Show simple item record

dc.contributor.advisorΚλεάνθους, Πάρις
dc.contributor.authorMariou, Eleni
dc.contributor.otherΜάριου, Ελένη
dc.coverage.spatialΚύπροςel_GR
dc.date.accessioned2017-08-28
dc.date.accessioned2017-08-28T11:36:39Z
dc.date.available2017-08-28T11:36:39Z
dc.date.copyright2017-05
dc.date.issued2017-08-28
dc.identifier.otherMBA/2017/00572el_GR
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11128/3012
dc.descriptionΠεριέχει βιβλιογραφικές παραπομπές.el_GR
dc.description.abstractΗ μελέτη αυτή τονίζει την ανάγκη επιχειρηματικής ηθικής στο σημερινό περιβάλλον και επικεντρώνεται στις δράσεις που πρέπει να αναλάβουν οι οργανισμοί προκειμένου να ξεπεράσουν τις προκλήσεις για να επιβιώσουν και να είναι ανταγωνιστικοί. Η έρευνα δείχνει πόσο σημαντικό είναι να δημιουργηθεί ηθική συνείδηση στους οργανισμούς καθώς και το πώς να επιβάλετε ηθική συμπεριφορά. Αναλύονται διάφορες μεθοδολογίες και κατευθυντήριες γραμμές που μπορούν να χρησιμοποιηθούν για την επίτευξη αυτού του στόχου. Επιπλέον, η μελέτη παρουσιάζει πληροφορίες για το επίπεδο αντίληψης και συνειδητοποίησης της επιχειρησιακής ηθικής εντός των κυπριακών οργανώσεων και παρουσιάζει μια σημαντική και πολύτιμη ανατροφοδότηση της τρέχουσας κατάστασης μέσω της ανάλυσης δεδομένων που συλλέχθηκαν από δείγμα εργαζομένων που εργάζονται σε διάφορους τομείς. Η έρευνα διερευνά τις πρακτικές που χρησιμοποιούνται από αυτούς τους οργανισμούς και σε ποιο επίπεδο εφαρμόζεται. Εν τέλει, τα ευρήματα της έρευνας υποδεικνύουν την σημασία της δημιουργίας δεοντολογικής συνείδησης στις κυπριακές επιχειρήσεις. Θα πρέπει να αναληφθεί περισσότερη προσπάθεια στην Κύπρο για την ενσωμάτωση, ενθάρρυνση και επιβολή της επιχειρηματικής δεοντολογίας μεταξύ των εργαζομένων.el_GR
dc.format.extent61 σ. 30 εκ.el_GR
dc.languageenel_GR
dc.language.isogrel_GR
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/closedAccessel_GR
dc.subjectBusiness ethicsel_GR
dc.subjectΕπιχειρηματική ηθικήel_GR
dc.titleBusiness ethics in organizationsel_GR
dc.typeΜεταπτυχιακή Διατριβήel_GR
dc.description.translatedabstractThis study highlights the need of business ethics in today’s environment and focuses on the actions that must be taken by organizations in order to overcome the challenges and therefore survive and be competitive. The research shows how much it’s important to create ethical awareness in organizations as well as how to enforce ethical behavior. Different methodologies and guidelines that can be utilized in order to reach this objective are discussed. Furthermore the study shows insights into the level of perception and awareness of business ethics within the Cypriot organizations and presents an important and valuable feedback of the current situation by analyzing data that was collected from a sample of employees working in various sectors. The research explores the practices used by these organizations and to which level business ethics is really applied. As a final point, the findings of the research stress on the importance of creating ethical awareness in the Cypriot organizations. More work should be undertaken in Cyprus to integrate, encourage and enforce business ethics in a better way among the employees.el_GR
dc.format.typepdfel_GR


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record