dc.contributor.advisor | Λιασίδου, Αναστασίου | |
dc.contributor.author | Νίκου, Κωνσταντίνα | |
dc.contributor.other | Nikou, Constantina | |
dc.coverage.spatial | Κύπρος | el_GR |
dc.date.accessioned | 2017-07-31T10:04:10Z | |
dc.date.available | 2017-07-31T10:04:10Z | |
dc.date.copyright | 2017-05 | |
dc.date.issued | 2017-07-31 | |
dc.identifier.other | ΕΠΑ/2017/00044 | el_GR |
dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/11128/2969 | |
dc.description | Περιέχει βιβλιογραφικές παραπομπές. | el_GR |
dc.description.abstract | Η παρούσα μελέτη εξετάζει τις απόψεις ενήλικων κωφών σχετικά με την σχολική και κοινωνική ενσωμάτωση κωφών παιδιών που φοιτούν σε περιβάλλον ενσωμάτωσης σε ένα γενικό δημοτικό σχολείο.Για την έρευνα αυτή χρησιμοποιήθηκε η ποσοτική μέθοδος με το εργαλείο του ερωτηματολογίου που εμπεριείχε ερωτήσεις κλειστού τύπου και απευθύνονταν σε ενήλικα κωφά άτομα,τα οποία κλήθηκαν να το απαντήσουν για να αναδειχθούν οι απόψεις τους για το συγκεκριμένο θέμα.Τα αποτελέσματα της μελέτης έδειξαν πως οι κωφοί πιστεύουν στην σχολική και κοινωνική ένταξη των κωφών παιδιών, απλά αναδείχθηκε μια επιφυλακτικότητα ως προς τον τρόπο επίτευξής τους.Η επιτυχία ή η βελτίωση της ήδη υπάρχουσας σχολικής και κοινωνικής ενσωμάτωσης των κωφών και βαρήκοων παιδιών επηρεάζεται από πολλούς διαφορετικούς παράγοντες όπως: η καλύτερη και μεγαλύτερη υλικοτεχνική υποδομή,η στάση των δασκάλων απέναντι στους κωφούς και βαρήκοους μαθητές,η σχετική γνώση και η ενσυναίσθησή τους,η στάση των μαθητών χωρίς προβλήματα ακοής απέναντι στους κωφούς και βαρήκοους συμμαθητές τους και η γενικότερη κατάρτιση των εκπαιδευτικών φορέων. | el_GR |
dc.format.extent | 95 σ. 30 εκ. | el_GR |
dc.language | gr | el_GR |
dc.language.iso | gr | el_GR |
dc.rights | info:eu-repo/semantics/closedAccess | el_GR |
dc.subject | Σχολική ενσωμάτωση | el_GR |
dc.subject | School integration | el_GR |
dc.title | Οι απόψεις των ενηλίκων κωφών ατόμων σχετικά με την κοινωνική και σχολική ενσωμάτωση των κωφών παιδιών σε Δημοτικά Σχολεία της γενικής εκπαίδευσης | el_GR |
dc.type | Μεταπτυχιακή Διατριβή | el_GR |
dc.description.translatedabstract | The present study examines the views of adults with hearing impairmnets on the educational and social inclusion of children with hearing impairments,, who attend a mainstream primary school.For this survey, quantitative approach was adopted and more specifically questionnaires administered to adults with hearing impairments ,who were invited to articulate their views on this issue.The results of the study highlight the fact that adults with hearing impairments advocate the educational and social inclusion of deaf children, but are sceptical about the ways in which this can be achieved.The inclusion of deaf and hard-hearing children is affected by many different factors such as: a well-equipped school,the attitudes of teachers towards deaf and hard-hearing students, their relevant knowledge and empathy,the attitudes of students without hearing problems towards their deaf and hard-hearing classmates and the general training of educational professionals and other stakeholders. | el_GR |
dc.format.type | pdf | el_GR |