Show simple item record

dc.contributor.advisorΝικολάου, Ντάϊνα
dc.contributor.authorΧριστοφή, Χριστιάνα
dc.contributor.otherChristofi, Christiana
dc.coverage.spatialΚύπροςel_GR
dc.date.accessioned2017-08-07
dc.date.accessioned2017-08-08T06:03:41Z
dc.date.available2017-08-08T06:03:41Z
dc.date.copyright2017-05
dc.date.issued2017-08-08
dc.identifier.otherΔΤΠ/2017/00048el_GR
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11128/2996
dc.descriptionΠεριέχει βιβλιογραφικές παραπομπές.el_GR
dc.description.abstractΗ παρούσα διατριβή διενεργείται στα πλαίσια ολοκλήρωσης σπουδών στο μεταπτυχιακό πρόγραμμα Διοίκηση, Τεχνολογία και Ποιότητα του Ανοικτού Πανεπιστημίου Κύπρου. Η επιλογή του θέματος έγινε µε κριτήριο το προσωπικό ενδιαφέρον της συγγραφέως-ερευνήτριας αναφορικά µε το στρατηγικό σχεδιασμό μάρκετινγκ του χειμερινού τουρισμού με μελέτη περίπτωσης την Αγία Νάπα. Σκοπός της διατριβής είναι, μέσα από την καταγραφή του παλμού των απόψεων των άμεσα εμπλεκομένων με το θέμα του χειμερινού τουρισμού του προορισμού (χειμερινοί επισκέπτες και φορείς του τουρισμού), να αναζητήσει την ταυτότητα του χειμερινού τουριστικού προϊόντος ως μια αρχική προσπάθεια αντιμετώπισης της εποχικής τουριστικής νοσηρότητας με αποτέλεσμα ο προορισμός να καταστεί ολόχρονος. Επιχειρείται να προσεγγιστεί ο στρατηγικός σχεδιασμός μάρκετινγκ του χειμερινού τουρισμού της περιοχής σε μια απόπειρα να δοθεί το στίγμα για την επανατοποθέτησή του στην οποία θα μπορούσε να στηριχτεί μια πιο εκτενή μελλοντική μελέτη. Η εκμαίευση του κοινού οράματος, των στόχων υλοποίησης του και η προσπάθεια διατύπωσης ενός brand name στο οποίο θα εμπεριέχεται αυτή η ταυτότητα αποτελούν τους στόχους της παρούσας διατριβής. Μέσω της βιβλιογραφικής επισκόπησης, της μελέτης περίπτωσης (case study) και της έρευνας πεδίου επιχειρήθηκε η προσέγγιση του θέματος το οποίο κατέληξε σε σημαντικά συμπεράσματα τα οποία εξήχθησαν μέσα από τις δύο παράλληλες έρευνες πεδίου (χειμερινών επισκεπτών και φορέων τουρισμού του προορισμού). Τα συμπεράσματα αφορούν το κοινό όραμα των φορέων του τουρισμού καθώς και στους στόχους που πρέπει να υλοποιηθούν για την πραγματοποίησή του. Το ουσιώδες συμπέρασμα της έρευνας είναι ότι ο προορισμός Αγία Νάπα θα πρέπει να αφήσει πίσω του το ξεπερασμένο πλέον μότο «Ήλιος – Θάλασσα» και να προσφέρει τη δυνατότητα εμπλουτισμού των εμπειριών του σύγχρονου και απαιτητικού πλέον επισκέπτη μέσα από ένα κράμα διαφορετικών αναπάντεχα ευχάριστων εμπειριών. Εμπειρίες οι οποίες θα γίνουν ένα με το όνομα του προορισμού και θα εμπεριέχονται στην ταυτότητά του η οποία θα πρέπει να είναι ξεκάθαρη και ευδιάκριτη στο κοινό – στόχο. Η ταυτότητα «μωσαϊκό εμπειριών» εμπεριέχει 7 στοιχεία – εμπειρίες «Αθλητισμός – Συνέδρια – Γάμοι – Γαστρονομία – Πολιτισμός – Δραστηριότητες (στεριάς – θαλάσσης) - Υγεία» και καλεί το κοινό-στόχο να την εξερευνήσει μιας και ο προορισμός αλλάζει πλέον όψη και δε μένει στη στασιμότητα του παρελθόντος.el_GR
dc.format.extentix, 121 σ. 30 εκ.el_GR
dc.languagegrel_GR
dc.language.isogrel_GR
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/closedAccessel_GR
dc.subjectΣτρατηγικός σχεδιασμόςel_GR
dc.subjectStrategic planningel_GR
dc.subjectMarketing Planel_GR
dc.subjectΣτρατηγικός σχεδιασμός μάρκετινγκel_GR
dc.titleΠροσεγγίζοντας το στρατηγικό σχεδιασμό μάρκετινγκ του χειμερινού τουρισμού - Αγία Νάπαel_GR
dc.typeΜεταπτυχιακή Διατριβήel_GR
dc.description.translatedabstractThe current dissertation is conducted for the completion of an MBA degree in Management, Technology, and Quality at the Open University Cyprus. The choice of the thesis due to the writer/ researcher’s personal interest on strategic marketing planning of Winter Tourism with Ayia Napa as a case study. The aim of the dissertation is, through the recording of the pulse of opinions of the parties directly involved with the theme of winter tourism destination (winter visitors and tourism operators), to seek the identity of the winter tourist product in an initial attempt to deal with seasonal tourist morbidity in order to contribute in making Ayia Napa a yearlong tourist destination. This is an attempt to approach strategic marketing planning of winter tourism in the region in an effort to initiate a genuine reassessment that could be carried out in a further, more extensive study. The objectives of this dissertation are the completion of the common vision of those involves, the implementation of the goals set at the beginning, and the creation of a brand name in which this new product well be included. The subject was approached through a literature review, a case study and a field research which resulted in significant conclusions drawn from the two field surveys carried out in parallel (winter visitors and destination tourism opera). The conclusions relate over the common vision of the tourism operators as well as on the objectives to be realized. The essential conclusion of the research is that Ayia Napa as a destination should leave behind the outdated "Sun-Sea" motif and offer the modern and demanding visitors the opportunity to enrich their experiences through an array of different and unexpectedly enjoyable experiences. These experiences will become one with the name of the destination and will be embedded in its identity, which should be clear and distinct to the target audience. In turn, this identity "mosaic of experiences" which contains 7 elements/experiences – «Sports, Conferences, Weddings, Gastronomy, Culture, Activities (Land and Sea), and Health» – and invite the target audience to explore it since the destination is now changing its face and not remaining in the stagnation of the past.el_GR
dc.format.typepdfel_GR


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record