Show simple item record

dc.contributor.advisorΜπούρας, Χρήστος
dc.contributor.authorΓαρουφάλου, Αικατερίνη
dc.contributor.otherGaroufalou, Aikaterini
dc.coverage.spatialΚύπροςel_GR
dc.date.accessioned2017-08-28
dc.date.accessioned2017-08-28T11:35:46Z
dc.date.available2017-08-28T11:35:46Z
dc.date.copyright2017-06
dc.date.issued2017-08-28
dc.identifier.otherMBA/2017/00519el_GR
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11128/3006
dc.descriptionΠεριέχει βιβλιογραφικές παραπομπές.el_GR
dc.description.abstractΣτα πλαίσια της παρούσας εργασίας, πραγματευόμαστε το μείζον ζήτημα των ηλεκτρονικών υπηρεσιών διαδικτύου για μία διεθνή επιχείρηση και πιο συγκεκριμένα, θα αναφερθούμε στην περίπτωση της επιχείρησης Zara, με βασικό στόχο μας να σκιαγραφήσουμε τις προτιμήσεις των καταναλωτών, αλλά και των δυνητικών πελατών της Zara, αναφορικά με την πραγματοποίηση των αγορών τους μέσω του διαδικτύου, αλλά και την γενικότερη στάση τους απέναντι στη διαφήμιση των προϊόντων μέσω του διαδικτύου. Στο πρώτο κεφάλαιο της εργασίας μας, αναφερόμαστε στο παγκόσμιο διεθνές εμπόριο, αλλά και τις προκλήσεις που αυτό επιφυλάσσει για τις επιχειρήσεις, αλλά και για την οικονομία γενικά. Κανείς δεν μπορεί να αμφισβητήσει το γεγονός ότι, η παγκοσμιοποίηση είναι πλέον γεγονός, όχι μόνο στη χώρα μας, αλλά και σε διεθνές επίπεδο, κάτι το οποίο αφενός οδηγεί στην κατάργηση των εμπορικών συνόρων και αφετέρου, καθιστά επιτακτική την ανάγκη για την διεθνοποίηση των επιχειρήσεων σε ένα παγκοσμιοποιημένο περιβάλλον. Εν συνεχεία, θα εστιάσουμε την μελέτη μας στο διεθνές μάρκετινγκ, δίνοντας τους απαραίτητους ορισμούς, σκιαγραφώντας την έννοια, αλλά και τις στρατηγικές που υπαγορεύονται μέσω του συγκεκριμένου κλάδου της οικονομικής επιστήμης και έπειτα, θα εξειδικεύσουμε την μελέτη μας στην περίπτωση της επιχείρησης Zara. Αξίζει να αναφέρουμε ότι, μέσα από την μελέτη μας εξάγαμε σημαντικά συμπεράσματα για την δομή και την λειτουργία της συγκεκριμένης επιχείρησης, ένα από τα οποία είναι, ότι η βασική ιδέα του επιχειρηματικού μοντέλου της ZARA είναι να παρέχει μέση ποιότητα στα ρούχα μόδας στις μάζες και μάλιστα σε προσιτές τιμές. Το κλειδί για αυτό είναι η κάθετη ολοκλήρωση και η γρήγορη ανταπόκριση. Προκειμένου να αποκτήσουμε μία σαφέστερη εικόνα της σημαντικότητας που κατέχει το digital marketing στην περίπτωση της Zara, πραγματοποιήσαμε, στα πλαίσια της παρούσας εργασίας, μία έρευνα μέσω ερωτηματολογίου, σε ένα δείγμα από 108 άτομα, τα οποία επιλέχθηκαν με τη μέθοδο της απλής τυχαίας δειγματοληψίας, έξω από τα καταστήματα της εταιρίας ZARA, έτσι ώστε το δείγμα μας να είναι όσο το δυνατόν πιο