dc.contributor.advisor | Νταλιάνης, Κλήμης | |
dc.contributor.author | Κένερ, Ανδρέας | |
dc.contributor.other | Kener, Andreas | |
dc.coverage.spatial | Κύπρος | el_GR |
dc.date.accessioned | 2017-07-27 | |
dc.date.accessioned | 2017-07-27T09:30:52Z | |
dc.date.available | 2017-07-27T09:30:52Z | |
dc.date.copyright | 2017-06 | |
dc.date.issued | 2017-07-27 | |
dc.identifier.other | ΚΠΣ/2017/00003 | el_GR |
dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/11128/2938 | |
dc.description | Περιέχει βιβλιογραφικές παραπομπές. | el_GR |
dc.description.abstract | Η παρούσα μεταπτυχιακή διατριβή έχει σαν σκοπό, την διερεύνηση των δυνατοτήτων της κοινωνικής υπολογιστικής στο πλαίσιο του διαδικτύου των πραγμάτων. Ο συνδυασμός των δυνατοτήτων της κοινωνικής υπολογιστικής (crowdsourcing, ubiquitous computing, wisdom of crowds κλπ) και της επενέργειας του διαδικτύου των πραγμάτων - της διάδρασης δηλαδή μεταξύ ανθρώπων και μηχανών σε μαζική κλίμακα – αποτελεί την βάση για τον σχεδιασμό και την υλοποίηση μιας νέας υπηρεσίας, υπό την μορφή εφαρμογής για κινητά τηλέφωνα πλαισιωμένης από ένα κοινωνικό ιστολόγιο. Η υπηρεσία που προτείνεται ουσιαστικά στοχεύει, να προσδώσει στον χρήστη την ιδιότητα του «κοινωνικού αισθητήρα», ο οποίος φωτογραφίζοντας αντικείμενα, πρόσωπα, τοποθεσίες, καταστάσεις κ. τ λ. θα έχει ταυτόχρονα τη δυνατότητα, να εκφράζει το συναίσθημα του και να προσθέτει μεταδεδομένα γεωγραφικής αναγνώρισης στο παραγόμενο αποτέλεσμα. | el_GR |
dc.format.extent | 84 σ. 30 εκ. | el_GR |
dc.language | gr | el_GR |
dc.language.iso | gr | el_GR |
dc.rights | info:eu-repo/semantics/closedAccess | el_GR |
dc.subject | Κοινωνική υπολογιστική -- Διαδίκτυο | el_GR |
dc.subject | Social computing -- Internet | el_GR |
dc.subject | Crowdsourcing | el_GR |
dc.title | Εφαρμογή κοινωνικής υπολογιστικής στο διαδίκτυο των πραγμάτων: Η περιπτωσιολογική μελέτη της υπηρεσίας "Railway Paths" | el_GR |
dc.type | Μεταπτυχιακή Διατριβή | el_GR |
dc.description.translatedabstract | The purpose of this thesis is, to explore the possibilities of social computing in the context of the Internet of Things. Combining the potential of social computing (crowdsourcing, ubiquitous computing, wisdom of crowds, etc.) and the impact of the Internet of Things - the interaction between people and machines on a massive scale - is the basis for designing and implementing a new service in the form of an application for mobile phones framed by a social blog. The proposed service essentially aims to transmute user into a "social sensor," which by photographing objects, faces, locations, situations, etc. will be able - at the same time - to express his emotion and add geo-location metadata about the result of this action. | el_GR |
dc.format.type | pdf | el_GR |