Εκσυγχρονισμός του τουριστικού προϊόντος - προοπτικές
Abstract
Σήμερα, στις δύσκολες μέρες που διανύουν όλες οι περιοχές και πόλεις παγκοσμίως, με φλέγων θέμα αυτό της οικονομικής κρίσης, χώρες και νησιά κατασκευάζουν την ταυτότητα τους και δημιουργούν την εικόνα τους ξανά, σε μια προσπάθεια να γίνουν πιο ελκυστικά, και επομένως ανταγωνιστικά, αυξάνοντας έτσι το μερίδιο τους στην παγκόσμια αγορά για να ενδυναμώσουν την οικονομία τους. Για να ικανοποιήσουν αυτούς τους στόχους, οι τουριστικοί προορισμοί έχουν εφαρμόσει συγκεκριμένες ανταγωνιστικές πολιτικές, μέσω της έρευνας αγοράς, και στρατηγικών πλάνων προκειμένου να προσελκύσουν την δυνητική αγορά – στόχο (δηλαδή νέους επενδυτές, τουρίστες, νέους κατοίκους και εξειδικευμένες ομάδες πληθυσμού). Δημιουργώντας μια ελκυστική επενδυτική εικόνα ή ένα πολιτισμικό και τουριστικό προορισμό, συνιστούν ένα εξαιρετικά σημαντικό μέρος, που βοηθά στην οικονομική αναγέννηση. Η Κύπρος ως ανταγωνιστικός τουριστικός προορισμός, αποσκοπεί στον εκσυγχρονισμό και στην τουριστική ανάπτυξη έτσι ώστε να αναδείξει τις προοπτικές που θα προκύψουν. Στο θεωρητικό μέρος, θα ορίζονται οι βασικές έννοιες. Συνεχίζει η μεταπτυχιακή διατριβή με την διαχρονική πορεία του τομέα του τουρισμού γενικότερα αλλά και στην Κυπριακή οικονομία με βάση τα δεδομένα που συλλέχθηκαν, και μια λεπτομερής ανάλυση για τον τουρισμό και την σημασία του. Προχωρώντας παρά πέρα, γίνεται μια παρουσίαση για την Κύπρο εφ’ όλης της ύλης και των αποτελεσμάτων όπου μας οδήγησαν στα συμπεράσματα της εργασίας που προέκυψαν από την επεξεργασία των πληροφοριών.