Show simple item record

dc.contributor.advisorΛιασίδου, Αναστασίου
dc.contributor.authorΝίκου, Κωνσταντίνα
dc.contributor.otherNikou, Constantina
dc.coverage.spatialΚύπροςel_GR
dc.date.accessioned2017-07-31T10:04:10Z
dc.date.available2017-07-31T10:04:10Z
dc.date.copyright2017-05
dc.date.issued2017-07-31
dc.identifier.otherΕΠΑ/2017/00044el_GR
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11128/2969
dc.descriptionΠεριέχει βιβλιογραφικές παραπομπές.el_GR
dc.description.abstractΗ παρούσα μελέτη εξετάζει τις απόψεις ενήλικων κωφών σχετικά με την σχολική και κοινωνική ενσωμάτωση κωφών παιδιών που φοιτούν σε περιβάλλον ενσωμάτωσης σε ένα γενικό δημοτικό σχολείο.Για την έρευνα αυτή χρησιμοποιήθηκε η ποσοτική μέθοδος με το εργαλείο του ερωτηματολογίου που εμπεριείχε ερωτήσεις κλειστού τύπου και απευθύνονταν σε ενήλικα κωφά άτομα,τα οποία κλήθηκαν να το απαντήσουν για να αναδειχθούν οι απόψεις τους για το συγκεκριμένο θέμα.Τα αποτελέσματα της μελέτης έδειξαν πως οι κωφοί πιστεύουν στην σχολική και κοινωνική ένταξη των κωφών παιδιών, απλά αναδείχθηκε μια επιφυλακτικότητα ως προς τον τρόπο επίτευξής τους.Η επιτυχία ή η βελτίωση της ήδη υπάρχουσας σχολικής και κοινωνικής ενσωμάτωσης των κωφών και βαρήκοων παιδιών επηρεάζεται από πολλούς διαφορετικούς παράγοντες όπως: η καλύτερη και μεγαλύτερη υλικοτεχνική υποδομή,η στάση των δασκάλων απέναντι στους κωφούς και βαρήκοους μαθητές,η σχετική γνώση και η ενσυναίσθησή τους,η στάση των μαθητών χωρίς προβλήματα ακοής απέναντι στους κωφούς και βαρήκοους συμμαθητές τους και η γενικότερη κατάρτιση των εκπαιδευτικών φορέων.el_GR
dc.format.extent95 σ. 30 εκ.el_GR
dc.languagegrel_GR
dc.language.isogrel_GR
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/closedAccessel_GR
dc.subjectΣχολική ενσωμάτωσηel_GR
dc.subjectSchool integrationel_GR
dc.titleΟι απόψεις των ενηλίκων κωφών ατόμων σχετικά με την κοινωνική και σχολική ενσωμάτωση των κωφών παιδιών σε Δημοτικά Σχολεία της γενικής εκπαίδευσηςel_GR
dc.typeΜεταπτυχιακή Διατριβήel_GR
dc.description.translatedabstractThe present study examines the views of adults with hearing impairmnets on the educational and social inclusion of children with hearing impairments,, who attend a mainstream primary school.For this survey, quantitative approach was adopted and more specifically questionnaires administered to adults with hearing impairments ,who were invited to articulate their views on this issue.The results of the study highlight the fact that adults with hearing impairments advocate the educational and social inclusion of deaf children, but are sceptical about the ways in which this can be achieved.The inclusion of deaf and hard-hearing children is affected by many different factors such as: a well-equipped school,the attitudes of teachers towards deaf and hard-hearing students, their relevant knowledge and empathy,the attitudes of students without hearing problems towards their deaf and hard-hearing classmates and the general training of educational professionals and other stakeholders.el_GR
dc.format.typepdfel_GR


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record