Επιχειρηματικό σχέδιο εταιρείας ηλεκτρολόγου αυτοκινήτων Ανδρέας Σάββα
Abstract
Στην παρούσα μεταπτυχιακή διατριβή, θα παρουσιάσουμε το επιχειρηματικό σχέδιο της επιχείρησης Ηλεκτρολόγος Αυτοκινήτων Ανδρέας Σάββα, η οποία είναι μια υφιστάμενη επιχείρηση με σταθερό πελατολόγιο. Λόγω του ανταγωνισμού και της ανάπτυξης της τεχνολογίας, η επιχείρηση μας επιβάλλεται να εκσυγχρονιστεί με νέες μεθόδους, γνώσεις, προσωπικό για να μπορεί η επιχείρηση να επιβιώσει αλλά και για να κατακτήσει μια ισχυρή θέση στον κλάδο που δραστηριοποιείται.
Πριν λάβουμε τα μέτρα εκείνα που θα οδηγήσουν την επιχείρηση μας στην επίτευξη του στόχου της, πραγματοποιήθηκε μια έρευνα αγοράς με προσωπικές συνεντεύξεις πελατών τέτοιων επιχειρήσεων. Από την έρευνα αυτή, συλλέξαμε στοιχεία και πληροφορίες που αφορούν την ικανοποίηση των πελατών από τέτοιου είδους συνεργεία τις υπηρεσίες που προσφέρουν, τις μελετήσαμε και σύμφωνα με αυτές πήραμε τις αποφάσεις για αλλαγή, σε τομείς όπως το μάρκετινγκ, προσωπικό, χώρο εργασίας και άλλα.
Η πρώτη μεταρρύθμιση που θα κάνουμε στην επιχείρηση θα αφορά την πρόσληψη γραμματειακού αλλά και εξειδικευμένου προσωπικού, κατάλληλα καταρτισμένο ούτως ώστε να παρέχει υπηρεσίες στους κατόχους των σύγχρονων οχημάτων. Αλλαγές θα έχουμε επίσης στη στρατηγική μάρκετινγκ και συγκεκριμένα στο τμήμα προώθησης όπου και θα προωθήσουμε την εταιρεία μας και τις υπηρεσίες που προσφέρει μέσω της διανομής εντύπων καθώς επίσης και στην πολιτική τιμολόγησης των υπηρεσιών και των προϊόντων σύμφωνα πάντα με τις τιμές των ανταγωνιστών.
Τέλος, από τη μελέτη των λογιστικών καταστάσεων της περιόδου και την προετοιμασία των προβλεπόμενων καταστάσεων των λογαριασμών κέρδη και ζημιές αλλά και των ταμειακών ροών, φαίνεται πως η επιχείρηση για τον πρώτο χρόνο μετά τις αλλαγές θα έχει τα αναμενόμενα κέρδη τα οποία ικανοποιούν την επιχείρηση μας.