Business ethics in organizations
Abstract
Η μελέτη αυτή τονίζει την ανάγκη επιχειρηματικής ηθικής στο σημερινό περιβάλλον και επικεντρώνεται στις δράσεις που πρέπει να αναλάβουν οι οργανισμοί προκειμένου να ξεπεράσουν τις προκλήσεις για να επιβιώσουν και να είναι ανταγωνιστικοί.
Η έρευνα δείχνει πόσο σημαντικό είναι να δημιουργηθεί ηθική συνείδηση στους οργανισμούς καθώς και το πώς να επιβάλετε ηθική συμπεριφορά. Αναλύονται διάφορες μεθοδολογίες και κατευθυντήριες γραμμές που μπορούν να χρησιμοποιηθούν για την επίτευξη αυτού του στόχου.
Επιπλέον, η μελέτη παρουσιάζει πληροφορίες για το επίπεδο αντίληψης και συνειδητοποίησης της επιχειρησιακής ηθικής εντός των κυπριακών οργανώσεων και παρουσιάζει μια σημαντική και πολύτιμη ανατροφοδότηση της τρέχουσας κατάστασης μέσω της ανάλυσης δεδομένων που συλλέχθηκαν από δείγμα εργαζομένων που εργάζονται σε διάφορους τομείς. Η έρευνα διερευνά τις πρακτικές που χρησιμοποιούνται από αυτούς τους οργανισμούς και σε ποιο επίπεδο εφαρμόζεται.
Εν τέλει, τα ευρήματα της έρευνας υποδεικνύουν την σημασία της δημιουργίας δεοντολογικής συνείδησης στις κυπριακές επιχειρήσεις. Θα πρέπει να αναληφθεί περισσότερη προσπάθεια στην Κύπρο για την ενσωμάτωση, ενθάρρυνση και επιβολή της επιχειρηματικής δεοντολογίας μεταξύ των εργαζομένων.