Repository logo
  • English
  • Ελληνικά
  • Log In
    Have you forgotten your password?
Repository logo
  • Collections
  • Research Outputs
  • Projects
  • People
  • Statistics
  • English
  • Ελληνικά
  • Log In
    Have you forgotten your password?
  1. Home
  2. Ψηφιακό Αποθετήριο ΚΥΨΕΛΗ / Kypseli Digital Repository
  3. Theses / Διατριβές και Πτυχιακές Εργασίες
  4. Μεταπτυχιακές Διατριβές / Master Τheses
  5. Διοίκησης Μονάδων Υγείας (ΕΛΛ) / Health Policy and Planning (in Greek)
  6. Βιβλιογραφική διερεύνηση εκπαιδευτικών μεθόδων σε μια νοσηλευτική ομάδα
 
  • Details
Options

Βιβλιογραφική διερεύνηση εκπαιδευτικών μεθόδων σε μια νοσηλευτική ομάδα

Author(s)
Παρασχούδη, Άννα Αναστασία
Date Issued
2019-04
Faculty
Σχολή Οικονομικών Επιστημών και Διοίκησης / Faculty of Economics and Management 
Abstract
Εισαγωγή: Η Συνεχιζόμενη Νοσηλευτική Εκπαίδευση αποτελεί βασικό κριτήριο για την προσωπική εξέλιξη ενός επαγγελματία νοσηλευτή και ταυτόχρονα συμβάλει στην αναβάθμιση του ακαδημαϊκού επιπέδου των εργαζομένων μιας υγειονομικής υπηρεσίας. Με αποτέλεσμα να δημιουργούνται υψηλά πρότυπα εργασίας, ποιότητας και εργασιακής κουλτούρας. Η βελτίωση των καθημερινών πρακτικών μέσω των εκσυγχρονισμένων μεθόδων και την συμμόρφωση στις πρόσφατες κατευθυντήριες οδηγίες, αναβαθμίζουν την παραγωγή, την αποδοτικότητα και την αποτελεσματικότητα μιας νοσηλευτικής υπηρεσίας.
Σκοπός: Ο σκοπός της εργασίας είναι η μελέτη διεθνούς και εγχώριας βιβλιογραφίας, η καταγραφή και η ανάδειξη εκπαιδευτικών μεθόδων που μπορούν να χρησιμοποιηθούν σε προγράμματα Δια βίου εκπαίδευσης. Κυρίως σε προγράμματα με εκπαιδευτικό περιεχόμενο την ενίσχυση του διοικητικού ρόλου, την επικοινωνία και την διαχείριση κρίσεων και την κλινική πράξη. Μέθοδοι: Πραγματοποιήθηκε αναζήτηση από βάσεις δεδομένων με λέξεις κλειδιά όπως το pubmed, το myathens και διάφορων ελληνικών ελληνικών δημοσιεύσεων όπως το ψηφιακό αποθετήριο Κυψέλη. Αποτελέσματα: Σε πολλές έρευνες αποδεικνύεται η ανάγκη και η θέληση των νοσηλευτών για την συμμετοχή τους σε εκπαιδευτικά προγράμματα. Η βιβλιογραφία υστερεί στην μελέτη για την οργάνωση εκπαιδευτικών προγραμμάτων σε νοσηλευτικές υπηρεσίες αλλά και στην κατάρτιση των κλινικών εκπαιδευτών με σύγχρονες εκπαιδευτικές τεχνικές, όπως είναι το coaching και το role playing. Συμπέρασμα: Για την αναβάθμιση της Νοσηλευτικής εκπαίδευσης απαιτούνται ξεκάθαροι ρόλοι και συστήματα ελέγχου και αξιολόγησης.
Publisher
Ανοικτό Πανεπιστήμιο Κύπρου
Format
viii, 59 σ. 30 εκ.
Subjects

Συνεχιζόμενη Νοσηλευτ...

Continuing Nursing Ed...

File(s)
Loading...
Thumbnail Image
Name

ΔΜΥ-2019-00460.pdf

Size

697.73 KB

Format

Adobe PDF

Checksum

(MD5):4fd641b599b00999f38f6e7a7cdcb74a

  • Contact Us
  • Cookie settings
  • Open University of Cyprus
  • OUC Library
  • Policies
  • Accessibility and Data Protection

Find us on:

FacebookFacebook

Built with DSpace-CRIS software - Extension maintained and optimized by 4Science - Powered by Dataly