Show simple item record

dc.contributor.advisorΜιχιώτης, Αθανάσιος
dc.contributor.authorΛιαράκου, Αικατερίνη
dc.contributor.otherLiarakou, Aikaterini
dc.coverage.spatialΚύπροςel_GR
dc.date.accessioned2017-08-30
dc.date.accessioned2017-08-30T08:36:49Z
dc.date.available2017-08-30T08:36:49Z
dc.date.copyright2017-06
dc.date.issued2017-08-30
dc.identifier.otherMBA/2017/00565el_GR
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11128/3043
dc.descriptionΠεριέχει βιβλιογραφικές παραπομπές.el_GR
dc.description.abstractΗ παρούσα εργασία επιδιώκει να εξετάσει την επίπτωση της παρακίνησης στην αποτελεσματικότητα του προσωπικού. Καθώς η οικονομική κρίση έχει διαμορφώσει νέα δεδομένα στις εργασιακές σχέσεις, γίνεται προσπάθεια να προσδιορισθεί η συσχέτιση παρακίνησης, ικανοποίησης, απόδοσης και οικονομικής κρίσης. Για τους σκοπούς της εργασίας επιλέχθηκε μεγάλη συστημική τράπεζα. Το ερωτηματολόγιο κατασκευάστηκε με τη βοήθεια του εργαλείου Google Forms και αναρτήθηκε σε ηλεκτρονική διεύθυνση. Βάσει των δεδομένων που συγκεντρώθηκαν και των μοντέλων που κατασκευάστηκαν, η οικονομική κρίση συνδέεται άμεσα με την εργασιακή ικανοποίηση των υπαλλήλων της τράπεζας. Για τους εργαζόμενους με ηλικία μικρότερη των 40 χρόνων ή με δευτεροβάθμια εκπαίδευση ή προϋπηρεσία πάνω από 20 χρόνια, ο δείκτης οικονομικής κρίσης μειώνεται γεγονός που καταδεικνύει ότι επηρεάζονται περισσότερο από την οικονομική κρίση. Επίσης για τους συγκεκριμένους εργαζόμενους, όσο μειώνεται ο δείκτης οικονομικής κρίσης και συνεπώς αυξάνεται η επιροή αυτής, μειώνεται και η ικανοποίησή τους. Το αντίθετο φαινόμενο παρατηρείται για τους υπαλλήλους γυναίκες ή άνδρες ηλικίας έως 40 χρόνων ή άνδρες με προϋπηρεσία στην τράπεζα περισσότερο από 20 χρόνια, ή προϊστάμενους με μεταπτυχιακό ή προϊστάμενους με προϋπηρεσία στην τράπεζα μεταξύ 11 και 15 χρόνων. Συγκεκριμένα ο δείκτης οικονομικής κρίσης αυξάνεται και σε αναλογία αυξάνεται και η εργασιακή τους ικανοποίηση. Σχετικά με τη σχέση εργασιακής παρακίνησης και ικανοποίησης των υπαλλήλων της τράπεζας, όταν αυξάνεται ο δείκτης παρακίνησης και ο εργαζόμενος έχει έτη προϋπηρεσίας στην τράπεζα από 11 έως 15 χρόνια ή ηλικία μικρότερη των 30 χρόνων ή μεγαλύτερη των 50 χρόνων, ο δείκτης ικανοποίησης μειώνεται. Συνεπώς για τις συγκεκριμένες δημογραφικές ομάδες, είτε οι ενέργειες παρακίνησης έχουν το αντίθετο αποτέλεσμα από το αναμενόμενο ή οι προτεινόμενες ενέργειες (αύξηση αποδοχών, εξέλιξη ως ανθρώπος, επίτευξη σεβασμού προϊσταμένων-συναδέλφων, απώλειας δουλειάς) δεν είναι αρκετές για να αυξήσουν την ικανοποίηση. Αντίθετα, για τους εργαζόμενους με λιγότερα από 10 έτη προϋπηρεσίας ή περισσότερα από 16 έτη ή με ηλικία μικρότερη των 30 ή μεγαλύτερη των 50, αύξηση της εργασιακής παρακίνησης ισοδυναμεί με αύξηση της εργασιακής ικανοποίησης.el_GR
dc.format.extentix, 83 σ. 30 εκ.el_GR
dc.languagegrel_GR
dc.language.isogrel_GR
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/closedAccessel_GR
dc.subjectΑνθρώπινο δυναμικό -- Τράπεζεςel_GR
dc.subjectHuman resources -- Banksel_GR
dc.subjectΑνθρώπινο δυναμικό -- Οικονομική κρίσηel_GR
dc.subjectHuman resources -- Economic crisisel_GR
dc.titleΑνθρώπινο δυναμικό και οικονομική κρίση: Η περίπτωση του τραπεζικού τομέαel_GR
dc.typeΜεταπτυχιακή Διατριβήel_GR
dc.description.translatedabstractThe present thesis attempts to analyze the effects of the economic crisis with respect to the motivation and satisfaction of employees in the bank sector. As the economic crisis appears to have changed the working conditions, the thesis attempts to define the new correlations among the motivation, the satisfaction, the effectiveness and the economic crisis in the aforementioned category of employees. A large systemic bank has been employed for this purpose. According to the data collected through the method of questionnaire and the corresponding constructed models, the economic crisis is directly related with the satisfaction and motivation of the bank personnel. Specifically, bank employees either with age lower than 40 or secondary education or working experience over 20 years are affected most by the economic crisis. Women employees or men aged up to 40 years or men with working experience greater than 20 years, or managers with master or managers with working experience between 11 and 15 years appear to be less affected. Regarding the relation between working motivation and satisfaction of bank personnel, the studied motivation is negatively related to satisfaction for personnel either with working experience in the bank between 11 and 15 years, or age lower than 30 or age greater than 50. Hence, for the specific demographic groups, either the specific strategy motivation does not have the expected results, or the proposed actions (salary increase, job loss) are not enough to increase satisfaction. On the contrary, the proposed actions appear to increase satisfaction for personnel either with working experience less than 10 or greater than 16 years, or aged lower than 30 or greater than 50 years. el_GR
dc.format.typepdfel_GR


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record