Show simple item record

dc.contributor.advisorΣωκράτους, Μιχάλης
dc.contributor.authorΚαράβη, Έλλη
dc.contributor.otherKaravi, Elli
dc.coverage.spatialΚύπροςel_GR
dc.date.accessioned2017-07-31
dc.date.accessioned2017-07-31T10:03:07Z
dc.date.available2017-07-31T10:03:07Z
dc.date.copyright2017-05
dc.date.issued2017-07-31
dc.identifier.otherMBA/2017/00544el_GR
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11128/2962
dc.descriptionΠεριέχει βιβλιογραφικές παραπομπές.el_GR
dc.description.abstractΟ Δημόσιος Τομέας αποτελεί αξιόλογο συντελεστή της κοινωνικοοικονομικής ανάπτυξης κάθε χώρας. Δεδομένου ότι στο δημόσιο τομέα, η αξιολόγηση της απόδοσης των υπαλλήλων, αποτελεί σημαντικό παράγοντα για τη σωστή εξυπηρέτηση του πολίτη, τη διαχείριση του προσωπικού αλλά και την εξοικονόμηση πόρων, η παρούσα διπλωματική εργασία πραγματοποιήθηκε με σκοπό να μελετήσει την αξιολόγηση των δημοσίων υπαλλήλων στην Κύπρο. Συγκεκριμένα, αναζητήθηκαν οι τρόποι με τους οποίους μπορεί να επιτευχθεί αντικειμενική και ουσιαστική αξιολόγηση των δημοσίων υπαλλήλων, μελετήθηκαν οι κύριοι παράγοντες αξιολόγησης της απόδοσης και διερευνήθηκε ο τρόπος με τον οποίο αξιολογούνται οι δημόσιοι υπάλληλοι στην Κύπρο. Επίσης αναζητήθηκαν οι τρόποι με τους οποίους μπορεί να επιτευχθεί η παρακολούθηση της παραγωγικότητας και η αύξησή της μέσω της παρακίνησης. Η παρούσα έρευνα πραγματοποιήθηκε με χορήγηση ερωτηματολογίων μέσω διαδικτύου, τα οποία δημιουργήθηκαν μέσω εφαρμογής της Google (Google Forms). Η ανάλυση των ερωτηματολογίων έγινε επίσης μέσα από την ίδια εφαρμογή. Από τα αποτελέσματα της έρευνας διαφάνηκε η σημαντικότητα της αντικειμενικής και ουσιαστικής αξιολόγησης των δημοσίων υπαλλήλων. Οι δημόσιοι υπάλληλοι επιθυμούν την εμπλοκή τους στη στοχοθεσία και στη δυναμική της υπηρεσίας, επικροτούν τις συχνές διαδραστικές συναντήσεις με τον προϊστάμενό τους για τη διατήρηση αρμονικών σχέσεων, επιθυμούν διασαφήνιση των στόχων της υπηρεσίας ώστε να μπορούν κι αυτοί με τη σειρά τους να προσηλωθούν στη στρατηγική της υπηρεσίας και τέλος αντιλαμβάνονται τη σημαντικότητα της σύνδεσης των προσωπικών στόχων με τους επιχειρησιακούς στόχους της υπηρεσίας. Επίσης, οι συμμετέχοντες θεωρούν ότι η αξιολόγηση θα ήταν πιο αντικειμενική εάν βασιζόταν σε συγκεκριμένα χαρακτηριστικά και συμπεριφορές σε σχέση με την εργασιακή απόδοση, ενώ θεωρούν ότι εάν η αξιολόγηση βασιζόταν σε συγκεκριμένα εργασιακά καθήκοντα θα βοηθούσε επίσης πολύ. Δόθηκε επίσης έμφαση από τους συμμετέχοντες στην παρακίνησή τους με στόχο την αύξηση της παραγωγικότητας, σωστή αξιοποίηση των υπαλλήλων ανάλογα με τα προσόντα και τις δυνατότητές τους, εποπτεία-παρακολούθηση της παραγωγικότητας του κάθε υπαλλήλου, αλλά και ενθάρρυνση, επιβράβευση και παροχή κινήτρων στους δημόσιους υπάλληλους.el_GR
dc.format.extentvi, 53 σ. 30 εκ.el_GR
dc.languagegrel_GR
dc.language.isogrel_GR
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/closedAccessel_GR
dc.subjectΑξιολόγηση προσωπικού -- Δημόσιος τομέας -- Κύπροςel_GR
dc.subjectEvaluation of human rescources -- Public sector -- Cyprusel_GR
dc.titleΗ αξιολόγηση των δημοσίων υπαλλήλων στην Κύπροel_GR
dc.typeΜεταπτυχιακή Διατριβήel_GR
dc.description.translatedabstractThe Public Sector is a significant factor in the socio-economic development of each country. Given the fact that in the public sector the employee performance assessment is an important factor for the proper service of the citizen, staff management and savings, this diploma thesis was conducted to study the evaluation of civil servants in Cyprus. In particular, the ways in which an objective and meaningful assessment of civil servants can be achieved and the main performance assessment factors have been studied and also the way in which civil servants in Cyprus are evaluated has been investigated. It had also investigated ways in which productivity can be monitored and increased through motivation. This survey was conducted through online questionnaires created through Google's application (Google Forms). The analysis of the questionnaires was also carried out through the same application. The results of the survey revealed the importance of objective and meaningful evaluation of civil servants. Civil servants wish to be involved in the targeting and service dynamics, welcome frequent interactive meetings with their supervisor to maintain congruous relations, wish to clarify the goals of the service so that they can also turn to their strategy, and finally perceive the importance of linking personal goals to the operational objectives of the service. Participants also believe that the evaluation would be more objective if it was based on specific performance characteristics and behaviors and they consider that it would also be very helpful if the evaluation was based on specific work tasks. It was also emphasized by the participants in motivating them to increase productivity, to properly use the employees according to their qualifications and capabilities, to monitor the productivity of each employee, and to encourage, reward and motivate public servants.el_GR
dc.format.typepdfel_GR


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record