Kypseli Logo
    • Ελληνικά
    • English
  •  Home
  •  Browse 
    • Communities & Collections
    • By Issue Date
    • Authors
    • Titles
    • Subjects
    • By Issue number
  • Language elLanguage en
  •  Login 
    • Sign in
    View Item 
    • Home
    • Αποθετήριο Ανοικτού Πανεπιστημίου Κύπρου (Repository of the Open University of Cyprus)
    • Μεταπτυχιακές διατριβές / Master Τhesis
    • Θεατρικές Σπουδές (ΕΛΛ) / Theatre Studies (in Greek)
    • View Item
    •   Home
    • Αποθετήριο Ανοικτού Πανεπιστημίου Κύπρου (Repository of the Open University of Cyprus)
    • Μεταπτυχιακές διατριβές / Master Τhesis
    • Θεατρικές Σπουδές (ΕΛΛ) / Theatre Studies (in Greek)
    • View Item
    JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

    Το θέατρο στο μάθημα της αγωγής υγείας: Μία παρέμβαση για τη φτώχεια

    Thumbnail
    View/Open
    ΘΣΠ-2017-00079.pdf (2.858Mb)
    Date
    2017-09-13
    Author
    Χριστοδούλου, Θεοδώρα
    Metadata
    Show full item record
    Abstract
    Η παρούσα μεταπτυχιακή διατριβή προσεγγίζει το μάθημα της Αγωγής Υγείας στην Πρωτοβάθμια Εκπαίδευση και συγκεκριμένα την ενότητα ‘Φτώχεια’ μέσα από τη συμβολή της Θεατρικής Αγωγής. Η διατριβή διαρθρώνεται σε δύο μέρη: το θεωρητικό, όπου αναλύονται και συνδέονται μεταξύ τους οι βασικές έννοιες και μεθοδολογίες που απασχόλησαν τη διατριβή και το ερευνητικό μέρος, στο οποίο περιγράφεται η εκπαιδευτική παρέμβαση που πραγματοποιήθηκε βασισμένη στην έρευνα δράσης σε μία τάξη δημοτικού σχολείου. Πιο αναλυτικά, στο πρώτο μέρος, αναλύεται το θεωρητικό υπόβαθρο της Θεατρικής Αγωγής και οι βασικές μεθοδολογίες που επηρέασαν το θεατρικό μοντέλο της παρούσας έρευνας, με έμφαση στον κοινωνικό τους ρόλο. Ακολούθως, γίνεται περιγραφή του αντικειμένου της Αγωγής Υγείας και των βασικών εννοιών της φτώχειας, του κοινωνικού αποκλεισμού και της κοινωνικής αλληλεγγύης, έννοιες που απασχόλησαν άμεσα την εκπαιδευτική παρέμβαση. Στη συνέχεια, πραγματοποιείται σύνδεση της Αγωγής Υγείας με τη Θεατρική Αγωγή, ενισχύοντας θεωρητικά την εκπαιδευτική παρέμβαση. Τέλος, τίθενται τα ερευνητικά ερωτήματα και αναλύεται η ερευνητική μέθοδος, δηλαδή η έρευνα δράσης. Στο δεύτερο μέρος, μετά από τις απαραίτητες πληροφορίες για την τάξη που συμμετείχε, περιγράφεται αναλυτικά όλη η παρέμβαση. Η μεταπτυχιακή διατριβή ολοκληρώνεται με την ανάλυση των συμπερασμάτων που προέκυψαν μέσα από τα ερευνητικά ερωτήματα που είχαν τεθεί.
    URI
    http://hdl.handle.net/11128/3126
    Collections
    • Θεατρικές Σπουδές (ΕΛΛ) / Theatre Studies (in Greek)

    Open University of Cyprus

    PO Box 12794,

    2252, Latsia

    Cyprus

    Tel.: +357 22 411600

    Fax.: +357 22 411601

    • Help
    • Contact Us
    • Open University of Cyprus
    • OUC Library
    • Policies
    • Accessibility and Data Protection

    Find us on:

    • FacebookFacebook
    • EU Flag
    • Republic of Cyprus
    • Structural Funds
    • e University
    • Open University of Cyprus

    The eUniversity Project is co-founded by the European Regional Development Fund and National Funds in the Programmatic Period 2007-2013

     

    Browse

    All of DSpaceCommunities & CollectionsBy Issue DateAuthorsTitlesSubjectsBy Issue numberThis CollectionBy Issue DateAuthorsTitlesSubjectsBy Issue number

    My Account

    Sign inRegister

    Open University of Cyprus

    PO Box 12794,

    2252, Latsia

    Cyprus

    Tel.: +357 22 411600

    Fax.: +357 22 411601

    • Help
    • Contact Us
    • Open University of Cyprus
    • OUC Library
    • Policies
    • Accessibility and Data Protection

    Find us on:

    • FacebookFacebook
    • EU Flag
    • Republic of Cyprus
    • Structural Funds
    • e University
    • Open University of Cyprus

    The eUniversity Project is co-founded by the European Regional Development Fund and National Funds in the Programmatic Period 2007-2013