Show simple item record

dc.contributor.advisorΑσσιώτης, Ανδρέας
dc.contributor.authorΑγγελή, Ειρήνη
dc.contributor.otherAggeli, Irene
dc.coverage.spatialΚύπροςel_GR
dc.date.accessioned2017-06-29
dc.date.accessioned2017-06-30T10:42:42Z
dc.date.available2017-06-30T10:42:42Z
dc.date.copyright2017-06
dc.date.issued2017-06-30
dc.identifier.otherMBA/2017/00498el_GR
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11128/2893
dc.descriptionΠεριέχει βιβλιογραφικές παραπομπές.el_GR
dc.description.abstractΣήμερα, στις δύσκολες μέρες που διανύουν όλες οι περιοχές και πόλεις παγκοσμίως, με φλέγων θέμα αυτό της οικονομικής κρίσης, χώρες και νησιά κατασκευάζουν την ταυτότητα τους και δημιουργούν την εικόνα τους ξανά, σε μια προσπάθεια να γίνουν πιο ελκυστικά, και επομένως ανταγωνιστικά, αυξάνοντας έτσι το μερίδιο τους στην παγκόσμια αγορά για να ενδυναμώσουν την οικονομία τους. Για να ικανοποιήσουν αυτούς τους στόχους, οι τουριστικοί προορισμοί έχουν εφαρμόσει συγκεκριμένες ανταγωνιστικές πολιτικές, μέσω της έρευνας αγοράς, και στρατηγικών πλάνων προκειμένου να προσελκύσουν την δυνητική αγορά – στόχο (δηλαδή νέους επενδυτές, τουρίστες, νέους κατοίκους και εξειδικευμένες ομάδες πληθυσμού). Δημιουργώντας μια ελκυστική επενδυτική εικόνα ή ένα πολιτισμικό και τουριστικό προορισμό, συνιστούν ένα εξαιρετικά σημαντικό μέρος, που βοηθά στην οικονομική αναγέννηση. Η Κύπρος ως ανταγωνιστικός τουριστικός προορισμός, αποσκοπεί στον εκσυγχρονισμό και στην τουριστική ανάπτυξη έτσι ώστε να αναδείξει τις προοπτικές που θα προκύψουν. Στο θεωρητικό μέρος, θα ορίζονται οι βασικές έννοιες. Συνεχίζει η μεταπτυχιακή διατριβή με την διαχρονική πορεία του τομέα του τουρισμού γενικότερα αλλά και στην Κυπριακή οικονομία με βάση τα δεδομένα που συλλέχθηκαν, και μια λεπτομερής ανάλυση για τον τουρισμό και την σημασία του. Προχωρώντας παρά πέρα, γίνεται μια παρουσίαση για την Κύπρο εφ’ όλης της ύλης και των αποτελεσμάτων όπου μας οδήγησαν στα συμπεράσματα της εργασίας που προέκυψαν από την επεξεργασία των πληροφοριών.el_GR
dc.format.extentviii, 62 σ. 30 εκ.el_GR
dc.languagegrel_GR
dc.language.isogrel_GR
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/closedAccessel_GR
dc.subjectΤουριστικό προϊόνel_GR
dc.subjectTourist productel_GR
dc.titleΕκσυγχρονισμός του τουριστικού προϊόντος - προοπτικέςel_GR
dc.typeΜεταπτυχιακή Διατριβήel_GR
dc.description.translatedabstractIn today’s times, during the difficult circumstances that all regions and towns are facing worldwide, especially the crucial matter of the financial crisis, countries and islands are reconstructing their identity and re-creating their image in an attempt to be more attractive thus, more competitive as to increase their proportion of the worldwide market in order to strengthen their economy. In order to achieve their goals, tourist resorts have implemented specific competitive policies, through market research and strategical plans as to attract the potential market - aim (new investors, tourists, new residents and specific groups of population). By creating an attractive investment image or a cultural and touristic destination, an extremely important place is introduced, which will aid the renaissance of the economy. Cyprus, being a competitive holiday destination, aims for the modernization and touristic development in order to highlight the prospects that will emerge. In the theoretical part the basic terms will be addressed. The survey continues throughout the time path of the sector of tourism in general but also of the Cypriot economy based not only on the data which was collected and a detailed analysis of tourism and its importance, but also the threats it underlies. To continue with, there will be a presentation of the background of Cyprus as well as the results which led us to the conclusions of this assignment which arose from the processing of information.el_GR
dc.format.typepdfel_GR


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record