Show simple item record

dc.contributor.advisorΚατσαρίδου, Μάρθα
dc.contributor.authorΜπούνα, Χαρίκλεια
dc.contributor.otherMpouna, Chariklia
dc.coverage.spatialΚύπροςel_GR
dc.date.accessioned2017-09-12
dc.date.accessioned2017-09-12T10:58:20Z
dc.date.available2017-09-12T10:58:20Z
dc.date.copyright2017-05
dc.date.issued2017-09-12
dc.identifier.otherΘΣΠ/2017/00094el_GR
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11128/3110
dc.descriptionΠεριέχει βιβλιογραφικές παραπομπές.el_GR
dc.description.abstractΗ παρούσα μελέτη πραγματεύεται το ζήτημα της θέσης της γυναίκας στην Αρχαιότητα και στην σύγχρονη εποχή, οποία βασίζεται πρωτίστως στη μελέτη της τραγωδίας Αντιγόνη του Σοφοκλή. Αφού μελετήσουμε τη συγκεκριμένη τραγωδία, παρουσιάζουμε τα στοιχεία όσον αφορά τη θέση της σήμερα, με βάση τις πτυχές των σχέσεων εξουσίας, της οικογένειας και της διαμάχης των δυο φύλων. Η διάσταση της θέσης της γυναίκας στην αρχαιότητα και στο σήμερα χρησιμοποιείται ως θέμα για μια θεατροπαιδαγωγική προσέγγιση μια προσέγγιση πουαναλύεται θεωρητικά στο πλαίσιο του πεδίου "Θέταρο στην Εκπαιδεύση". Πιο συγκεκριμένα, έχοντας επιλέξει συγκεκριμενα αποσπάσματα από την τραγωδία και αντίστοιχα αποσπασματα από την τραγωδία και αντίστοιχα αποσπασματα από κείμενο της σύγχρονης εποχής που αναδικνύει τη θέση της γυναίκας με βάση τις παραπάνω πτυχές, επιχειρούμς την διδακτική πρόταση για θεατροπαιδαγωγική προσέγγιση στο σχολικό περιβάλλον και πιο συγκεκριμένα σε μαθητές Α Λυκείου, με σκοπό τον κοινωνικό προβληματισμό των μαθητών πάνω σε ένα σημαντικό ζήτημα της κοινωνικής πραγματικότητας.el_GR
dc.format.extent80 σ. 30 εκ.el_GR
dc.languagegrel_GR
dc.language.isogrel_GR
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/closedAccessel_GR
dc.subjectΘεατροπαιδαγωγική -- Εκπαίδευσηel_GR
dc.subjectTheatre educationel_GR
dc.subjectΣοφοκλής, 497/6-406/5 Π.Χ -- Κριτική και Ερμηνείαel_GR
dc.titleΑντιγόνη του Σοφοκλή: Μια θεατροπαιδαγωγική προσέγγισηel_GR
dc.typeΜεταπτυχιακή Διατριβήel_GR
dc.description.translatedabstractThe present study deals with the issue of the position of the woman in antiquity as well as during the recent years, based primary on the study of Sophocle's tragedy, Antigen. First of all, we are studying this particular tragedy and we are presenting the facts concerning the position of women during antiquity. Subsequently, we compare them to those concerning the position of women today, based on aspects of power relations, family relationships and the match of the two sexes. This dimension of the position of the woman in antiquity and in present years is used as a subject to a theatre/drama in education approach, whose theoritical analysis has preceded. More specifically, by choosing some extracts of the tragedy and corresponding extracts of a modern text that highlights the position of the woman on the basis of the aspects above, a didactic proposal is being attempted for a theatrical adaptation approach to the school environment and, more specifically, to students attending the first class of high school, in order to develop their social concern on an important issue of social reality.el_GR
dc.format.typepdfel_GR


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record