Repository logo
  • English
  • Ελληνικά
  • Log In
    Have you forgotten your password?
Repository logo
  • Collections
  • Research Outputs
  • Projects
  • People
  • Statistics
  • English
  • Ελληνικά
  • Log In
    Have you forgotten your password?
  1. Home
  2. Ψηφιακό Αποθετήριο ΚΥΨΕΛΗ / Kypseli Digital Repository
  3. Theses / Διατριβές και Πτυχιακές Εργασίες
  4. Μεταπτυχιακές Διατριβές / Master Τheses
  5. Διοίκησης Μονάδων Υγείας (ΕΛΛ) / Health Policy and Planning (in Greek)
  6. Εφαρμογή καλών πρακτικών για τη βελτίωση της ποιότητας στη Μονάδα Υγείας - ΠΕΔΥ Έδεσσας
 
  • Details
Options

Εφαρμογή καλών πρακτικών για τη βελτίωση της ποιότητας στη Μονάδα Υγείας - ΠΕΔΥ Έδεσσας

Author(s)
Βλαδίκα, Αικατερίνη
Date Issued
2016-06-09
Faculty
Σχολή Οικονομικών Επιστημών και Διοίκησης / Faculty of Economics and Management 
Abstract
Εισαγωγή: Η ποιότητα των παρεχόμενων υπηρεσιών υγείας προς τους πολίτες είναι προσδιοριστικός παράγοντας της προαγωγής της υγείας των πολιτών, της βελτίωσης των μονάδων υγείας, αλλά και της ικανοποίησης των ασθενών. Η ικανοποίηση των ασθενών αποτελεί το καλύτερο μέτρο αξιολόγησης της ποιότητας της υγείας και μπορεί να οδηγήσει στη βελτίωση των παρεχόμενων υπηρεσιών υγείας.
Σκοπός: Σκοπός της παρούσας έρευνας είναι να διερευνηθούν καλές πρακτικές για τη βελτίωση της ποιότητας στις μονάδες υγείας και πιο συγκεκριμένα στο ΠΕΔΥ Έδεσσας, το οποίο έχει επιλεχθεί ως μελέτη περίπτωσης.
Μεθοδολογία: Για τους σκοπούς αυτής της έρευνας θα χρησιμοποιηθεί η πρωτογενής και η δευτερογενής έρευνα. Η πρωτογενής έρευνα θα στηριχθεί σε ένα δομημένο ερωτηματολόγιο που θα σχεδιαστεί από την ερευνήτρια με βάση προηγούμενες μελέτες και έρευνες και θα διανεμηθεί στους εργαζομένους του ΠΕΔΥ Έδεσσας, ενώ η δευτερογενής έρευνα θα στηριχθεί στη μελέτη της διεθνούς βιβλιογραφίας.
Αποτελέσματα: Η σπουδαιότητα και αναγκαιότητα της ποιότητας στις υπηρεσίες υγείας έγκειται στο ότι η υγεία είναι το πιο πολύτιμο αγαθό, αλλά και δικαίωμα, του ανθρώπου. Παρόλα αυτά, το ΠΕΔΥ Έδεσσας αντιμετωπίζει προβλήματα σε καίριες περιοχές οργάνωσης και λειτουργίας του. Επίσης, χρησιμοποιούνται ορισμένοι δείκτες μέτρησης της ποιότητας των παρεχόμενων υπηρεσιών υγείας, αλλά ο αριθμός τους δεν είναι επαρκής. Τέλος, σε μέτριο βαθμό υπάρχει ευαισθητοποίηση εργαζομένων σε θέματα ποιότητας.
Συμπεράσματα: Κρίνεται σημαντική η ευαισθητοποίηση και ενεργός συμμετοχή και δέσμευση των εργαζομένων προς την κατεύθυνση της βελτίωσης και διασφάλισης της ποιότητας, καθώς και η υιοθέτηση της Διοίκησης Ολικής Ποιότητας από τη συγκεκριμένη μονάδα υγείας.
Publisher
Ανοικτό Πανεπιστήμιο Κύπρου
Format
82 σ. 30 εκ.
Subjects

Ποιότητα υπηρεσιών υγ...

Quality of health ser...

File(s)
Loading...
Thumbnail Image
Name

ΔΜΥ-2016-00335.pdf

Size

775.07 KB

Format

Adobe PDF

Checksum

(MD5):64d5a16f9b13a54da32292a64f33b1cf

  • Contact Us
  • Cookie settings
  • Open University of Cyprus
  • OUC Library
  • Policies
  • Accessibility and Data Protection

Find us on:

FacebookFacebook

Built with DSpace-CRIS software - Extension maintained and optimized by 4Science - Powered by Dataly