Kypseli Logo
    • Ελληνικά
    • English
  •  Home
  •  Browse 
    • Communities & Collections
    • By Issue Date
    • Authors
    • Titles
    • Subjects
    • By Issue number
  • Language elLanguage en
  •  Login 
    • Sign in
    View Item 
    • Home
    • Αποθετήριο Ανοικτού Πανεπιστημίου Κύπρου (Repository of the Open University of Cyprus)
    • Μεταπτυχιακές διατριβές / Master Τhesis
    • Διοίκηση Επιχειρήσεων (ΕΛΛ + ΑΓΓ) / (MBA) Master of Business Administration (in Greek and English)
    • View Item
    •   Home
    • Αποθετήριο Ανοικτού Πανεπιστημίου Κύπρου (Repository of the Open University of Cyprus)
    • Μεταπτυχιακές διατριβές / Master Τhesis
    • Διοίκηση Επιχειρήσεων (ΕΛΛ + ΑΓΓ) / (MBA) Master of Business Administration (in Greek and English)
    • View Item
    JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

    Η επίδραση της ποιότητας των ηλεκτρονικών υπηρεσιών ξενοδοχείων στην ικανοποίηση του πελάτη και στις καταναλωτικές προθέσεις

    Thumbnail
    View/Open
    MBA-2017-00510.pdf (1.748Mb)
    Date
    2017-07-25
    Author
    Κουρτεσοπούλου, Άννα
    Metadata
    Show full item record
    Abstract
    Το διαδίκτυο είναι ένα από τα σημαντικότερα εργαλεία αλληλεπίδρασης με σημαντική επιρροή στην ικανοποίηση, το επίπεδο εμπιστοσύνης αλλά και την δέσμευσή των χρηστών-καταναλωτών. Οι τουριστικές επιχειρήσεις για να αποκτήσουν ανταγωνιστικό πλεονέκτημα στην αγορά, πασχίζουν να κατανοήσουν τις, απαιτήσεις, ανάγκες και τις προθέσεις του καταναλωτή, και να παράγουν θετική αξία. Σκοπός της μεταπτυχιακής διατριβής (Μ.Δ.) είναι η διερεύνηση του βαθμού ικανοποίησης των χρηστών-καταναλωτών διαδικτύου από την ποιότητα των προσφερόμενων ηλεκτρονικών υπηρεσιών ξενοδοχείων. Το δείγμα της Μ.Δ. αποτέλεσαν 540 χρήστες διαδικτύου που είχαν επισκεφτεί την ιστοσελίδα ενός ξενοδοχείου σε διάστημα μικρότερο του ενός χρόνου, εκ των οποίων 260 ήταν άνδρες (48%) και 280 γυναίκες (52%), ενώ η ηλικία τους κυμαινόταν από 20 έως 64 ετών (Μ.Ο. = 35, Τ.Α. = 9,9). Η συλλογή των δεδομένων έγινε μέσω της συμπλήρωσης ηλεκτρονικού ερωτηματολογίου που βασίστηκε στο WebQual των Loiacono, Watson, και Goodhue (2007). Από το σύνολο των παραγόντων ποιότητας, η επάρκεια πληροφόρησης, η ευκολία χρήσης και η ασφάλεια πληρωμών αναδείχτηκαν ως οι σημαντικότεροι. Η αντιλαμβανόμενη ποιότητα έδειξε να διαφοροποιείται σημαντικά ως προς το φύλο, το μορφωτικό επίπεδο και την οικογενειακή κατάσταση. Επίσης αναφορικά με το προφίλ χρήσης διαδικτύου, αντιλαμβανόμενη ποιότητα έδειξε να επηρεάζεται από την εμπειρία και την συχνότητα πραγματοποίησης ηλεκτρονικών αγορών, καθώς επίσης από την πραγματοποίηση ή μη κράτησης, τους λόγους κράτησης-επίσκεψης, τις πηγές πληροφόρησης, και τον τύπο του αξιολογούμενου ξενοδοχείου. Αντίστοιχα, οι καταναλωτικές προθέσεις βρέθηκε να επηρεάζονται από την συχνότητα ηλεκτρονικών αγορών, την πραγματοποίηση ή μη κράτησης, των λόγων επίσκεψης της ιστοσελίδας και τον τύπο του αξιολογούμενου ξενοδοχείου. Τέλος, εντοπίστηκε θετική ισχυρή συσχέτιση ανάμεσα στον συνολικό βαθμό αντιλαμβανόμενης ποιότητας και στις καταναλωτικές προθέσεις. Συμπερασματικά, τα αποτελέσματα της συγκεκριμένης Μ.Δ. είναι σημαντικά για τον ξενοδοχειακό κλάδο, προσφέροντας πολύτιμές πληροφορίες για τις ιδιαίτερες ανάγκες των χρηστών-πελατών σε επίπεδο αντιλαμβανόμενης ποιότητας και καταναλωτικών προθέσεων τους.
    URI
    http://hdl.handle.net/11128/2926
    Collections
    • Διοίκηση Επιχειρήσεων (ΕΛΛ + ΑΓΓ) / (MBA) Master of Business Administration (in Greek and English)

    Open University of Cyprus

    PO Box 12794,

    2252, Latsia

    Cyprus

    Tel.: +357 22 411600

    Fax.: +357 22 411601

    • Help
    • Contact Us
    • Open University of Cyprus
    • OUC Library
    • Policies
    • Accessibility and Data Protection

    Find us on:

    • FacebookFacebook
    • EU Flag
    • Republic of Cyprus
    • Structural Funds
    • e University
    • Open University of Cyprus

    The eUniversity Project is co-founded by the European Regional Development Fund and National Funds in the Programmatic Period 2007-2013

     

    Browse

    All of DSpaceCommunities & CollectionsBy Issue DateAuthorsTitlesSubjectsBy Issue numberThis CollectionBy Issue DateAuthorsTitlesSubjectsBy Issue number

    My Account

    Sign inRegister

    Open University of Cyprus

    PO Box 12794,

    2252, Latsia

    Cyprus

    Tel.: +357 22 411600

    Fax.: +357 22 411601

    • Help
    • Contact Us
    • Open University of Cyprus
    • OUC Library
    • Policies
    • Accessibility and Data Protection

    Find us on:

    • FacebookFacebook
    • EU Flag
    • Republic of Cyprus
    • Structural Funds
    • e University
    • Open University of Cyprus

    The eUniversity Project is co-founded by the European Regional Development Fund and National Funds in the Programmatic Period 2007-2013