow and Wiley, 1991; Wangenheim et al., 2007). Because of this assumed positive relationship, employee satisfaction has received significant attention from researchers and became a critical issue within the last two decades (Matzler and Renzl, 2007). There is no doubt that employee satisfaction is critical in the service industry because of the nature of the industry (Lam et al., 2001). Because of the assumption that satisfied employees create satisfied customers, the purpose of this study is to investigate whether the employee satisfaction affects customer satisfaction with the way it is reflected in customer feedback on hotel review sites like TripAdvisor. For the purpose of the study, the Olympic Lagoon Resort was selected from 106 hotels that are registered on the TripAdvisor website for Ayia Napa in Cyprus market and content analysis method was adopted. Findings confirmed that there is a strong positive relationship between employee satisfaction and customer satisfaction.el_GR
dc.format.typepdfel_GR


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record