Kypseli Logo
    • Ελληνικά
    • English
  •  Home
  •  Browse 
    • Communities & Collections
    • By Issue Date
    • Authors
    • Titles
    • Subjects
    • By Issue number
  • Language elLanguage en
  •  Login 
    • Sign in
    View Item 
    • Home
    • Αποθετήριο Ανοικτού Πανεπιστημίου Κύπρου (Repository of the Open University of Cyprus)
    • Μεταπτυχιακές διατριβές / Master Τhesis
    • Διοίκηση Τεχνολογία και Ποιότητα (ΕΛΛ) / Management, Technology and Quality (in Greek)
    • View Item
    •   Home
    • Αποθετήριο Ανοικτού Πανεπιστημίου Κύπρου (Repository of the Open University of Cyprus)
    • Μεταπτυχιακές διατριβές / Master Τhesis
    • Διοίκηση Τεχνολογία και Ποιότητα (ΕΛΛ) / Management, Technology and Quality (in Greek)
    • View Item
    JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

    Επιχειρηματικότητα στον τουριστικό κλάδο: Μελέτη περίπτωσης οργάνωσης, διοίκησης & προώθησης του "Portaria Hotel & Spa"

    Thumbnail
    View/Open
    ΔΤΠ-2017-00047.pdf (729.4Kb)
    Date
    2017-08-08
    Author
    Αναστασιάδης, Στυλιανός
    Metadata
    Show full item record
    Abstract
    Στα πλαίσια εκπόνησης της παρούσας εργασίας συζητήθηκε εκτενώς η έννοια της επιχειρηματικότητας στον τουριστικό κλάδο. Ο τελευταίος αποτελεί βασικό πυλώνα ανάπτυξης αρκετών χαρών ανά την υφήλιο, ενώ για την περίπτωση της Ελλάδας ο τουρισμός σε αρκετές περιπτώσεις αποτελεί τη σημαντικότερη πηγή εσόδων και ανάπτυξης κάποιων περιοχών. Η συμβολή του στα μακροοικονομικά μεγέθη της χώρας είναι σημαντική ενώ πραγματοποιούνται συνεχώς ενέργειες προβολής και προώθησής του, σε μία προσπάθεια μετατροπής του στη βασικότερη βιομηχανία ανάπτυξης. Το παρόν συγγραφικό πόνημα απασχόλησε έντονα η περίπτωση οργάνωσης, διοίκησης αλλά και προώθησης μίας ξενοδοχειακής μονάδας, η οποία ήδη βρίσκεται σε λειτουργία στην Πορταριά Πηλίου. Μέσω της εξέτασης του «Portaria Hotel & Spa» επιχειρήθηκε η κριτική παρουσίαση των παραμέτρων οι οποίες εικάζεται ότι θα μπορούσαν να οδηγήσουν στη διεύρυνση της άσκησης επιχειρηματικής δραστηριότητας και η άνοδος του τουριστικού, ελληνικού επιχειρείν μέσω των μικρομεσαίων, τουριστικών επιχειρήσεων οικογενειακού χαρακτήρα. Τα αποτελέσματα της παρούσας έρευνας καταδεικνύουν ότι μία επιχείρηση (με τα χαρακτηριστικά που εξετάζεται) τηρώντας το σχέδιο μάρκετινγκ που έχει καταστρώσει και δίνοντας τη δέουσα προσοχή στους κινδύνους που εγκυμονούν, μπορεί να προχωρήσει σε επενδύσεις οι οποίες θα την οδηγήσουν στη μακροχρόνια επιβίωση και στην βελτίωση της κερδοφορίας της.
    URI
    http://hdl.handle.net/11128/2997
    Collections
    • Διοίκηση Τεχνολογία και Ποιότητα (ΕΛΛ) / Management, Technology and Quality (in Greek)

    Open University of Cyprus

    PO Box 12794,

    2252, Latsia

    Cyprus

    Tel.: +357 22 411600

    Fax.: +357 22 411601

    • Help
    • Contact Us
    • Open University of Cyprus
    • OUC Library
    • Policies
    • Accessibility and Data Protection

    Find us on:

    • FacebookFacebook
    • EU Flag
    • Republic of Cyprus
    • Structural Funds
    • e University
    • Open University of Cyprus

    The eUniversity Project is co-founded by the European Regional Development Fund and National Funds in the Programmatic Period 2007-2013

     

    Browse

    All of DSpaceCommunities & CollectionsBy Issue DateAuthorsTitlesSubjectsBy Issue numberThis CollectionBy Issue DateAuthorsTitlesSubjectsBy Issue number

    My Account

    Sign inRegister

    Open University of Cyprus

    PO Box 12794,

    2252, Latsia

    Cyprus

    Tel.: +357 22 411600

    Fax.: +357 22 411601

    • Help
    • Contact Us
    • Open University of Cyprus
    • OUC Library
    • Policies
    • Accessibility and Data Protection

    Find us on:

    • FacebookFacebook
    • EU Flag
    • Republic of Cyprus
    • Structural Funds
    • e University
    • Open University of Cyprus

    The eUniversity Project is co-founded by the European Regional Development Fund and National Funds in the Programmatic Period 2007-2013