Show simple item record

dc.contributor.advisorΚαζαντζίδης, Γεώργιος
dc.contributor.authorΧρίστου, Χριστίνα
dc.contributor.otherChristou, Christina
dc.coverage.spatialΚύπροςel_GR
dc.date.accessioned2017-09-07
dc.date.accessioned2017-09-07T10:33:59Z
dc.date.available2017-09-07T10:33:59Z
dc.date.copyright2017-05
dc.date.issued2017-09-07
dc.identifier.otherΕΓΛ/2017/00067el_GR
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11128/3080
dc.descriptionΠεριέχει βιβλιογραφικές παραπομπές.el_GR
dc.description.abstractΗ παρούσα εργασία έχει ως βασικό στόχο να ασχοληθεί με τη μεθοδολογία της διδασκαλίας του αρχαίου ελληνικού ρητορικού λόγου του Λυσία, Ὑπὲρ Μαντιθέου, εστιάζοντας στην συντακτική λειτουργία του απαρεμφάτου και της μετοχής, ως απαραίτητα συστατικά στοιχεία του έντεχνου ρητορικού λόγου. Ο συγκεκριμένος ρητορικός λόγος αποτελεί διδακτικό αντικείμενο στο μάθημα των Αρχαίων Ελληνικών προσανατολισμού της Β΄ Λυκείου. Η επισήμανση του σημαντικού ρόλου του απαρεμφάτου και της μετοχής, κατά τη διδακτική πράξη, συμβάλλει στην κατανόηση του τρόπου λειτουργίας του αρχαίου ελληνικού λόγου και στην προετοιμασία τους για τη διδασκαλία του υποτεταγμένου λόγου. Η Κειμενοκεντρική προσέγγιση και η Δομολειτουργική - Επικοινωνιακή Γραμματική αποτέλεσαν βασικά μεθοδολογικά εργαλεία για την ανάλυση του ρητορικού λόγου.el_GR
dc.format.extentvii, 63 σ. 30 εκ.el_GR
dc.languagegrel_GR
dc.language.isogrel_GR
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/closedAccessel_GR
dc.subjectΈντεχνος Ρητορικός Λόγοςel_GR
dc.subjectSpecific Rhetorical Speechel_GR
dc.titleΗ διδακτική του απαρέμφατου και της μετοχής στον ρητορικό λόγο του Λυσία υπέρ Μαντιθέου ως μέσο πειθούςel_GR
dc.typeΜεταπτυχιακή Διατριβήel_GR
dc.description.translatedabstractThe purpose of this assignment is to analyse the methodology of Lysias’ ancient greek rhetoric speech, For Mantitheus (Ὑπὲρ Μαντιθέου), and the systematic use of the infinitive and the participle. The specific rhetorical speech is part of the syllabus of the elective subject of Ancient Greek class B’ of the Lyceum. The identification of the important role of the infinitive and the participle during teaching, enables us to realise the way ancient greek speech works and also helps to prepare the students to understand subordinate clauses. The greek language genre approach and structural communicative grammar have been adopted as the main methodological strategies for analysing rhetorical speech.el_GR
dc.format.typepdfel_GR


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record