dc.description.abstract | Visual content, including videos and images, in news channels, operates as evidence of an event or situation with the audience as the witness. Hence, if a negative event appears, the most common feelings, as per Huxford (2004), are usually anger or rage. Certainly an image like Aylan Kurdi’s depicts drama and human grief, and possibly also the anger and rage of those affected. It is then reasonable to expect that such images will elicit strong responses from the audience.
This research aims to study and find out how an image like Aylan Kurdi’s can generate emotional expression on two popular social platforms, Facebook and YouTube. An observational study was conducted, based on an extensive analysis of public comments expressing emotions, collected from Facebook and YouTube. A coding scheme was developed by adopting and revising qualitative coding schemes from previous studies (Kim & Kuljis, 2010; Naaman, Boase and Lai, 2010; Rose, et al., 2015). The analysis was limited to a specific image, of Aylan Kurdi, posted on three news outlets’ (CNN, NBC and CBS) public pages in Facebook and YouTube. Two sets of samples were collected; data from Facebook and from YouTube, using the Facebook and YouTube Application Programming Interfaces (APIs).
Findings illustrate that men tend to express more their opinion or complaints (representing 18.33% of all comments made by men) while women tend to express more their emotions, such as sadness (18.25% of all comments by women). This suggests that women are more likely to express their emotions on social networks/Facebook than men. Additional findings show that, the majority of YouTube users do not share their emotions through commenting in comparison to Facebook users. Generally speaking, the analysis demonstrates that emotions are expressed on social networks and that an image can provoke negative or positive emotions through commenting.
Therefore, a new channel’s choice of platform and the character of its audience appear to be correlated to the expression of emotions. Respectively, further research is needed in order to understand whether such sensitive discussions are susceptible to emotional contagion, and if so, what news channels should do about this. | el_GR |
dc.description.translatedabstract | Το οπτικό περιεχόμενο, το οποίο παρέχεται μέσα από τα μέσα ενημέρωσης, λειτουργεί ως πειστήριο ενός γεγονότος με το κοινό να αποκτά το ρόλο του μάρτυρα. Συνεπώς, με την ανακοίνωσή μιας δυσάρεστης είδησης, η οργή και ο θυμός, είναι τα κύρια συναισθήματα που αναμένεται να εκφραστούν (Huxford, 2004). Μια εικόνα σαν και αυτή του μικρού Aylan Kurdi, απεικονίζει, δράμα, ανθρώπινη θλίψη και πολύ πιθανόν θυμό και οργή. Επομένως μια τέτοια εικόνα, είναι πολύ πιθανόν, να προκαλεί έντονες αντιδράσεις. Η παρούσα έρευνα λοιπόν, στοχεύει να μελετήσει, το πως ένα οπτικό περιεχόμενο ή μια εικόνα, όπως αυτή του Aylan Kurdi, μπορεί να υποκινήσει τους χρήστες να εκφράσουν αρνητικά ή θετικά συναισθήματα μέσα από δημοφιλείς πλατφόρμες κοινωνικής δικτύωσης όπως το Facebook και YouTube.
Η έρευνα αποτελεί μελέτη παρατήρησης η οποία βασίζεται σε μια εκτενή ανάλυση δημόσιων σχολίων που εκφράζουν συναισθήματα. Τα δεδομένα, συλλέχτηκαν από το Facebook και YouTube. Για την ανάλυση τους, αναπτύχθηκε ένα κωδικοποιημένο σύστημα, υιοθετώντας και αναθεωρώντας ποιοτικά συστήματα κωδικοποίησης από προηγούμενες μελέτες (Kim & Kuljis, 2010; Naaman, Boase and Lai, 2010; Rose, et al., 2015). Η ανάλυση, περιορίστηκε σε μια συγκεκριμένη εικόνα, αυτή του Aylan Kurdi, η οποία δημοσιεύτηκε στην επίσημη σελίδα του CNN, NBC και CBS, στο Facebook και στο YouTube. Συλλέχθηκαν λοιπόν, δυο ομάδες δειγμάτων, δεδομένα από το Facebook και από το YouTube, χρησιμοποιώντας το API του Facebook και το YouTube Data Tool.
Τα ευρήματα της μελέτης, δείχνουν ότι η πλειονότητα των ανδρών εκφράζουν περισσότερο τη γνώμη τους ή τις απόψεις τους (18,33%) και η πλειοψηφία των γυναικών εκφράζει περισσότερο τα συναισθήματά τους, όπως θλίψη (18,25%). Πρόσθετα ευρήματα δείχνουν, ότι η πλειοψηφία των χρηστών του YouTube επιλέγει να μην εκφράζει συναισθήματα όταν σχολιάζει αλλά να μοιράζεται περισσότερο πληροφορίες και απόψεις. Επομένως, μέσα από τα αποτελέσματα αποδεικνύεται ότι, τα συναισθήματα μπορούν να μεταφερθούν μέσω κοινωνικών δικτύων και πως μια εικόνα μπορεί να υποκινήσει τους χρήστες να εκφράσουν αρνητικά ή θετικά συναισθήματα στα σχόλια τους. Παράλληλα, η επιλογή πλατφόρμας κοινωνικής δικτύωσης ενός μέσου ενημέρωσης και ο χαρακτήρας του κοινού, φαίνεται να συσχετίζεται με την έκφραση των συναισθημάτων.
Συνεπώς, απαιτούνται περαιτέρω έρευνες για να κατανοήσουμε εάν τέτοιες ευαίσθητες συζητήσεις είναι επιρρεπείς σε συναισθηματική αλλοίωση και εάν ναι, τι πρέπει να κάνουν τα μέσα ενημέρωσης σχετικά με αυτό. | el_GR |