Kypseli Logo
    • Ελληνικά
    • English
  •  Αρχική
  •  Πλοήγηση 
    • Κοινότητες & Συλλογές
    • Ανά ημερομηνία δημοσίευσης
    • Συγγραφείς
    • Τίτλοι
    • Λέξεις κλειδιά
    • Με αριθμό έκδοσης
  • Language elLanguage en
  •  Σύνδεση 
    • Σύνδεση
    Προβολή τεκμηρίου 
    • Αρχική
    • Αποθετήριο Ανοικτού Πανεπιστημίου Κύπρου (Repository of the Open University of Cyprus)
    • Μεταπτυχιακές διατριβές / Master Τhesis
    • Διοίκηση Επιχειρήσεων (ΕΛΛ + ΑΓΓ) / (MBA) Master of Business Administration (in Greek and English)
    • Προβολή τεκμηρίου
    •   Αρχική
    • Αποθετήριο Ανοικτού Πανεπιστημίου Κύπρου (Repository of the Open University of Cyprus)
    • Μεταπτυχιακές διατριβές / Master Τhesis
    • Διοίκηση Επιχειρήσεων (ΕΛΛ + ΑΓΓ) / (MBA) Master of Business Administration (in Greek and English)
    • Προβολή τεκμηρίου
    JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

    Social media και μάρκετινγκ / Ανάλυση περιπτώσεων που αφορούν σε πραγματικές επιχειρήσεις

    Thumbnail
    Προβολή/Άνοιγμα
    MBA-2017-00546.pdf (430.0Kb)
    Ημερομηνία
    2017-08-30
    Συγγραφέας
    Λεωνίδου, Βασιλική
    Μεταδεδομένα
    Εμφάνιση πλήρους εγγραφής
    Επιτομή
    Τα social media προσφέρουν μία λύση στις σύγχρονες επιχειρήσεις για την χάραξη μίας στρατηγικής Marketing με στόχο την αντιμετώπιση του συνεχώς εντεινόμενου ανταγωνισμού, προσεγγίζοντας όλο και περισσότερους πελάτες, ισχυροποιώντας το εμπορικό τους σήμα και μειώνοντας το κόστος της διαφημιστικής τους δαπάνης. Η πρακτική αυτήν έχει ονομαστεί Marketing Μέσων Κοινωνικής Δικτύωσης και αποτελεί το αντικείμενο της παρούσας μελέτης. Συγκεκριμένα, ο σκοπός της παρούσας μελέτης είναι η εξέταση του ζητήματος της χρήσης των μέσων κοινωνικής δικτύωσης για μάρκετινγκ από τις επιχειρήσεις. Προς το σκοπό αυτό σχεδιάστηκε ένα δομημένο ερωτηματολόγιο με κλειστές ερωτήσεις, που προήλθε από το συνδυασμό ερωτήσεων δύο προϋπαρχόντων ερωτηματολογίων. Η διανομή και η συλλογή των ερωτηματολογίων έγιναν από την ερευνήτρια και το τελικό δείγμα ανήλθε σε 85 εταιρίες. Τα δεδομένα που συγκεντρώθηκαν επεξεργάστηκαν με τη χρήση στατιστικών μεθόδων περιγραφικής (Πίνακες Συχνοτήτων) και επαγωγικής (χ2 έλεγχος ανεξαρτησίας) στατιστικής. Η στατιστική ανάλυσή τους εμφάνισε την σχεδόν καθολική εφαρμογή του Marketing Μέσων Κοινωνικής Δικτύωσης στα πλαίσια της ελληνικής πραγματικότητας, μία ευρεία αποδοχή των πλεονεκτημάτων της και μία περιορισμένη αποδοχή των μειονεκτημάτων της. Παρά την καθολική του εφαρμογή, όμως, το παραδοσιακό μίγμα marketing δεν αντικαθίσταται, αλλά τα Social Media λειτουργούν συμπληρωματικά μαζί του. Το συνηθέστερο μέσο για την εφαρμογή Marketing είναι το Facebook και το λιγότερο συνηθισμένο μέσο είναι το Pinterest. Ταυτόχρονα, αν και παρουσιάστηκε κάποιο σημάδι σχετικά με την αυξημένη χρήση του Social Media marketing από τις μεγαλύτερες επιχειρήσεις, εφόσον για το Youtube προέκυψε μία σχετική στατιστικά σημαντική διαφοροποίηση, δεν προέκυψε κάποια αξιοσημείωτη διαφορά μεταξύ μικρών και μεγαλύτερων επιχειρήσεων.
    URI
    http://hdl.handle.net/11128/3039
    Συλλογές
    • Διοίκηση Επιχειρήσεων (ΕΛΛ + ΑΓΓ) / (MBA) Master of Business Administration (in Greek and English)

    Ανοικτό Πανεπιστήμιο Κύπρου

    Ταχ, Κιβ. 12794,

    2252, Λατσιά

    Κύπρος

    Τηλ.: +357 22 411600

    Φαξ.: +357 22 411601

    • Βοήθεια
    • Επικοινωνήστε μαζί μας
    • Ανοικτό Πανεπιστήμιο Κύπρου
    • Βιβλιοθήκη ΑΠΚΥ
    • Πολιτικές
    • Προσβασιμότητα και Προστασία Δεδομένων

    Βρείτε μας στο:

    • FacebookFacebook
    • EU Flag
    • Republic of Cyprus
    • Structural Funds
    • e University
    • Open University of Cyprus

    Το έργο eUniversity συγχρηματοδοτείται από το Ευρωπαϊκό Ταμείο Περιφερειακής Aνάπτυξης (ΕΤΠΑ) και από Εθνικούς πόρους κατά την Προγραμματική Περίοδο 2007-2013

     

    Πλοήγηση

    Όλο το ΑποθετήριοΚοινότητες & ΣυλλογέςΑνά ημερομηνία δημοσίευσηςΣυγγραφείςΤίτλοιΛέξεις κλειδιάΜε αριθμό έκδοσηςΑυτή η συλλογήΑνά ημερομηνία δημοσίευσηςΣυγγραφείςΤίτλοιΛέξεις κλειδιάΜε αριθμό έκδοσης

    Ο λογαριασμός μου

    ΣύνδεσηΕγγραφή

    Ανοικτό Πανεπιστήμιο Κύπρου

    Ταχ, Κιβ. 12794,

    2252, Λατσιά

    Κύπρος

    Τηλ.: +357 22 411600

    Φαξ.: +357 22 411601

    • Βοήθεια
    • Επικοινωνήστε μαζί μας
    • Ανοικτό Πανεπιστήμιο Κύπρου
    • Βιβλιοθήκη ΑΠΚΥ
    • Πολιτικές
    • Προσβασιμότητα και Προστασία Δεδομένων

    Βρείτε μας στο:

    • FacebookFacebook
    • EU Flag
    • Republic of Cyprus
    • Structural Funds
    • e University
    • Open University of Cyprus

    Το έργο eUniversity συγχρηματοδοτείται από το Ευρωπαϊκό Ταμείο Περιφερειακής Aνάπτυξης (ΕΤΠΑ) και από Εθνικούς πόρους κατά την Προγραμματική Περίοδο 2007-2013