Repository logo
  • English
  • Ελληνικά
  • Log In
    Have you forgotten your password?
Repository logo
  • Collections
  • Research Outputs
  • Projects
  • People
  • Statistics
  • English
  • Ελληνικά
  • Log In
    Have you forgotten your password?
  1. Home
  2. Ψηφιακό Αποθετήριο ΚΥΨΕΛΗ / Kypseli Digital Repository
  3. Theses / Διατριβές και Πτυχιακές Εργασίες
  4. Μεταπτυχιακές Διατριβές / Master Τheses
  5. Διοίκησης Μονάδων Υγείας (ΕΛΛ) / Health Policy and Planning (in Greek)
  6. Αξιολόγηση της ικανοποίησης των ασθενών απο τις παρεχόμενες υπηρεσίες της Μονάδας Ημερήσιας Νοσηλείας ενός Γενικού Ογκολογικού Νοσοκομείου των Αθηνών
 
  • Details
Options

Αξιολόγηση της ικανοποίησης των ασθενών απο τις παρεχόμενες υπηρεσίες της Μονάδας Ημερήσιας Νοσηλείας ενός Γενικού Ογκολογικού Νοσοκομείου των Αθηνών

Author(s)
Κουλουκούρα, Χρυσούλα
Date Issued
2014-09-10
Faculty
Σχολή Οικονομικών Επιστημών και Διοίκησης / Faculty of Economics and Management 
Abstract
Εισαγωγή: Η αξιολόγηση της ικανοποίησης των ασθενών από τις παρεχόμενες υπηρεσίες υγείας, ως δείκτης της ποιότητας των συστημάτων υγείας, κρίνεται πλέον στις μέρες μας αναγκαία και αναπόφευκτη
Σκοπός: της παρούσας έρευνας ήταν η αξιολόγηση της ικανοποίησης των ασθενών της Μονάδας Ημερήσιας Νοσηλείας ενός Γενικού Ογκολογικού Νοσοκομείου της Αθήνας από τις παρεχόμενες σε αυτούς υπηρεσίες υγείας.
Δείγμα και Μέθοδος: Για την αξιολόγηση της ικανοποίησης χρησιμοποιήθηκε το σταθμισμένο ερωτηματολόγιο στο οποίο περιλαμβάνεται η κλίμακα Expectations – Perceived Quality – Satisfaction with Primary Care Services Scale (E-PQ-SPCSS) των 26 από 27 ερωτήσεων του Raftopoulos (2010). Το δείγμα της έρευνας αποτέλεσαν 120 ασθενείς της Μονάδας Ημερήσιας Νοσηλείας. Η συλλογή του ερωτηματολογίου έγινε το χρονικό διάστημα Ιανουάριος – Απρίλιος 2014. Η συμμετοχή στην έρευνα ήταν προαιρετική και οι ασθενείς ενημερωνόταν για το σκοπό της. Για τη στατιστική επεξεργασία των δεδομένων, χρησιμοποιήθηκε το στατιστικό πρόγραμμα για τις κοινωνικές επιστήμες IBM – SPSS 19.
Αποτελέσματα: Η συνολική ικανοποίηση των ασθενών από την παρεχόμενη φροντίδα ήταν πολύ υψηλή. Συγκεκριμένα το 92,8% δήλωσαν από ικανοποιημένοι ως πολύ ικανοποιημένοι. Πολύ υψηλή ήταν η συνολική ικανοποίηση από το ιατρικό, νοσηλευτικό καθώς και διοικητικό προσωπικό. Το ποσοστό που απάντησε ικανοποιημένο έως πολύ ικανοποιημένο βρέθηκε στο 100% για τους γιατρούς, 97,5% για τους νοσηλευτές και 99,2% για τους διοικητικούς. Υπήρξε μια στατιστικά σημαντική διαφορά στη μέση ικανοποίηση των ανδρών και γυναικών ασθενών μόνο ως προς τους διοικητικούς υπαλλήλους ,με τους άνδρες να δηλώνουν περισσότερο ικανοποιημένοι. Ενώ δεν προέκυψε καμία στατιστικά σημαντική σχέση με το φύλο, την ηλικία και την εκπαίδευση.
Συμπεράσματα: Από τα αποτελέσματα προέκυψε ότι η ικανοποίηση των ασθενών από την ποιότητα των υπηρεσιών της Μονάδας Ημερήσιας Νοσηλείας του Γενικού Ογκολογικού Νοσοκομείου είναι υψηλή.
Publisher
Ανοικτό Πανεπιστήμιο Κύπρου
Format
68 σ. 30 εκ.
Subjects

Ικανοποίηση ασθενών

Patients satisfaction...

Ποιότητα υπηρεσιών υγ...

Quality of health ser...

File(s)
Loading...
Thumbnail Image
Name

ΔΜΥ-2014-00244.pdf

Size

865.5 KB

Format

Adobe PDF

Checksum

(MD5):6bbca22e41545f93f91585907f1862c3

  • Contact Us
  • Cookie settings
  • Open University of Cyprus
  • OUC Library
  • Policies
  • Accessibility and Data Protection

Find us on:

FacebookFacebook

Built with DSpace-CRIS software - Extension maintained and optimized by 4Science - Powered by Dataly