Show simple item record

dc.contributor.advisorΜαρκουλής, Στέλιος
dc.contributor.authorChatzimichael, Nikoletta
dc.contributor.otherΧατζημιχαήλ, Νικολέττα
dc.coverage.spatialΚύπροςel_GR
dc.date.accessioned2017-07-27
dc.date.accessioned2017-07-27T09:31:08Z
dc.date.available2017-07-27T09:31:08Z
dc.date.copyright2017-05
dc.date.issued2017-07-27
dc.identifier.otherMBA/2017/00563el_GR
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11128/2940
dc.descriptionΠεριέχει βιβλιογραφικές παραπομπές.el_GR
dc.description.abstractElectronic banking services are being used with an increasing frequency and are gaining more and more popularity in most countries, including Cyprus. Previous researches have confirmed the importance of such services for both Banks and customers. However, electronic banking is still considered as an alternative channel for banking operations concerning customers, leaving space for improvement on more active users. This study aims to identify and to understand the factors that influence the attitude of bank customers toward electronic banking services and subsequently the adoption and use of such services, throughout their experiences, concerns and needs. The primary data were collected from questionnaire interview forms, which were randomly distributed to 90 customers of all banks in Cyprus. The main findings of the study are that: we are still at the beginning of the penetration with the main factors of choosing e-banking services the 24h access to accounts, the time saving and the convenience and the main disadvantages of electronic banking, the security issue and the limited services. From the results there is no identification concerning gender and adoption rate, while there is insufficient identification between some specific characteristics of the personality and attitude towards lifesuch as to be risk taker and adoption rate of electronic banking system. On the contrary there is identification between age and adoption rate and between (un)employment and adoption rate of electronic banking system. Quality service, quick service and security affect customers’ decisions, while human contact is considered to be important, reflecting Cypriot’s culture. The majority of active users are satisfied users, who consider the service to be reliable and encourage friends and relatives to do business through online banking system, but they need to be sensitized on online issue threats.el_GR
dc.format.extent62 σ. 30 εκ.el_GR
dc.languageenel_GR
dc.language.isogrel_GR
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/closedAccessel_GR
dc.subjectΗλεκτρονική τραπεζικήel_GR
dc.subjecte-bankingel_GR
dc.titleElectronic banking in Cyprus from customer's point of viewel_GR
dc.typeΜεταπτυχιακή Διατριβήel_GR
dc.description.translatedabstractΗ χρήση της Ηλεκτρονικής τραπεζικής έχει πλέον αυξηθεί κερδίζοντας όλο και περισσότερη δημοτικότητα στις πλείστες χώρες, συμπεριλαμβανομένης και της Κύπρου. Προηγούμενες έρευνες έχουν καταδείξει το πόσο σημαντικές είναι τέτοιου είδους υπηρεσίες, τόσο για τις Τράπεζες όσο και για τους πελάτες. Εντούτοις, η Ηλεκτρονική τραπεζική εξακολουθεί να θεωρείται από τους πελάτες, εναλλακτικό κανάλι για τις τραπεζικές τους συναλλαγές, αφήνοντας περιθώρια ανάπτυξης για περισσότερους ενεργούς χρήστες. Η μεταπτυχιακή διατριβή έχει ως στόχο την εξακρίβωση και κατανόηση των παραγόντων που επηρεάζουν τη συμπεριφορά των πελατών απέναντι στην Ηλεκτρονική τραπεζική και κατ΄επέκταση την υιοθέτηση και χρήση τέτοιων υπηρεσιών, μέσα από τις εμπειρίες, τις ανησυχίες και τις ανάγκες τους. Το πρωτογενές υλικό έχει συλλεγεί από ερωτηματολόγια που δόθηκαν τυχαία σε 90 πελάτες όλων των τραπεζών της Κύπρου. Τα κύρια ευρήματα της μεταπτυχιακής διατριβής είναι τα ακόλουθα: βρισκόμαστε στην αρχή ακόμη της χρήσης και εντριβής με την ηλεκτρονική τραπεζική, με τους κυριότερους λόγους επιλογής της υπηρεσίας να είναι η 24ωρη πρόσβαση στους λογαριασμούς, η εξοικονόμηση χρόνου και η άνεση, ενώ τα βασικά αρνητικά της ηλεκτρονικής τραπεζικής να είναι τα θέματα ασφαλείας και οι περιορισμένες υπηρεσίες. Τα αποτελέσματα δεν έχουν καταδείξει κάποια σχέση μεταξύ φύλου και βαθμού υιοθέτησης της υπηρεσίας, ενώ υπάρχει ανεπαρκής σχέση μεταξύ ορισμένων χαρακτηριστικών της προσωπικότητας και στάσης ζωής, όπως το να είναι κανείς ριψοκίνδυνος και βαθμού υιοθέτησης της ηλεκτρονικής τραπεζικής. Αντιθέτως, έχουν καταδείξει ύπαρξη σχέσης μεταξύ ηλικίας και βαθμού υιοθέτησης, όπως επίσης και μεταξύ εργοδοσιμότητας και ανεργίας και βαθμού υιοθέτησης της ηλεκτρονικής τραπεζικής. Η ποιότητα εξυπηρέτησης, η γρήγορη εξυπηρέτηση και η ασφάλεια επηρεάζουν τις αποφάσεις των πελατών, ενώ παράλληλα η ανθρώπινη επαφή θεωρείται σημαντική, αντανακλώντας την κουλτούρα του Κύπριου πελάτη. Η πλειοψηφία των ενεργών χρηστών είναι χρήστες ευχαριστημένοι που εμπιστεύονται την υπηρεσία και ενθαρρύνουν φίλους και συγγενείς να την χρησιμοποιούν, αλλά που χρειάζεται να ευαισθητοποιηθούν σε θέματα ηλεκτρονικών κινδύνων.el_GR
dc.format.typepdfel_GR


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record