Show simple item record

dc.contributor.advisorΚυπριωτάκη, Μαρία
dc.contributor.authorΜπαρά, Ιωάννα
dc.contributor.otherMpara, Ioanna
dc.coverage.spatialΚύπροςel_GR
dc.date.accessioned2017-08-04
dc.date.accessioned2017-08-04T10:44:53Z
dc.date.available2017-08-04T10:44:53Z
dc.date.copyright2017-06
dc.date.issued2017-08-04
dc.identifier.otherΕΠΑ/2017/00043el_GR
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11128/2985
dc.descriptionΠεριέχει βιβλιογραφικές παραπομπές.el_GR
dc.description.abstractΣκοπός της παρούσας μελέτης είναι να παρουσιάσει τις αντιλήψεις των εκπαιδευτικών σχετικά με το ζήτημα της συνεκπαίδευσης των μαθητών με και χωρίς ειδικές εκπαιδευτικές ανάγκες στη γενική τάξη. Πρόκειται για μία νέα πρακτική στο χώρο της εκπαίδευσης των παιδιών με ειδικές εκπαιδευτικές ανάγκες, που τα τελευταία χρόνια εφαρμόζεται και στη χώρα μας με τη μορφή της παράλληλης στήριξης. Σχετικά με την εφαρμογή της υπάρχει μία διάσταση απόψεων. Στόχος, λοιπόν, της έρευνας αυτής είναι να διερευνήσει τις απόψεις των εκπαιδευτικών. Η ερευνητική στρατηγική που επιλέξαμε είναι περιγραφική έρευνα που διενεργήθηκε με ερωτηματολόγιο και το δείγμα της έρευνας συγκροτήθηκε από εκπαιδευτικούς πρωτοβάθμιας εκπαίδευσης, γενικής και ειδικής αγωγής. Αρχικά, στην παρούσα εργασία παρουσιάζεται η πορεία εξέλιξης από τα ειδικά σχολεία έως τη σημερινή πρακτική της συνεκπαίδευσης (ενσωμάτωσης). Αναλύονται, ακόμη, κάποια θεωρητικά στοιχεία που είναι απαραίτητα για την κατανόηση και ερμηνεία της δομής της συνεκπαίδευσης, τα μοντέλα αναπηρίας, οι νομοθετικές ρυθμίσεις στο διεθνή και ελληνικό χώρο, καθώς, επίσης, γίνεται και η διευκρίνιση κάποιων βασικών εννοιών και όρων. Τέλος, καταλήγουμε σε συμπεράσματα, όπως η μεγάλη ανάγκη για επιπλέον κατάρτιση και επιμόρφωση των εκπαιδευτικών σχετικά με τα ζητήματα της Ειδικής Αγωγής και Εκπαίδευσης, ώστε η εφαρμογή τέτοιων προγραμμάτων ενσωμάτωσης να είναι πιο αποτελεσματική και η ανάγκη συνειδητοποίησης από την πλευρά των εκπαιδευτικών πως το σχολείο πρέπει να είναι ανοιχτό για όλα τα παιδιά, καθώς η ενσωμάτωση των παιδιών με ειδικές εκπαιδευτικές ανάγκες μόνο θετικά αποτελέσματα μπορεί να έχει.el_GR
dc.format.extent126 σ. 30 εκ,el_GR
dc.languagegrel_GR
dc.language.isogrel_GR
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/closedAccessel_GR
dc.subjectΕκπαίδευση -- Ειδική αγωγήel_GR
dc.subjectChildren with special educational needsel_GR
dc.titleΟι αντιλήψεις των εκπαιδευτικών για τη συνεκπαίδευση των μαθητών με και χωρίς ειδικές εκπαιδευτικές ανάγκες στη γενική τάξηel_GR
dc.typeΜεταπτυχιακή Διατριβήel_GR
dc.description.translatedabstractThe main goal of this dissertation is to show the teachers perceptions about inclusion of students with special educational needs and those have not. Inclusion is a new practice in the education area and concerns students with special needs. Recently is applied in Greece with the form of parallel support. The application of parallel support has received critic. So, the main goal is to find out teachers views. We applied a descriptive strategic with questionnaires. In the first chapter, the historical evolution of special education is presented, the route from special education schools to inclusion. Furthermore, we present some basic theoretical data, which are necessary for understanding the practice of inclusion, such as disability's models, legislation for education both in Greek and international area and some clarifications about basic terms and meanings. Last but not least, we conclude that there is a need for further teachers’ education and instruction about Special Education, in order to make these programs more effective for the students. Furthermore, teachers have to realize that inclusion has more advantages than disadvantages for all students and schools have to be open for all.el_GR
dc.format.typepdfel_GR


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record