Show simple item record

dc.contributor.advisorΚεχαγιάς, Ιωάννης
dc.contributor.authorΚουρτεσοπούλου, Άννα
dc.contributor.otherKourtesopoulou, Anna
dc.coverage.spatialΚύπροςel_GR
dc.date.accessioned2017-07-25
dc.date.accessioned2017-07-25T10:44:56Z
dc.date.available2017-07-25T10:44:56Z
dc.date.copyright2017-06
dc.date.issued2017-07-25
dc.identifier.otherMBA/2017/00510el_GR
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11128/2926
dc.descriptionΠεριέχει βιβλιογραφικές παραπομπές.el_GR
dc.description.abstractΤο διαδίκτυο είναι ένα από τα σημαντικότερα εργαλεία αλληλεπίδρασης με σημαντική επιρροή στην ικανοποίηση, το επίπεδο εμπιστοσύνης αλλά και την δέσμευσή των χρηστών-καταναλωτών. Οι τουριστικές επιχειρήσεις για να αποκτήσουν ανταγωνιστικό πλεονέκτημα στην αγορά, πασχίζουν να κατανοήσουν τις, απαιτήσεις, ανάγκες και τις προθέσεις του καταναλωτή, και να παράγουν θετική αξία. Σκοπός της μεταπτυχιακής διατριβής (Μ.Δ.) είναι η διερεύνηση του βαθμού ικανοποίησης των χρηστών-καταναλωτών διαδικτύου από την ποιότητα των προσφερόμενων ηλεκτρονικών υπηρεσιών ξενοδοχείων. Το δείγμα της Μ.Δ. αποτέλεσαν 540 χρήστες διαδικτύου που είχαν επισκεφτεί την ιστοσελίδα ενός ξενοδοχείου σε διάστημα μικρότερο του ενός χρόνου, εκ των οποίων 260 ήταν άνδρες (48%) και 280 γυναίκες (52%), ενώ η ηλικία τους κυμαινόταν από 20 έως 64 ετών (Μ.Ο. = 35, Τ.Α. = 9,9). Η συλλογή των δεδομένων έγινε μέσω της συμπλήρωσης ηλεκτρονικού ερωτηματολογίου που βασίστηκε στο WebQual των Loiacono, Watson, και Goodhue (2007). Από το σύνολο των παραγόντων ποιότητας, η επάρκεια πληροφόρησης, η ευκολία χρήσης και η ασφάλεια πληρωμών αναδείχτηκαν ως οι σημαντικότεροι. Η αντιλαμβανόμενη ποιότητα έδειξε να διαφοροποιείται σημαντικά ως προς το φύλο, το μορφωτικό επίπεδο και την οικογενειακή κατάσταση. Επίσης αναφορικά με το προφίλ χρήσης διαδικτύου, αντιλαμβανόμενη ποιότητα έδειξε να επηρεάζεται από την εμπειρία και την συχνότητα πραγματοποίησης ηλεκτρονικών αγορών, καθώς επίσης από την πραγματοποίηση ή μη κράτησης, τους λόγους κράτησης-επίσκεψης, τις πηγές πληροφόρησης, και τον τύπο του αξιολογούμενου ξενοδοχείου. Αντίστοιχα, οι καταναλωτικές προθέσεις βρέθηκε να επηρεάζονται από την συχνότητα ηλεκτρονικών αγορών, την πραγματοποίηση ή μη κράτησης, των λόγων επίσκεψης της ιστοσελίδας και τον τύπο του αξιολογούμενου ξενοδοχείου. Τέλος, εντοπίστηκε θετική ισχυρή συσχέτιση ανάμεσα στον συνολικό βαθμό αντιλαμβανόμενης ποιότητας και στις καταναλωτικές προθέσεις. Συμπερασματικά, τα αποτελέσματα της συγκεκριμένης Μ.Δ. είναι σημαντικά για τον ξενοδοχειακό κλάδο, προσφέροντας πολύτιμές πληροφορίες για τις ιδιαίτερες ανάγκες των χρηστών-πελατών σε επίπεδο αντιλαμβανόμενης ποιότητας και καταναλωτικών προθέσεων τους.el_GR
dc.format.extentiv, 125 σ. 30 εκ.el_GR
dc.languagegrel_GR
dc.language.isogrel_GR
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/closedAccessel_GR
dc.subjectΠοιότητα Ηλεκτρονικών Υπηρεσιώνel_GR
dc.subjectQuality of Electronic Servicesel_GR
dc.subjectΞενοδοχειακές Επιχειρήσειςel_GR
dc.subjectHotel Industry Businessel_GR
dc.titleΗ επίδραση της ποιότητας των ηλεκτρονικών υπηρεσιών ξενοδοχείων στην ικανοποίηση του πελάτη και στις καταναλωτικές προθέσειςel_GR
dc.typeΜεταπτυχιακή Διατριβήel_GR
dc.description.translatedabstractThe Internet represents a fundamental tool of interaction exerting significant influence on users-consumers’ satisfaction, their trust level and commitment. The tourism industry business in order to gain competitive advantage, they try to understand the demands, needs and desires of consumers and seek to produce positive value. The main goal of the M.Α. dissertation is to investigate the satisfaction level and purchase intentions of users-consumers from hotel’s web service quality. The sample consisted of 540 internet users who had visited a hotel webpage in less than one year, 260 of whom were men (48%) and 280 women (52%), and their age ranged from 20 to 64 (Μ = 35, DA. = 9,9). Data collection was performed through an electronic questionnaire, which was based on WebQual of Loiacono, Watson, and Goodhue (2007). According to the results, among all the quality factors, availability of information, ease of use and payment security have emerged as the most important. Quality perception was significantly different in terms of gender, educational level and marital status. Also, with regard to the Internet use profile, perceived quality has been influenced by the experience and frequency of making online purchases, as well as by making or not making reservations, the reasons for booking, the sources of information, and the type of hotel evaluated. Correspondingly, purchase intentions were found to be affected by the frequency of online purchases, making or not booking, the reasons for the visit to the site and the type of hotel evaluated. Finally, a positive strong correlation was found between the overall perceived quality and purchase intentions. In conclusion, the results of the M.Α. dissertation are considered important for the hotel industry, providing valuable information about the particular needs of users and customers, at perceived quality level and purchase intentions.el_GR
dc.format.typepdfel_GR


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record