Kypseli Logo
    • Ελληνικά
    • English
  •  Home
  •  Browse 
    • Communities & Collections
    • By Issue Date
    • Authors
    • Titles
    • Subjects
    • By Issue number
  • Language elLanguage en
  •  Login 
    • Sign in
    View Item 
    • Home
    • Αποθετήριο Ανοικτού Πανεπιστημίου Κύπρου (Repository of the Open University of Cyprus)
    • Μεταπτυχιακές διατριβές / Master Τhesis
    • Διοίκηση Τεχνολογία και Ποιότητα (ΕΛΛ) / Management, Technology and Quality (in Greek)
    • View Item
    •   Home
    • Αποθετήριο Ανοικτού Πανεπιστημίου Κύπρου (Repository of the Open University of Cyprus)
    • Μεταπτυχιακές διατριβές / Master Τhesis
    • Διοίκηση Τεχνολογία και Ποιότητα (ΕΛΛ) / Management, Technology and Quality (in Greek)
    • View Item
    JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

    Πελατο-κεντρική ανάπτυξη νέων προϊόντων - Mελέτη περίπτωσης νέων προϊόντων Daikin

    Thumbnail
    View/Open
    ΔΤΠ-2017-00037.pdf (1.767Mb)
    Date
    2017-07-25
    Author
    Σοφοκλέους, Αγγελική
    Metadata
    Show full item record
    Abstract
    Στα πλαίσια της μεταπτυχιακής μου διατριβής, έχω ασχοληθεί με τις διαδικασίες ανάπτυξης νέων πελατο-κεντρικών προϊόντων. Η εργασία μου πραγματεύεται στάδια που βοηθούν στην πράξη τις επιχειρήσεις, να εντοπίσουν και να αντιληφθούν τις ανάγκες των πελατών, ώστε να δημιουργήσουν γι’ αυτούς χρήσιμα προϊόντα αλλά και να κερδίσουν μεγάλα ποσοστά μεριδίου της αγοράς. Καταρχάς, αναλύονται οι έννοιες του προϊόντος, του κύκλου ζωής του, του νέου προϊόντος αλλά και οι λόγοι ανάπτυξης του. Λόγω της αυξημένης βιβλιογραφίας επί του θέματος, γίνεται εξειδίκευση στα οχτώ πελατο-κεντρικά στάδια ανάπτυξης νέων προϊόντων των Armstrong & Kotler, (2009). Αναλύονται τα στάδια της σύλληψης ιδεών, της αξιολόγησης τους, του σχεδίου ανάπτυξης και δοκιμής, της ανάπτυξης στρατηγικής μάρκετινγκ, της επιχειρηματικής ανάλυσης, της ανάπτυξης του προϊόντος, της δοκιμής μάρκετινγκ και τέλος της εμπορικής ανάπτυξης του, παραθέτοντας μεθόδους και παραδείγματα για κάθε στάδιο. Ακολούθως, αναλύεται η χρονική διάρκεια ανάπτυξης νέων προϊόντων αλλά και οι παράγοντες επιτυχίας και αποτυχίας τους. Από την πιο πάνω βιβλιογραφική επισκόπηση, προκύπτουν τα ερευνητικά ερωτήματα της εργασίας που αφορούν τη μελέτη περίπτωσης της Daikin. Ερωτήματα σχετικά με τη φιλοσοφία, τη διαδικασία ανάπτυξης, τους παράγοντες σχεδιασμού τους, την πελατο-κεντρική προσέγγιση τους αλλά και τους κρίσιμους παράγοντες της επιτυχίας των προϊόντων της. Τα πιο πάνω δεδομένα συλλέχτηκαν από δευτερογενή στοιχεία της επιχείρησης, συγκρίνοντας τα με τα δεδομένα της βιβλιογραφικής επισκόπησης. Λαμβάνοντας υπόψη όλα τα πιο πάνω παρατίθενται τα συμπεράσματα αλλά, και οι περιορισμοί, που αντιμετωπίστηκαν κατά τη διάρκεια της έρευνας, όπως επίσης και προτάσεις για μελλοντική έρευνα.
    URI
    http://hdl.handle.net/11128/2927
    Collections
    • Διοίκηση Τεχνολογία και Ποιότητα (ΕΛΛ) / Management, Technology and Quality (in Greek)

    Open University of Cyprus

    PO Box 12794,

    2252, Latsia

    Cyprus

    Tel.: +357 22 411600

    Fax.: +357 22 411601

    • Help
    • Contact Us
    • Open University of Cyprus
    • OUC Library
    • Policies
    • Accessibility and Data Protection

    Find us on:

    • FacebookFacebook
    • EU Flag
    • Republic of Cyprus
    • Structural Funds
    • e University
    • Open University of Cyprus

    The eUniversity Project is co-founded by the European Regional Development Fund and National Funds in the Programmatic Period 2007-2013

     

    Browse

    All of DSpaceCommunities & CollectionsBy Issue DateAuthorsTitlesSubjectsBy Issue numberThis CollectionBy Issue DateAuthorsTitlesSubjectsBy Issue number

    My Account

    Sign inRegister

    Open University of Cyprus

    PO Box 12794,

    2252, Latsia

    Cyprus

    Tel.: +357 22 411600

    Fax.: +357 22 411601

    • Help
    • Contact Us
    • Open University of Cyprus
    • OUC Library
    • Policies
    • Accessibility and Data Protection

    Find us on:

    • FacebookFacebook
    • EU Flag
    • Republic of Cyprus
    • Structural Funds
    • e University
    • Open University of Cyprus

    The eUniversity Project is co-founded by the European Regional Development Fund and National Funds in the Programmatic Period 2007-2013