αντιπροσωπευτικό, καθώς θα σχετίζεται άμεσα με δυνητικούς πελάτες της εταιρίας. Μέσα από την διεξαγωγή της προαναφερθείσας έρευνας, στοχεύσαμε, όπως είπαμε και παραπάνω, να εξάγουμε χρήσιμα συμπεράσματα, αναφορικά με το αν και σε τι βαθμό, η Zara πρέπει να δίνει μεγαλύτερη έμφαση στο κομμάτι της προβολής των προϊόντων της μέσω του διαδικτύου, και στο κατά πόσον οι ίδιοι οι πελάτες είναι θετικοί απέναντι στην διαφήμιση μέσω του διαδικτύου και προτιμούν να αγοράζουν τα ρούχα τους από ένα ηλεκτρονικό κατάστημα, εν συγκρίσει με το παρελθόν. Η έρευνα που κληθήκαμε να διεξάγουμε στα πλαίσια της παρούσας εργασίας είναι ιδιαίτερα σημαντική, όχι μόνο επειδή μέσω αυτής θα μπορέσουμε να εξάγουμε χρήσιμα συμπεράσματα για την σχετικά νέα πραγματικότητα του digital marketing στο χώρο των επιχειρήσεων και της απήχησης που έχει αυτό στο καταναλωτικό κοινό, αλλά επίσης, θα μπορέσουμε να εξάγουμε χρήσιμα συμπεράσματα για τη μελλοντική πορεία της εταιρίας Zara, τόσο στην Ελλάδα όσο και διεθνώς. Το βασικότερο συμπέρασμα στο οποίο καταλήξαμε μέσα από την έρευνα μας, έγκειται στο γεγονός ότι, εν μέσω της οικονομικής κρίσης που έχει πλήξει τη χώρα μας, αλλά και των νέων δεδομένων που έχουν διαμορφωθεί πλέον στο χώρο της οικονομίας, οι καταναλωτές προσπαθούν να επωφεληθούν μέσα από τις προσφορές και τις εκπτώσεις, για τις οποίες ενημερώνονται κατά κύριο λόγο μέσω του διαδικτύου και των μέσω κοινωνικής δικτύωσης. Μέσα από την έρευνά μας, έγινε φανερό το γεγονός ότι, η πλειονότητα των πελατών της αλυσίδας ενδυμάτων Zara θεωρούν ότι, η κοινωνική τους ζωή επηρεάζεται σε σημαντικό βαθμό από τα μέσω κοινωνικής δικτύωσης, ενώ ταυτόχρονα, προσπαθούν να πραγματοποιήσουν τις αγορές τους με τέτοιο τρόπο, ώστε να εξοικονομήσουν χρόνο, αλλά και χρήματα. Πράγματι, ένα αρκετά μεγάλο ποσοστό από τα άτομα που συμμετείχαν στην έρευνα, δήλωσαν ότι, προτιμούν να πραγματοποιούν τις αγορές τους μέσω του ηλεκτρονικού καταστήματος Zara, παρά να πηγαίνουν οι ίδιοι σε κάποιο φυσικό κατάστημα, ενώ παράλληλα, επισήμαναν ότι, μέσω του διαδικτύου, παροτρύνονται να κάνουν πιο συχνές αγορές, συγκριτικά με το παρελθόν που δεν υπήρχε ευρεία χρήση του διαδικτύουel_GR
dc.format.extentvi, 77 σ. 30 εκ.el_GR
dc.languagegrel_GR
dc.language.isogrel_GR
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/closedAccessel_GR
dc.subjectDigital marketingel_GR
dc.subjectΨηφιακό μάρκετινγκel_GR
dc.titleDigital marketing για μια διεθνή επιχείρηση: Η περίπτωση των Zarael_GR
dc.typeΜεταπτυχιακή Διατριβήel_GR
dc.description.translatedabstract---------el_GR
dc.format.typepdfel_GR


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record