Show simple item record

dc.contributor.advisorΚυρούση, Αντιγόνη
dc.contributor.authorΣοφοκλέους, Αγγελική
dc.contributor.otherSofocleous, Aggeliki
dc.coverage.spatialΚύπροςel_GR
dc.date.accessioned2017-07-25
dc.date.accessioned2017-07-25T10:45:06Z
dc.date.available2017-07-25T10:45:06Z
dc.date.copyright2017-05
dc.date.issued2017-07-25
dc.identifier.otherΔΤΠ/2017/00037el_GR
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11128/2927
dc.description.abstractΣτα πλαίσια της μεταπτυχιακής μου διατριβής, έχω ασχοληθεί με τις διαδικασίες ανάπτυξης νέων πελατο-κεντρικών προϊόντων. Η εργασία μου πραγματεύεται στάδια που βοηθούν στην πράξη τις επιχειρήσεις, να εντοπίσουν και να αντιληφθούν τις ανάγκες των πελατών, ώστε να δημιουργήσουν γι’ αυτούς χρήσιμα προϊόντα αλλά και να κερδίσουν μεγάλα ποσοστά μεριδίου της αγοράς. Καταρχάς, αναλύονται οι έννοιες του προϊόντος, του κύκλου ζωής του, του νέου προϊόντος αλλά και οι λόγοι ανάπτυξης του. Λόγω της αυξημένης βιβλιογραφίας επί του θέματος, γίνεται εξειδίκευση στα οχτώ πελατο-κεντρικά στάδια ανάπτυξης νέων προϊόντων των Armstrong & Kotler, (2009). Αναλύονται τα στάδια της σύλληψης ιδεών, της αξιολόγησης τους, του σχεδίου ανάπτυξης και δοκιμής, της ανάπτυξης στρατηγικής μάρκετινγκ, της επιχειρηματικής ανάλυσης, της ανάπτυξης του προϊόντος, της δοκιμής μάρκετινγκ και τέλος της εμπορικής ανάπτυξης του, παραθέτοντας μεθόδους και παραδείγματα για κάθε στάδιο. Ακολούθως, αναλύεται η χρονική διάρκεια ανάπτυξης νέων προϊόντων αλλά και οι παράγοντες επιτυχίας και αποτυχίας τους. Από την πιο πάνω βιβλιογραφική επισκόπηση, προκύπτουν τα ερευνητικά ερωτήματα της εργασίας που αφορούν τη μελέτη περίπτωσης της Daikin. Ερωτήματα σχετικά με τη φιλοσοφία, τη διαδικασία ανάπτυξης, τους παράγοντες σχεδιασμού τους, την πελατο-κεντρική προσέγγιση τους αλλά και τους κρίσιμους παράγοντες της επιτυχίας των προϊόντων της. Τα πιο πάνω δεδομένα συλλέχτηκαν από δευτερογενή στοιχεία της επιχείρησης, συγκρίνοντας τα με τα δεδομένα της βιβλιογραφικής επισκόπησης. Λαμβάνοντας υπόψη όλα τα πιο πάνω παρατίθενται τα συμπεράσματα αλλά, και οι περιορισμοί, που αντιμετωπίστηκαν κατά τη διάρκεια της έρευνας, όπως επίσης και προτάσεις για μελλοντική έρευνα.el_GR
dc.format.extentvii, 68 σ. 30 εκ.el_GR
dc.languagegrel_GR
dc.language.isogrel_GR
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/closedAccessel_GR
dc.subjectΠελατο-κεντρικά προϊόνταel_GR
dc.subjectCustomer-centered productel_GR
dc.titleΠελατο-κεντρική ανάπτυξη νέων προϊόντων - Mελέτη περίπτωσης νέων προϊόντων Daikinel_GR
dc.typeΜεταπτυχιακή Διατριβήel_GR
dc.description.translatedabstractThis diploma thesis deals with the development of a new customer-centered product. It introduces the stages that help companies understand the consumers’ needs and develop useful products for them, while gaining larger market shares. Firstly, the product’s concepts are analyzed, then the product life-cycle strategies, the new developed product and lastly the reasons of its development. Due to the vast amount of bibliography on the subject, this thesis specializes in the eight major steps for this process; the stages of Armstrong & Kotler, (2009). It analyzes the stages of the idea generation, the idea screening, the concept’s development and testing, the marketing strategy development, the business analysis, the product development, the marketing test and the commercialization, listing the methods and examples that where introduced for each stage. Finally, the timeframe of the development of new products is analyzed, as well as the factors for their success or failure. Further to the above bibliographic review, some research questions regarding the case study of Daikin arise; research questions regarding the philosophy, the development process, the design factors and the critical factors of Daikin products’ success. The above data was collected as secondary data from the company and was compared to the bibliography’s survey data. Taking into consideration all of the above, both conclusions and restrictions that have arisen from the research are listed, while also presenting suggestions for future research.el_GR
dc.format.typepdfel_GR


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record