Show simple item record

dc.contributor.advisorΞεφτέρης, Δημήτριος
dc.contributor.authorΚόντος, Παναγιώτης
dc.contributor.otherKontos, Panagiotis
dc.coverage.spatialΚύπροςel_GR
dc.date.accessioned2017-08-30
dc.date.accessioned2017-08-30T08:37:45Z
dc.date.available2017-08-30T08:37:45Z
dc.date.copyright2017-06
dc.date.issued2017-08-30
dc.identifier.otherMBA/2017/00540el_GR
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11128/3045
dc.descriptionΠεριέχει βιβλιογραφικές παραπομπές.el_GR
dc.description.abstractΣτην παρούσα διπλωματική εργασία προσπαθήσαμε να διερευνήσουμε την εισαγωγή νέων πρακτικών διοίκησης στη δημόσια διοίκηση και ειδικότερα στην Αποκεντρωμένη Διοίκηση Μακεδονίας – Θράκης, η οποία αποτελεί μια αποκεντρωμένη κρατική δομή. Προσπαθήσαμε να ανιχνεύσουμε τις ακολουθούμενες πρακτικές διοίκησης των στελεχών της (Προϊσταμένων Διευθύνσεων και Τμημάτων) και να διαπιστώσουμε το κατά πόσο αυτές οι πρακτικές συνάδουν με τη φιλοσοφία του δημόσιου μάνατζμεντ. Επίσης προσπαθήσαμε να καταγράψουμε τις γενικότερες αντιλήψεις των στελεχών περί της εισαγωγής πρακτικών Διοίκησης Ολικής Ποιότητας στη δημόσια διοίκηση, τις δυσχέρειες που αντιμετωπίζουν για την εφαρμογή τους και τις προτάσεις για την αντιμετώπισή τους. Η σκοπιμότητα της εργασίας έγκειται στο γεγονός ότι η εισαγωγή νέων πρακτικών διοίκησης στη δημόσια διοίκηση η οποία παρουσιάζεται από πλήθος συγγραφέων ως αναγκαία για τον εκσυγχρονισμό και την αναδιαμόρφωση των δομών του δημοσίου τομέα προκειμένου να καταστεί λιγότερο γραφειοκρατικός και αποδοτικότερος για το πολίτη, δεν είναι σε καμία περίπτωση εύκολη, πολλές φορές δε, δεν έχει τα αναμενόμενα αποτελέσματα. Μεθοδολογικά, για την εκπόνηση της εργασίας στηριχθήκαμε σε βιβλιογραφικές αναφορές, στη διαδικτυακή αναζήτηση πληροφοριών, στη συλλογή και επεξεργασία πρωτογενούς υλικού μέσω της σύνταξης και διανομής κατάλληλου ερωτηματολογίου στο σύνολο των στελεχών (Προϊσταμένων Διευθύνσεων και Τμημάτων) της Αποκεντρωμένης Διοίκησης Μακεδονίας – Θράκης, καθώς και στη σύγκριση με διαθέσιμα δευτερογενή στοιχεία. Συμπερασματικά μπορούμε να αναφέρουμε ότι η δημιουργία κουλτούρας ποιότητας σε έναν δημόσιο οργανισμό, αποτελεί καταλυτικό παράγοντα για την ομαλή εισαγωγή των απαραίτητων καινοτομιών για την αύξηση της αποτελεσματικότητας της υπηρεσίας και της εξυπηρέτησης του πολίτη. Απαραίτητες προϋποθέσεις, η δέσμευση της ηγεσίας, η δημιουργία ενός αποτελεσματικού πλαισίου λειτουργίας, η ευρεία αποδοχή της από όλους τους εμπλεκόμενους, καθώς και ικανά ηγετικά στελέχη που θα μπορέσουν να την εφαρμόσουν.el_GR
dc.format.extentix, 136 σ. 30 εκ.el_GR
dc.languagegrel_GR
dc.language.isogrel_GR
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/closedAccessel_GR
dc.subjectΔημόσια διοίκηση -- Αναδιάρθρωσηel_GR
dc.subjectPublic administration -- Restructuringel_GR
dc.titleΑλλαγή πρακτικών στη δημόσια διοίκηση: Η περίπτωση της αποκεντρωμένης διοίκησης Μακεδονίας-Θράκηςel_GR
dc.typeΜεταπτυχιακή Διατριβήel_GR
dc.description.translatedabstractIn this diploma thesis we have tried to investigate the introduction of innovative practices in public administration and in particular, in the Regional Administration of Macedonia – Thrace, which is a decentralized state structure. We tried to identify the management practices followed by its executives (heads of departments) and the middle managers and to determine whether these practices are in line with the philosophy of the new public management. We also attempted to record the general perceptions of executives and middle managers about the introduction of Total Quality Management practices in public administration, the difficulties they face in their implementation and the proposals to overcome them. The feasibility of the work lies in the fact that the introduction of innovative practices in public administration, which is presented by a number of writers as necessary for the modernization and restructure of public sector in order to make it less bureaucratic and more efficient for the citizens, is in no case easy and sometimes does not have the expected results. The Methodology, of this thesis, was based on bibliographical references, online search for information, as well as the collection and processing of primary material by formulating and distributing a suitable questionnaire to all executives (heads of departments) and middle managers of Regional Administration of Macedonia – Thrace and in comparison to available secondary data. In conclusion, creating a culture of quality in the public sector is recognized as catalytic factor for the introduction of innovating practices, which will lead to increased efficiency within the organization, and therefore to improved customer satisfaction. Essential conditions are the commitment of leadership, the creation of an effective operational framework, broad acceptance by all the players concerned, together with capable leaders to implement it.el_GR
dc.format.typepdfel_GR


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record