Repository logo
  • English
  • Ελληνικά
  • Log In
    Have you forgotten your password?
Repository logo
  • Collections
  • Research Outputs
  • Projects
  • People
  • Statistics
  • English
  • Ελληνικά
  • Log In
    Have you forgotten your password?
  1. Home
  2. Ψηφιακό Αποθετήριο ΚΥΨΕΛΗ / Kypseli Digital Repository
  3. Theses / Διατριβές και Πτυχιακές Εργασίες
  4. Μεταπτυχιακές Διατριβές / Master Τheses
  5. Διοίκησης Μονάδων Υγείας (ΕΛΛ) / Health Policy and Planning (in Greek)
  6. Ανάγκες ασθενών και αποτελεσματικότητα των επειγόντων περιστατικών: Περίπτωση του Γενικού Νοσοκομείου Λαμίας
 
  • Details
Options

Ανάγκες ασθενών και αποτελεσματικότητα των επειγόντων περιστατικών: Περίπτωση του Γενικού Νοσοκομείου Λαμίας

Author(s)
Ροϊνά, Ελένη
Date Issued
2018
Faculty
Σχολή Οικονομικών Επιστημών και Διοίκησης / Faculty of Economics and Management 
Abstract
Η ικανοποίηση των ασθενών έχει αναδειχθεί ως μια όλο και πιο σημαντική παράμετρος στην αξιολόγηση της ποιότητας της υγειονομικής περίθαλψης. Ως εκ τούτου, περιστατικών ενός νοσοκομείου μπορεί να εκτιμηθεί καλύτερα με τη μέτρηση του επιπέδου ικανοποίησης του ασθενούς. Η παρούσα έρευνα λοιπόν διεξάγεται με στόχο την εκτίμηση της ποιότητας του τμήματος επειγόντων περιστατικών (ΤΕΠ) του Γενικού Νοσοκομείου Λαμίας. Για την εξαγωγή των πληροφοριών χρησιμοποιήθηκαν ερωτήσεις που αφορούσαν την ικανοποίηση των ασθενών σχετικά με τις υπηρεσίες που έλαβαν στο ΤΕΠ Λαμίας. Οι παράγοντες επίδρασης στην ικανοποίηση του ασθενούς οι οποίοι εξετάστηκαν ήταν ο χρόνος αναμονής, οι άμεσες υπηρεσίες του νοσηλευτικού προσωπικού, η ανταπόκριση του ιατρικού προσωπικού, η υλική υποστήριξη του νοσοκομείου, η εξέταση από τη σωστή ειδικότητα, η περίπτωση εξετάσεων στο ίδιο το νοσοκομείο και ο χρόνος μετάβασης σε κλινική του νοσοκομείου. Η ανάλυση έγινε με περιγραφικά στατιστικά στοιχεία, με τη βοήθεια του προγράμματος SPSS. Ο χρόνος αναμονής η εξέταση από τη μη σωστή ειδικότητα συμπεραίνεται να αποτελούν τις δυο πιο σημαντικές παραμέτρους επίδρασης στην ικανοποίηση του ασθενούς. Οι άμεσες υπηρεσίες του νοσηλευτικού προσωπικού και η ανταπόκριση του ιατρικού προσωπικού επίσης διαδραματίζουν σημαντικό ρόλο. Συνολικά οι ασθενείς είναι μέτρια ικανοποιημένοι από το τμήμα επειγόντων περιστατικών του Γενικού Νοσοκομείου Λαμίας. Λαμβάνοντας υπόψη τα παραπάνω μέσω της υιοθέτησης ενός κατάλληλου συστήματος διαχείρισης μπορεί να βελτιωθεί η ποιότητα παροχής υπηρεσιών και υγειονομικής περίθαλψης.
Publisher
Ανοικτό Πανεπιστήμιο Κύπρου
Format
viii, 79 σ. 30 εκ.
Subjects

Ικανοποίηση ασθενών

Patients satisfaction...

File(s)
Loading...
Thumbnail Image
Name

ΔΜΥ-2018-00458.pdf

Size

1.14 MB

Format

Adobe PDF

Checksum

(MD5):a2d3dc8302d748cd2f838df12bc33a77

  • Contact Us
  • Cookie settings
  • Open University of Cyprus
  • OUC Library
  • Policies
  • Accessibility and Data Protection

Find us on:

FacebookFacebook

Built with DSpace-CRIS software - Extension maintained and optimized by 4Science - Powered by Dataly