Kypseli Logo
    • Ελληνικά
    • English
  •  Αρχική
  •  Πλοήγηση 
    • Κοινότητες & Συλλογές
    • Ανά ημερομηνία δημοσίευσης
    • Συγγραφείς
    • Τίτλοι
    • Λέξεις κλειδιά
    • Με αριθμό έκδοσης
  • Language elLanguage en
  •  Σύνδεση 
    • Σύνδεση
    Προβολή τεκμηρίου 
    • Αρχική
    • Αποθετήριο Ανοικτού Πανεπιστημίου Κύπρου (Repository of the Open University of Cyprus)
    • Μεταπτυχιακές διατριβές / Master Τhesis
    • Διοίκηση Επιχειρήσεων (ΕΛΛ + ΑΓΓ) / (MBA) Master of Business Administration (in Greek and English)
    • Προβολή τεκμηρίου
    •   Αρχική
    • Αποθετήριο Ανοικτού Πανεπιστημίου Κύπρου (Repository of the Open University of Cyprus)
    • Μεταπτυχιακές διατριβές / Master Τhesis
    • Διοίκηση Επιχειρήσεων (ΕΛΛ + ΑΓΓ) / (MBA) Master of Business Administration (in Greek and English)
    • Προβολή τεκμηρίου
    JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

    Η αποδοχή των πράσινων προϊόντων στην Κύπρο μέσω του Πράσινου Μάρκετινγκ (Green Marketing)

    Thumbnail
    Προβολή/Άνοιγμα
    MBA-2017-00532.pdf (993.5Kb)
    Ημερομηνία
    2017-08-29
    Συγγραφέας
    Κωνσταντίνου, Μιχάλης
    Μεταδεδομένα
    Εμφάνιση πλήρους εγγραφής
    Επιτομή
    Η παρούσα διπλωματική εργασία εκπονήθηκε στα πλαίσια του Μεταπτυχιακού Προγράμματος στη Διοίκηση Επιχειρήσεων (MBA) της σχολής Οικονομικών Επιστημών και Διοίκησης του Ανοικτού Πανεπιστημίου Κύπρου. Σε πρώτο επίπεδο, παρουσιάζεται η ιστορική εξέλιξη του πράσινου μάρκετινγκ καθώς και βασικοί ορισμοί του σύμφωνα με τη διεθνή βιβλιογραφία. Στη συνέχεια, ακολουθεί το κεφάλαιο για την Εταιρική Κοινωνική Ευθύνη. Διατυπώνονται οι ορισμοί της Εταιρικής κοινωνικής ευθύνης και αναλύονται θέματα ηθικής των επιχειρήσεων και περιβαλλοντικής δικαιοσύνης. Στο επόμενο κεφάλαιο, με τίτλο Πράσινο Μάρκετινγκ και Επιχειρήσεις αναλύονται οι βασικοί λόγοι υιοθέτησης του πράσινου μάρκετινγκ και παρουσιάζεται ο ρόλος της ετικέτας πιστοποίησης. Ακολουθεί το κεφάλαιο με τις στρατηγικές του πράσινου μάρκετινγκ όπου αναφέρονται τα 4P και τα 5Ι του πράσινου μάρκετινγκ. Έπειτα, παρατίθεται η συμπεριφορά των καταναλωτών όσον αφορά τα πράσινα προϊόντα και οι παράγοντες που επηρεάζουν τις προτιμήσεις και τις επιλογές τους. Ακολουθούν οι βασικές ενέργειες που πρέπει να πραγματοποιήσει μια επιχείρηση για να χαρακτηριστεί πράσινη πριν από την παρουσίαση του ερωτηματολογίου για την έρευνα που διεξάχθηκε προς τους καταναλωτές με κριτήρια το φίλο, την ηλικία τους, το μορφωτικό επίπεδο και τις οικονομικές απολαβές τους. Τέλος, παρουσιάζονται τα συμπεράσματα που προέκυψαν από την ανάλυση των αποτελεσμάτων του ερωτηματολογίου καθώς και γενικότερα συμπεράσματα από την βιβλιογραφική ανασκόπηση που πραγματοποιήθηκε στα προηγούμενα κεφάλαια. 
    URI
    http://hdl.handle.net/11128/3032
    Συλλογές
    • Διοίκηση Επιχειρήσεων (ΕΛΛ + ΑΓΓ) / (MBA) Master of Business Administration (in Greek and English)

    Ανοικτό Πανεπιστήμιο Κύπρου

    Ταχ, Κιβ. 12794,

    2252, Λατσιά

    Κύπρος

    Τηλ.: +357 22 411600

    Φαξ.: +357 22 411601

    • Βοήθεια
    • Επικοινωνήστε μαζί μας
    • Ανοικτό Πανεπιστήμιο Κύπρου
    • Βιβλιοθήκη ΑΠΚΥ
    • Πολιτικές
    • Προσβασιμότητα και Προστασία Δεδομένων

    Βρείτε μας στο:

    • FacebookFacebook
    • EU Flag
    • Republic of Cyprus
    • Structural Funds
    • e University
    • Open University of Cyprus

    Το έργο eUniversity συγχρηματοδοτείται από το Ευρωπαϊκό Ταμείο Περιφερειακής Aνάπτυξης (ΕΤΠΑ) και από Εθνικούς πόρους κατά την Προγραμματική Περίοδο 2007-2013

     

    Πλοήγηση

    Όλο το ΑποθετήριοΚοινότητες & ΣυλλογέςΑνά ημερομηνία δημοσίευσηςΣυγγραφείςΤίτλοιΛέξεις κλειδιάΜε αριθμό έκδοσηςΑυτή η συλλογήΑνά ημερομηνία δημοσίευσηςΣυγγραφείςΤίτλοιΛέξεις κλειδιάΜε αριθμό έκδοσης

    Ο λογαριασμός μου

    ΣύνδεσηΕγγραφή

    Ανοικτό Πανεπιστήμιο Κύπρου

    Ταχ, Κιβ. 12794,

    2252, Λατσιά

    Κύπρος

    Τηλ.: +357 22 411600

    Φαξ.: +357 22 411601

    • Βοήθεια
    • Επικοινωνήστε μαζί μας
    • Ανοικτό Πανεπιστήμιο Κύπρου
    • Βιβλιοθήκη ΑΠΚΥ
    • Πολιτικές
    • Προσβασιμότητα και Προστασία Δεδομένων

    Βρείτε μας στο:

    • FacebookFacebook
    • EU Flag
    • Republic of Cyprus
    • Structural Funds
    • e University
    • Open University of Cyprus

    Το έργο eUniversity συγχρηματοδοτείται από το Ευρωπαϊκό Ταμείο Περιφερειακής Aνάπτυξης (ΕΤΠΑ) και από Εθνικούς πόρους κατά την Προγραμματική Περίοδο 2007-2013