Show simple item record

dc.contributor.advisorΦωτιάδης, Θωμάς
dc.contributor.authorΛεωνίδου, Βασιλική
dc.contributor.otherLewnidou, Vasiliki
dc.coverage.spatialΚύπροςel_GR
dc.date.accessioned2017-08-30
dc.date.accessioned2017-08-30T08:36:03Z
dc.date.available2017-08-30T08:36:03Z
dc.date.copyright2017-06
dc.date.issued2017-08-30
dc.identifier.otherMBA/2017/00546el_GR
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11128/3039
dc.descriptionΠεριέχει βιβλιογραφικές παραπομπές.el_GR
dc.description.abstractΤα social media προσφέρουν μία λύση στις σύγχρονες επιχειρήσεις για την χάραξη μίας στρατηγικής Marketing με στόχο την αντιμετώπιση του συνεχώς εντεινόμενου ανταγωνισμού, προσεγγίζοντας όλο και περισσότερους πελάτες, ισχυροποιώντας το εμπορικό τους σήμα και μειώνοντας το κόστος της διαφημιστικής τους δαπάνης. Η πρακτική αυτήν έχει ονομαστεί Marketing Μέσων Κοινωνικής Δικτύωσης και αποτελεί το αντικείμενο της παρούσας μελέτης. Συγκεκριμένα, ο σκοπός της παρούσας μελέτης είναι η εξέταση του ζητήματος της χρήσης των μέσων κοινωνικής δικτύωσης για μάρκετινγκ από τις επιχειρήσεις. Προς το σκοπό αυτό σχεδιάστηκε ένα δομημένο ερωτηματολόγιο με κλειστές ερωτήσεις, που προήλθε από το συνδυασμό ερωτήσεων δύο προϋπαρχόντων ερωτηματολογίων. Η διανομή και η συλλογή των ερωτηματολογίων έγιναν από την ερευνήτρια και το τελικό δείγμα ανήλθε σε 85 εταιρίες. Τα δεδομένα που συγκεντρώθηκαν επεξεργάστηκαν με τη χρήση στατιστικών μεθόδων περιγραφικής (Πίνακες Συχνοτήτων) και επαγωγικής (χ2 έλεγχος ανεξαρτησίας) στατιστικής. Η στατιστική ανάλυσή τους εμφάνισε την σχεδόν καθολική εφαρμογή του Marketing Μέσων Κοινωνικής Δικτύωσης στα πλαίσια της ελληνικής πραγματικότητας, μία ευρεία αποδοχή των πλεονεκτημάτων της και μία περιορισμένη αποδοχή των μειονεκτημάτων της. Παρά την καθολική του εφαρμογή, όμως, το παραδοσιακό μίγμα marketing δεν αντικαθίσταται, αλλά τα Social Media λειτουργούν συμπληρωματικά μαζί του. Το συνηθέστερο μέσο για την εφαρμογή Marketing είναι το Facebook και το λιγότερο συνηθισμένο μέσο είναι το Pinterest. Ταυτόχρονα, αν και παρουσιάστηκε κάποιο σημάδι σχετικά με την αυξημένη χρήση του Social Media marketing από τις μεγαλύτερες επιχειρήσεις, εφόσον για το Youtube προέκυψε μία σχετική στατιστικά σημαντική διαφοροποίηση, δεν προέκυψε κάποια αξιοσημείωτη διαφορά μεταξύ μικρών και μεγαλύτερων επιχειρήσεων.el_GR
dc.format.extentix, 62 σ. 30 εκ.el_GR
dc.languagegrel_GR
dc.language.isogrel_GR
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/closedAccessel_GR
dc.subjectSocial media -- Marketingel_GR
dc.subjectΜέσα Κοινωνικής Δικτύωσης -- Μάρκετινγκel_GR
dc.titleSocial media και μάρκετινγκ / Ανάλυση περιπτώσεων που αφορούν σε πραγματικές επιχειρήσειςel_GR
dc.typeΜεταπτυχιακή Διατριβήel_GR
dc.description.translatedabstractSocial media offer a solution to modern businesses to design a marketing strategy, to address ever-growing competition, to reach out to more and more customers, to strengthen their branding and to lower their advertising costs. This solution has been called Social Media Marketing and is the subject of this study. Specifically, the purpose of this study is to examine the issue of using social media for business marketing. To this end, a structured questionnaire with closed questions was designed, combining questions of two pre-existing questionnaires. The distribution and collection of the questionnaires were made by the researcher and the final sample amounted to 85 companies. Data collected were processed using statistical descriptive (Frequency Tables) and inductive (χ2 test of independence) statistical methods. The statistical analysis showed the almost blanket application of Social Media Marketing in the context of Greek reality, a broad acceptance of its advantages and a limited acceptance of its disadvantages. Despite the Socal Media Marketing’s blanket application, traditional marketing mix is not being replaced, but Social Media Marketing functions complementarily to it. The most common means of applying Marketing is Facebook and the least common means is Pinterest. At the same time, although there was some sign of the increased use of Social Media marketing by the larger companies, as Youtube had a statistically significant differentiation, there was no noticeable difference between small and larger businesses.el_GR
dc.format.typepdfel_GR


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record