Εμφάνιση απλής εγγραφής

dc.contributor.advisorΚεχαγιάς, Ιωάννης
dc.contributor.authorΣφυρίδου, Σταυρούλα
dc.contributor.otherSfyridou, Stavroula
dc.coverage.spatialΚύπροςel_GR
dc.date.accessioned2017-08-28
dc.date.accessioned2017-09-05T07:20:36Z
dc.date.available2017-09-05T07:20:36Z
dc.date.copyright2017-05
dc.date.issued2017-09-05
dc.identifier.otherMBA/2017/00556el_GR
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11128/3049
dc.descriptionΠεριέχει βιβλιογραφικές παραπομπές.el_GR
dc.description.abstractH παρούσα διατριβή ασχολείται με τη μελέτη περίπτωσης Cosmote, πάροχο τηλεπικοινωνιακών υπηρεσιών στην Ελλάδα. Συγκεκριμένα εστίασε στον παράγοντα Brand Equity του οργανισμού. Καθώς η ελληνική αγορά στο χώρο των τηλεπικοινωνιών έχει τη μορφή του ολιγοπωλιακού ανταγωνισμού, είναι σημαντικό για καθέναν από τους συμμετέχοντες, στην περίπτωση της παρούσας διατριβής, την Cosmote, να γνωρίζουν τα στοιχεία που επηρεάζουν το Brand Equity τους. Γενικά, η έννοια του Brand Equity είναι συνυφασμένη με την αξία που αποδίδουν οι καταναλωτές στο εμπορικό σήμα/μάρκα ενός οργανισμού/προϊόντος και μπορεί να επηρεάσει θετικά τις καταναλωτικές αποφάσεις τους. Η έννοια του Brand Equity προσεγγίστηκε χρησιμοποιώντας τη σχετική θεωρία του Aaker (1996). Για τη συλλογή δεδομένων πραγματοποιήθηκε πρωτογενής έρευνα με την συλλογή 200 ερωτηματολογίων σε κατάστημα πώλησης προϊόντων και υπηρεσιών της Cosmote. Η επεξεργασία των αποτελεσμάτων βασίστηκε σε τρεις άξονες: τη διενέργεια περιγραφικής στατιστικής ανάλυσης, γραμμικής συσχέτισης και γραμμικής παλινδρόμησης. Τα αποτελέσματα των ερωτηματολογίων ομαδοποιήθηκαν και ποσοτικοποιήθηκαν κατάλληλα έτσι ώστε να παράγουν τις μεταβλητές που χρησιμοποιήθηκαν για την ανάλυση. Οι μεταβλητές συνάδουν με την θεωρία του Aaker (1996) και είναι οι: perceived value, perceived quality, brand awareness, customer satisfaction/loyalty, leadership/popularity, personality και organization. Οι αναλύσεις διεξήχθησαν ξεχωριστά για το κομμάτι της σταθερής τηλεφωνίας και ξεχωριστά για την κινητή τηλεφωνία. Ως εξαρτημένη μεταβλητή, επιλέχθηκε αυτή του customer satisfaction/loyalty καθώς σύμφωνα με τον Aaker (1996), είναι ιδιαίτερα σημαντική για την μέτρηση του Brand Equity στον τομέα των υπηρεσιών, στις οποίες υπάγεται και ο τομέας των τηλεπικοινωνιών. Τα αποτελέσματα της παλινδρόμησης ανέδειξαν τις μεταβλητές perceived quality, perceived value και brand awareness ως στατιστικά σημαντικές για επιρροές στο Brand Equity της σταθερής και κινητής τηλεφωνίας. Μια πιθανή ερμηνεία είναι πως οι καταναλωτές είναι περισσότερο ευαίσθητοι προς την τιμή και αναζητούν ποιοτικά προϊόντα με αξία, ενώ δεν εστιάζουν σε παράγοντες όπως η προσωπικότητα ή η ηγετική θέση του οργανισμού/προϊόντος.el_GR
dc.format.extentvii, 103 σ. 30 εκ.el_GR
dc.languagegrel_GR
dc.language.isogrel_GR
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/closedAccessel_GR
dc.subjectBrand Equityel_GR
dc.titleΗ σημασία του Brand Equity και οι παράγοντες που επηρεάζουν την καταναλωτική πίστη και ικανοποίηση στον τομέα των τηλεπικοινωνιών. Μελέτη περίπτωσης: Cosmoteel_GR
dc.typeΜεταπτυχιακή Διατριβήel_GR
dc.description.translatedabstractThe present thesis conducted a case study on Cosmote, a Greek telecommunications service provider. More specifically, the study focused on the examination of the organization's Brand Equity. As the Greek telecommunications market is characterized by oligopolistic competition, it is important for each of the participants, such as Cosmote, to be aware of the factors that affect their Brand Equity. In general, the concept of Brand Equity relates to the value that consumers attribute to the brand of an organization / product, and this factor can positively influence their purchasing decisions. The concept of Brand Equity was approached in this thesis by employing Aaker's relevant theory (1996). Primary research was conducted with the collection of 200 questionnaires addressed to respondents at Cosmote store. The collected data was processed using descriptive statistical analysis, linear correlation and linear regression. The respondents’ answers were quantified to produce the variables used for the analysis. The variables are consistent with Aaker's theory (1996), and are: perceived value, perceived quality, brand awareness, customer satisfaction/loyalty, leadership/ popularity, personality and organization. Linear regression models were used separately for the landline and mobile telephony. Customer satisfaction/loyalty was chosen as the dependent variable, since according to Aaker (1996) it is particularly important for the measurement of Brand Equity in the services sector, where the telecommunications sector belong to. The effects of the regression indicated the variables of perceived quality, perceived value and brand awareness as statistically significant for their influences upon the variations on Brand Equity for both landline and mobile telephony. A possible explanation is that consumers have become more price-sensitive and are looking for quality products with value, while they are not affected in a significant manner by factors such as the personality or the market leadership of the organization / product.el_GR
dc.format.typepdfel_GR


Αρχεία σε αυτό το τεκμήριο

Thumbnail

Αυτό το τεκμήριο εμφανίζεται στις ακόλουθες συλλογές

Εμφάνιση απλής εγγραφής