Kypseli Logo
    • Ελληνικά
    • English
  •  Home
  •  Browse 
    • Communities & Collections
    • By Issue Date
    • Authors
    • Titles
    • Subjects
    • By Issue number
  • Language elLanguage en
  •  Login 
    • Sign in
    View Item 
    • Home
    • Αποθετήριο Ανοικτού Πανεπιστημίου Κύπρου (Repository of the Open University of Cyprus)
    • Μεταπτυχιακές διατριβές / Master Τhesis
    • Επιστημών της Αγωγής (ΕΛΛ) / Educational Studies (in Greek)
    • View Item
    •   Home
    • Αποθετήριο Ανοικτού Πανεπιστημίου Κύπρου (Repository of the Open University of Cyprus)
    • Μεταπτυχιακές διατριβές / Master Τhesis
    • Επιστημών της Αγωγής (ΕΛΛ) / Educational Studies (in Greek)
    • View Item
    JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

    Ψυχοπαιδαγωγικές παρεμβάσεις για την τροποποίηση των στάσεων παιδιών προσχολικής ηλικίας απέναντι σε παιδιά με συναισθηματικές και συμπεριφορικές δυσκολίες

    Thumbnail
    View/Open
    ΕΠΑ-2017-00047.pdf (2.181Mb)
    Date
    2017-09-12
    Author
    Αναστασάκη, Μαρία
    Metadata
    Show full item record
    Abstract
    Αρκετές έρευνες έχουν επικεντρωθεί στη μελέτη των στάσεων και των αντιλήψεων των παιδιών τυπικής ανάπτυξης απέναντι στα παιδιά με ειδικές εκπαιδευτικές ανάγκες, καθώς και στην εφαρμογή παρεμβάσεων προκειμένου να τροποποιηθούν οι στάσεις των παιδιών τυπικής ανάπτυξης ως προς τα παιδιά με ειδικές εκπαιδευτικές ανάγκες, καθώς έχουν καθοριστικό ρόλο στην σχολική ενσωμάτωση των παιδιών αυτών στη γενική εκπαίδευση. Σκοπός της παρούσας έρευνας είναι να ανιχνεύσει εάν η εφαρμογή της ψυχοπαιδαγωγικής παρέμβασης της αφήγησης ιστοριών μπορεί να τροποποιήσει τις στάσεις και τις αντιλήψεις των παιδιών προσχολικής ηλικίας τυπικής ανάπτυξης απέναντι στα παιδιά με συναισθηματικές και συμπεριφορικές δυσκολίες. Στην παρούσα έρευνα συμμετείχαν 120 παιδιά τυπικής ανάπτυξης προσχολικής ηλικίας (4-6 ετών). Ογδόντα έξι παιδιά συγκρότησαν την πειραματική ομάδα στην οποία εφαρμόστηκε η ψυχοπαιδαγωγική παρέμβαση της αφήγησης ιστοριών για τέσσερις εβδομάδες και τριάντα τέσσερα παιδιά συγκρότησαν την ομάδα ελέγχου στην οποία δεν εφαρμόστηκε η παρέμβαση. Για να διερευνηθούν οι στάσεις των παιδιών της ομάδας ελέγχου και της πειραματικής ομάδας απέναντι στα παιδιά με συναισθηματικές και συμπεριφορικές δυσκολίες πριν και μετά την παρέμβαση χορηγήθηκε η κλίμακα αποδοχής για παιδιά προσχολικής ηλικίας (Acceptance Scale for Kindergartners-Revised (ASK-R). Στη συνέχεια, συγκρίθηκαν τα αποτελέσματα της ομάδας ελέγχου και της πειραματικής ομάδας. Με βάση τα ευρήματα της παρούσας έρευνας οι στάσεις και οι αντιλήψεις των παιδιών της πειραματικής ομάδας τροποποιήθηκαν σημαντικά απέναντι στα παιδιά με συναισθηματικές και συμπεριφορικές δυσκολίες.
    URI
    http://hdl.handle.net/11128/3117
    Collections
    • Επιστημών της Αγωγής (ΕΛΛ) / Educational Studies (in Greek)

    Open University of Cyprus

    PO Box 12794,

    2252, Latsia

    Cyprus

    Tel.: +357 22 411600

    Fax.: +357 22 411601

    • Help
    • Contact Us
    • Open University of Cyprus
    • OUC Library
    • Policies
    • Accessibility and Data Protection

    Find us on:

    • FacebookFacebook
    • EU Flag
    • Republic of Cyprus
    • Structural Funds
    • e University
    • Open University of Cyprus

    The eUniversity Project is co-founded by the European Regional Development Fund and National Funds in the Programmatic Period 2007-2013

     

    Browse

    All of DSpaceCommunities & CollectionsBy Issue DateAuthorsTitlesSubjectsBy Issue numberThis CollectionBy Issue DateAuthorsTitlesSubjectsBy Issue number

    My Account

    Sign inRegister

    Open University of Cyprus

    PO Box 12794,

    2252, Latsia

    Cyprus

    Tel.: +357 22 411600

    Fax.: +357 22 411601

    • Help
    • Contact Us
    • Open University of Cyprus
    • OUC Library
    • Policies
    • Accessibility and Data Protection

    Find us on:

    • FacebookFacebook
    • EU Flag
    • Republic of Cyprus
    • Structural Funds
    • e University
    • Open University of Cyprus

    The eUniversity Project is co-founded by the European Regional Development Fund and National Funds in the Programmatic Period 2007-2013