Kypseli Logo
    • Ελληνικά
    • English
  •  Αρχική
  •  Πλοήγηση 
    • Κοινότητες & Συλλογές
    • Ανά ημερομηνία δημοσίευσης
    • Συγγραφείς
    • Τίτλοι
    • Λέξεις κλειδιά
    • Με αριθμό έκδοσης
  • Language elLanguage en
  •  Σύνδεση 
    • Σύνδεση
    Προβολή τεκμηρίου 
    • Αρχική
    • Αποθετήριο Ανοικτού Πανεπιστημίου Κύπρου (Repository of the Open University of Cyprus)
    • Μεταπτυχιακές διατριβές / Master Τhesis
    • Επιστημών της Αγωγής (ΕΛΛ) / Educational Studies (in Greek)
    • Προβολή τεκμηρίου
    •   Αρχική
    • Αποθετήριο Ανοικτού Πανεπιστημίου Κύπρου (Repository of the Open University of Cyprus)
    • Μεταπτυχιακές διατριβές / Master Τhesis
    • Επιστημών της Αγωγής (ΕΛΛ) / Educational Studies (in Greek)
    • Προβολή τεκμηρίου
    JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

    Οι απόψεις των ενηλίκων κωφών ατόμων σχετικά με την κοινωνική και σχολική ενσωμάτωση των κωφών παιδιών σε Δημοτικά Σχολεία της γενικής εκπαίδευσης

    Thumbnail
    Προβολή/Άνοιγμα
    ΕΠΑ-2017-00044.pdf (987.4Kb)
    Ημερομηνία
    2017-07-31
    Συγγραφέας
    Νίκου, Κωνσταντίνα
    Μεταδεδομένα
    Εμφάνιση πλήρους εγγραφής
    Επιτομή
    Η παρούσα μελέτη εξετάζει τις απόψεις ενήλικων κωφών σχετικά με την σχολική και κοινωνική ενσωμάτωση κωφών παιδιών που φοιτούν σε περιβάλλον ενσωμάτωσης σε ένα γενικό δημοτικό σχολείο.Για την έρευνα αυτή χρησιμοποιήθηκε η ποσοτική μέθοδος με το εργαλείο του ερωτηματολογίου που εμπεριείχε ερωτήσεις κλειστού τύπου και απευθύνονταν σε ενήλικα κωφά άτομα,τα οποία κλήθηκαν να το απαντήσουν για να αναδειχθούν οι απόψεις τους για το συγκεκριμένο θέμα.Τα αποτελέσματα της μελέτης έδειξαν πως οι κωφοί πιστεύουν στην σχολική και κοινωνική ένταξη των κωφών παιδιών, απλά αναδείχθηκε μια επιφυλακτικότητα ως προς τον τρόπο επίτευξής τους.Η επιτυχία ή η βελτίωση της ήδη υπάρχουσας σχολικής και κοινωνικής ενσωμάτωσης των κωφών και βαρήκοων παιδιών επηρεάζεται από πολλούς διαφορετικούς παράγοντες όπως: η καλύτερη και μεγαλύτερη υλικοτεχνική υποδομή,η στάση των δασκάλων απέναντι στους κωφούς και βαρήκοους μαθητές,η σχετική γνώση και η ενσυναίσθησή τους,η στάση των μαθητών χωρίς προβλήματα ακοής απέναντι στους κωφούς και βαρήκοους συμμαθητές τους και η γενικότερη κατάρτιση των εκπαιδευτικών φορέων.
    URI
    http://hdl.handle.net/11128/2969
    Συλλογές
    • Επιστημών της Αγωγής (ΕΛΛ) / Educational Studies (in Greek)

    Ανοικτό Πανεπιστήμιο Κύπρου

    Ταχ, Κιβ. 12794,

    2252, Λατσιά

    Κύπρος

    Τηλ.: +357 22 411600

    Φαξ.: +357 22 411601

    • Βοήθεια
    • Επικοινωνήστε μαζί μας
    • Ανοικτό Πανεπιστήμιο Κύπρου
    • Βιβλιοθήκη ΑΠΚΥ
    • Πολιτικές
    • Προσβασιμότητα και Προστασία Δεδομένων

    Βρείτε μας στο:

    • FacebookFacebook
    • EU Flag
    • Republic of Cyprus
    • Structural Funds
    • e University
    • Open University of Cyprus

    Το έργο eUniversity συγχρηματοδοτείται από το Ευρωπαϊκό Ταμείο Περιφερειακής Aνάπτυξης (ΕΤΠΑ) και από Εθνικούς πόρους κατά την Προγραμματική Περίοδο 2007-2013

     

    Πλοήγηση

    Όλο το ΑποθετήριοΚοινότητες & ΣυλλογέςΑνά ημερομηνία δημοσίευσηςΣυγγραφείςΤίτλοιΛέξεις κλειδιάΜε αριθμό έκδοσηςΑυτή η συλλογήΑνά ημερομηνία δημοσίευσηςΣυγγραφείςΤίτλοιΛέξεις κλειδιάΜε αριθμό έκδοσης

    Ο λογαριασμός μου

    ΣύνδεσηΕγγραφή

    Ανοικτό Πανεπιστήμιο Κύπρου

    Ταχ, Κιβ. 12794,

    2252, Λατσιά

    Κύπρος

    Τηλ.: +357 22 411600

    Φαξ.: +357 22 411601

    • Βοήθεια
    • Επικοινωνήστε μαζί μας
    • Ανοικτό Πανεπιστήμιο Κύπρου
    • Βιβλιοθήκη ΑΠΚΥ
    • Πολιτικές
    • Προσβασιμότητα και Προστασία Δεδομένων

    Βρείτε μας στο:

    • FacebookFacebook
    • EU Flag
    • Republic of Cyprus
    • Structural Funds
    • e University
    • Open University of Cyprus

    Το έργο eUniversity συγχρηματοδοτείται από το Ευρωπαϊκό Ταμείο Περιφερειακής Aνάπτυξης (ΕΤΠΑ) και από Εθνικούς πόρους κατά την Προγραμματική Περίοδο 2007-2013