Show simple item record

dc.contributor.advisorΞεφτέρης, Δημήτριος
dc.contributor.authorΜίσιος, Δημήτριος
dc.contributor.otherMisios, Demetrios
dc.coverage.spatialΚύπροςel_GR
dc.date.accessioned2017-08-28
dc.date.accessioned2017-08-28T11:37:37Z
dc.date.available2017-08-28T11:37:37Z
dc.date.copyright2017-05
dc.date.issued2017-08-28
dc.identifier.otherMBA/2017/00567el_GR
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11128/3017
dc.descriptionΠεριέχει βιβλιογραφικές παραπομπές.el_GR
dc.description.abstractΗ παγκοσμιοποίηση της οικονομίας δημιουργεί ραγδαίες και ριζικές ανακατατάξεις στο σύγχρονο επιχειρηματικό τοπίο που αντανακλούν στην εντατικοποίηση του ανταγωνισμού, την δομική παραγωγική αναδιάρθρωση, το είδος της εργασίας και τη διαχείριση της πληροφορίας. Οι επιχειρήσεις πλέον έχουν αντιληφθεί ότι η επιβίωση τους εξαρτάται από την ικανότητα τους να μαθαίνουν γρηγορότερα από τους ανταγωνιστές. Έχουν καταλάβει ότι δρουν σε ένα επιχειρηματικό περιβάλλον όπου το συγκριτικό πλεονέκτημα επιτυγχάνεται μέσα από τη εκπαίδευση των ανθρώπινων πόρων που διαθέτουν. Κατανοούν την φιλοσοφία της εκπαίδευσης και την αντιμετωπίζουν σαν μια επένδυση μελλοντικής απόδοσης. Το δύσκολο έργο εισαγωγής των διοικητικών αλλαγών που απαιτούνται ώστε η επιχείρηση να καταστεί Οργανισμός Μάθησης προκειμένου να καρπωθεί τα οφέλη της εκπαίδευσης έχει αναλάβει η Διοίκηση Προσωπικού. Μια από τις βασικές αποστολές της αποτελεί και ο εμπλουτισμός της υπάρχουσας κουλτούρας με την εισαγωγή των απαραίτητων εκπαιδευτικών πολιτικών για τη δημιουργία ικανών στελεχών που θα συμβάλουν στην στοχοθεσία της επιχείρησης. Η εκπαίδευση αποτελεί το προθάλαμο της επαγγελματικής ανάπτυξης των στελεχών και οι επιχειρήσεις έχουν την απόλυτη ευθύνη σχεδιασμού της σταδιοδρομίας τους. Στην Ελλάδα η Δημόσια Διοίκηση αδυνατεί να ακολουθήσει τις παραπάνω βέλτιστες πρακτικές που υιοθετούνται από τις επιχειρήσεις του ιδιωτικού τομέα για την ενίσχυση των παρεχόμενων υπηρεσιών. Η εκπαίδευση αντιμετωπίζεται ως σπατάλη δημόσιων πόρων και ως απορριπτέα επενδυτική πρόταση με μειωμένο προσδοκώμενο όφελος. Τα δημόσια στελέχη υπάγονται σε οριζόντιες πολιτικές δράσεις όπου εκλείπουν οι στρατηγικές εξατομικευμένης εκπαίδευσης που θα αναβαθμίσουν το ρόλο των δημόσιων φορέων στην ανάπτυξη της εθνικής οικονομίας. Κάτω από αυτήν την οπτική δημιουργήθηκε ο προβληματισμός για την συγγραφή της μεταπτυχιακής διατριβής όπου επιχειρείται η διερεύνηση ύπαρξης χάσματος μεταξύ των επιθυμητών και των πραγματικών παρεχόμενων υπηρεσιών από τα στελέχη επιχειρηματικότητας των ΚΠΑ. Βασικός «ύποπτος» της χαμηλής στάθμης των προσφερόμενων επιχειρηματικών υπηρεσιών αποτελεί η συσσώρευση εκπαιδευτικών αναγκών ως απόρροια της έλλειψης θεσμοθετημένης δημόσιας εκπαιδευτικής πολιτικής για την αξιοποίηση των κοινοτικών πόρων (ΕΣΠΑ) και την προώθηση ευρωπαϊκών πολιτικών απασχόλησης.el_GR
dc.format.extent101 σ. 30 εκ,el_GR
dc.languagegrel_GR
dc.language.isogrel_GR
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/closedAccessel_GR
dc.subjectΔιοίκηση Ανθρώπινου Δυναμικούel_GR
dc.subjectHuman Resource Managementel_GR
dc.subjectΔιοίκηση Ανθρώπινου Δυναμικού -- Δημόσιος τομέαςel_GR
dc.subjectHuman Resource Management -- Public Sectorel_GR
dc.titleΔιοίκηση ανθρώπινου δυναμικού. Η σημασία της εκπαίδευσης στην επαγγελματική ανάπτυξη των στελεχών δημόσιας διοίκησης. Η περίπτωση των στελεχών επιχειρηματικότητας του οργανισμού απασχόλησης εργατικού δυναμικούel_GR
dc.typeΜεταπτυχιακή Διατριβήel_GR
dc.description.translatedabstractThe globalization of the economy creates rapid and radical reclassifications in the current business field which reflect the intensification of competition, the structural productive restructuring, the kind of work and the management of information. The companies have now been aware that their survival depends on their ability to learn faster than their competitors. They have understood that they act in an entrepreneurial environment where the comparative advantage is achieved through the education of the human resources they have. They understand the concept of education and they face it as an investment of future performance. People management has undertaken the difficult task of introducing the administrative changes required so that the businesses become Organization of learning in order to give itself the benefit of education. One of its basic missions is the enrichment of the existing culture with the introduction of the necessary educational policies for the creation of suitable executives who will contribute to the targeting of the business. Education is the anteroom of the professional development of the executives and the business has the definite liability for planning their career. Public Administration in Greece fails to follow the above best practices which are adopted from the business of private sector for the aid of the provided services. Education is treated as a waste of public funds and as a rejected investment proposal with reduced desired benefit. Public executives are subject to horizontal political actions where there is a general lack of strategies of individual education which will upgrade the role of the public body in the development of the national economy. In this context, a concern for the writing of the postgraduate dissertation was created where the investigation of the existence of a gap between the desirable and the real provided services from the entrepreneurship executives of ΚΠΑ is being undertaken. The main suspect of the reduced level of the provided entrepreneurial services is the accumulation of educational needs as an outcome of the deficiency of the statutory of the public educational policy for the utilization of European resources (ΕΣΠΑ) and the promotion of European employment policies.el_GR
dc.format.typepdfel_GR


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record