Show simple item record

dc.contributor.advisorΓεώργιου, Ιφιγένεια
dc.contributor.authorΡοτσίδου, Ρέα
dc.contributor.otherRotsidou, Rea
dc.coverage.spatialΚύπροςel_GR
dc.date.accessioned2017-06-29
dc.date.accessioned2017-06-30T10:42:22Z
dc.date.available2017-06-30T10:42:22Z
dc.date.copyright2017-06
dc.date.issued2017-06-30
dc.identifier.otherMBA/2017/00500el_GR
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11128/2891
dc.descriptionΠεριέχει βιβλιογραφικές παραπομπές.el_GR
dc.description.abstractΗ έννοια του εσωτερικού μάρκετινγκ, αναπτύσσεται στη διεθνή βιβλιογραφία από τη δεκαετία του 1980, μετά από αποτελέσματα διαφόρων ερευνών πάνω στον τομέα παροχής υπηρεσιών. Η αύξηση του ανταγωνισμού και το συνεχώς μεταβαλλόμενο περιβάλλον στον τομέα των υπηρεσιών, ώθησαν τις επιχειρήσεις στην εξεύρεση τρόπων ώστε να προσφέρουν όσο γίνεται ποιοτικές υπηρεσίες. Ακολούθησαν έρευνες που αποσκοπούσαν στην επίλυση αυτών των προβληματισμών και με τον τρόπο αυτό εισέρχεται στο προσκήνιο η έννοια του εσωτερικού μάρκετινγκ, κατά το οποίο δίνεται ιδιαίτερη βαρύτητα στο προσωπικό της επιχείρησης και φροντίζει να υπάρχουν οι ιδανικές συνθήκες, ώστε οι εργαζόμενοι της πρώτης γραμμής να εξυπηρετούν αποτελεσματικά τους πελάτες της εταιρείας. Ο υπάλληλος ενάγεται εν ολίγοις σε εσωτερικό πελάτη για τον οποίο η εταιρεία νοιάζεται εξίσου όπως και για τον εξωτερικό πελάτη, με απώτερο σκοπό την καλύτερη εξυπηρέτηση του πελάτη. Όταν οι εσωτερικοί πελάτες αισθάνονται ικανοποιημένοι, θα μεταφέρουν την ικανοποίηση αυτή και στους εξωτερικούς πελάτες, οι οποίοι γίνονται στη συνέχεια καλοί πρεσβευτές της επιχείρησης. Σκοπός της παρούσας έρευνας, είναι να μελετηθεί ακριβώς κατά πόσο εφαρμόζεται το εσωτερικό μάρκετινγκ στην περίπτωση της Τράπεζας Κύπρου και κατά πόσο αυτό επηρεάζει την ικανοποίηση από την εργασία και τη δέσμευση των εργαζομένων, μέσα από βιβλιογραφική επισκόπηση αλλά και μέσα από πρωτογενή εμπειρική έρευνα με τη χρήση ερωτηματολογίων. Ακολούθως, παρατίθενται τα συμπεράσματα που προκύπτουν από την έρευνά μας.el_GR
dc.format.extent61 σ. 30 εκ.el_GR
dc.languagegrel_GR
dc.language.isogrel_GR
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/closedAccessel_GR
dc.subjectΕσωτερικό Μάρκετινγκ -- Τράπεζα Κύπρουel_GR
dc.subjectInternal Marketing -- Bank of Cyprusel_GR
dc.titleΤο μάρκετινγκ στο εσωτερικό της επιχείρησης και πως αυτό εφαρμόζεται στην περίπτωση της Τράπεζας Κύπρου (3 χρόνια μετά την συγχώνευση της με την Μαρφίν Λαϊκή). Οι επιπτώσεις του στην ικανοποίηση απο την εργασία και η επίδραση του στη δέσμευση των εργαζομένωνel_GR
dc.typeΜεταπτυχιακή Διατριβήel_GR
dc.description.translatedabstractThe definition of Internal Marketing has been developed in the international literature since the 1980s, following the results of various surveys on the service sector. Increasing competition and the ever-changing service environment have pushed businesses into finding ways to offer as many quality services as possible. This was followed by researches aimed at resolving these concerns, thus bringing to the fore, the concept of Internal Marketing, which gives particular emphasis on the staff of the company and ensure that the ideal conditions exist for first-line employees to serve effectively the Customers of the company. The employee thus becomes the internal customer, for whom the company cares as well as for the external customer, with the ultimate goal of better customer service. When in-house customers feel satisfied, this satisfaction will be transferred to external customers, who then become good ambassadors of the business. The present research aims to examine the extent to which internal marketing is applied in the case of Bank of Cyprus and whether it affects employee satisfaction and job commitment, by conducting secondary research through literature review and through primary empirical research, using questionnaires. Finally, the results that come out of this research are presented along with the conclusions.el_GR
dc.format.typepdfel_GR


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record