Show simple item record

dc.contributor.advisorΠαρδάλης, Δημήτριος
dc.contributor.authorΚασιούμη, Φωτεινή
dc.contributor.otherKashioumi, Fwteini
dc.coverage.spatialΚύπροςel_GR
dc.date.accessioned2017-07-27
dc.date.accessioned2017-07-27T09:28:56Z
dc.date.available2017-07-27T09:28:56Z
dc.date.copyright2017-06
dc.date.issued2017-07-27
dc.identifier.otherMBA/2017/00562el_GR
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11128/2928
dc.descriptionΠεριέχει βιβλιογραφικές παραπομπές.el_GR
dc.description.abstractΣτόχος της παρούσας μεταπτυχιακής διατριβής είναι να διερευνήσει κυρίαρχες τάσεις ως προς τη στάση των εργαζομένων απέναντι στον τύπο κουλτούρας της επιχείρησης στην οποία απασχολούνται. Η στάση αυτή επιδρά στη δέσμευση των εργαζομένων στην επιχείρηση, στην αποδοτικότητά τους, καθώς και στην οικειοθελή υιοθέτηση των όποιων αλλαγών αποφασίζονται από τη διοίκηση της εταιρείας. Για το σκοπό αυτό παρατίθεται το θεωρητικό υπόβαθρο της έννοιας της οργανωσιακής κουλτούρας, της ηγεσίας ως κύριο εκφραστή της οργανωσιακής κουλτούρας και της έννοιας της αλλαγής. Στη συνέχεια, παρουσιάζονται οι μέθοδοι μέτρησης της οργανωσιακής κουλτούρας και δίνεται έμφαση στο Πλαίσιο Ανταγωνιστικών Αξιών (CVF), το οποίο αποτελεί τη βάση του Ερωτηματολογίου Αξιολόγησης της Οργανωσιακής Κουλτούρας (OCAI) που χρησιμοποιείται στην παρούσα έρευνα. Το κύριο συμπέρασμα που προκύπτει είναι ότι η πλειοψηφία των επιχειρήσεων αντιμετωπίζει την τρέχουσα οικονομική κρίση επενδύοντας σε στρατηγικές που αυξάνουν τη σταθερότητα και τον έλεγχο. Επιπλέον μεγάλο ποσοστό εργαζομένων ταυτίζεται με αυτή την τακτική των επιχειρήσεων ενώ υπάρχουν και αρκετοί που θα προτιμούσαν να τολμήσουν οι επιχειρήσεις να επενδύσουν και σε κάποιες αλλαγές που θα βελτίωναν την αποτελεσματικότητα τους.el_GR
dc.format.extentvi, 68 σ. 30 εκ.el_GR
dc.languagegrel_GR
dc.language.isogrel_GR
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/closedAccessel_GR
dc.subjectΟργανωσιακή κουλτούραel_GR
dc.subjectOrganizational cultureel_GR
dc.titleΟργανωσιακή κουλτούρα και αλλαγή στο σύγχρονο επιχειρηματικό περιβάλλονel_GR
dc.typeΜεταπτυχιακή Διατριβήel_GR
dc.description.translatedabstractThe goal of this M.A. dissertation is to investigate trends in the attitude of employees with respect to the type of culture of the company in which they are employed. This attitude affects employees’ commitment to the business, their profitability, and the voluntary adoption of any changes decided by the company’s management. For this purpose, parts of the text are dedicated to the theoretical background of organizational culture, as well as to the leadership as the main carrier of organizational culture and of organizational change. In the following, the methods of measurement of organizational culture are presented. Emphasis is placed on the Competitive Values Framework (CVF), which forms the basis of the Organizational Culture Assessment Questionnaire (OCAI) used for the research of this M.A. dissertation. Research results indicate that the majority of businesses are facing the current economic crisis by investing in strategies that increase stability and control. On the other hand, a large proportion of employees are identified with this business tactic, and there are also many who would rather dare business to invest in some changes that would improve their efficiency.el_GR
dc.format.typepdfel_GR


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record