Ο ελληνικός τουρισμός, η πορεία του μέσα στα χρόνια της οικονομικής κρίσης και προτάσεις πολιτικών βελτίωσης
Abstract
Η εργασία αυτή, αποτελεί μια προσπάθεια να παρουσιαστεί η επίδραση της οικονομικής κρίσης σ’ έναν από τους σημαντικότερους τομείς της ελληνικής οικονομίας, στον τουριστικό τομέα. Πέρα από το γεγονός ότι ο κύκλος ζωής ενός προϊόντος είναι κάτι που δεν μπορεί να ανατραπεί, το ασταθές οικονομικό-πολιτικό περιβάλλον της χώρας επιβαρύνουν ακόμα περισσότερο την είδη επιβαρυμένη κατάσταση. Όμως υπάρχουν τρόποι βελτίωσης αυτής της δυσμενής κατάστασης, αρκεί να ακολουθηθούν οργανωμένες στρατηγικές, με επίκεντρο την βελτίωση της τουριστικής εκπαίδευσης και την στροφή προς την αειφόρο ανάπτυξη.