Kypseli Logo
    • Ελληνικά
    • English
  •  Αρχική
  •  Πλοήγηση 
    • Κοινότητες & Συλλογές
    • Ανά ημερομηνία δημοσίευσης
    • Συγγραφείς
    • Τίτλοι
    • Λέξεις κλειδιά
    • Με αριθμό έκδοσης
  • Language elLanguage en
  •  Σύνδεση 
    • Σύνδεση
    Προβολή τεκμηρίου 
    • Αρχική
    • Αποθετήριο Ανοικτού Πανεπιστημίου Κύπρου (Repository of the Open University of Cyprus)
    • Μεταπτυχιακές διατριβές / Master Τhesis
    • Διοίκηση Επιχειρήσεων (ΕΛΛ + ΑΓΓ) / (MBA) Master of Business Administration (in Greek and English)
    • Προβολή τεκμηρίου
    •   Αρχική
    • Αποθετήριο Ανοικτού Πανεπιστημίου Κύπρου (Repository of the Open University of Cyprus)
    • Μεταπτυχιακές διατριβές / Master Τhesis
    • Διοίκηση Επιχειρήσεων (ΕΛΛ + ΑΓΓ) / (MBA) Master of Business Administration (in Greek and English)
    • Προβολή τεκμηρίου
    JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

    Το μάρκετινγκ στο εσωτερικό της επιχείρησης και πως αυτό εφαρμόζεται στην περίπτωση της Τράπεζας Κύπρου (3 χρόνια μετά την συγχώνευση της με την Μαρφίν Λαϊκή). Οι επιπτώσεις του στην ικανοποίηση απο την εργασία και η επίδραση του στη δέσμευση των εργαζομένων

    Thumbnail
    Προβολή/Άνοιγμα
    MBA-2017-00500.pdf (523.9Kb)
    Ημερομηνία
    2017-06-30
    Συγγραφέας
    Ροτσίδου, Ρέα
    Μεταδεδομένα
    Εμφάνιση πλήρους εγγραφής
    Επιτομή
    Η έννοια του εσωτερικού μάρκετινγκ, αναπτύσσεται στη διεθνή βιβλιογραφία από τη δεκαετία του 1980, μετά από αποτελέσματα διαφόρων ερευνών πάνω στον τομέα παροχής υπηρεσιών. Η αύξηση του ανταγωνισμού και το συνεχώς μεταβαλλόμενο περιβάλλον στον τομέα των υπηρεσιών, ώθησαν τις επιχειρήσεις στην εξεύρεση τρόπων ώστε να προσφέρουν όσο γίνεται ποιοτικές υπηρεσίες. Ακολούθησαν έρευνες που αποσκοπούσαν στην επίλυση αυτών των προβληματισμών και με τον τρόπο αυτό εισέρχεται στο προσκήνιο η έννοια του εσωτερικού μάρκετινγκ, κατά το οποίο δίνεται ιδιαίτερη βαρύτητα στο προσωπικό της επιχείρησης και φροντίζει να υπάρχουν οι ιδανικές συνθήκες, ώστε οι εργαζόμενοι της πρώτης γραμμής να εξυπηρετούν αποτελεσματικά τους πελάτες της εταιρείας. Ο υπάλληλος ενάγεται εν ολίγοις σε εσωτερικό πελάτη για τον οποίο η εταιρεία νοιάζεται εξίσου όπως και για τον εξωτερικό πελάτη, με απώτερο σκοπό την καλύτερη εξυπηρέτηση του πελάτη. Όταν οι εσωτερικοί πελάτες αισθάνονται ικανοποιημένοι, θα μεταφέρουν την ικανοποίηση αυτή και στους εξωτερικούς πελάτες, οι οποίοι γίνονται στη συνέχεια καλοί πρεσβευτές της επιχείρησης. Σκοπός της παρούσας έρευνας, είναι να μελετηθεί ακριβώς κατά πόσο εφαρμόζεται το εσωτερικό μάρκετινγκ στην περίπτωση της Τράπεζας Κύπρου και κατά πόσο αυτό επηρεάζει την ικανοποίηση από την εργασία και τη δέσμευση των εργαζομένων, μέσα από βιβλιογραφική επισκόπηση αλλά και μέσα από πρωτογενή εμπειρική έρευνα με τη χρήση ερωτηματολογίων. Ακολούθως, παρατίθενται τα συμπεράσματα που προκύπτουν από την έρευνά μας.
    URI
    http://hdl.handle.net/11128/2891
    Συλλογές
    • Διοίκηση Επιχειρήσεων (ΕΛΛ + ΑΓΓ) / (MBA) Master of Business Administration (in Greek and English)

    Ανοικτό Πανεπιστήμιο Κύπρου

    Ταχ, Κιβ. 12794,

    2252, Λατσιά

    Κύπρος

    Τηλ.: +357 22 411600

    Φαξ.: +357 22 411601

    • Βοήθεια
    • Επικοινωνήστε μαζί μας
    • Ανοικτό Πανεπιστήμιο Κύπρου
    • Βιβλιοθήκη ΑΠΚΥ
    • Πολιτικές
    • Προσβασιμότητα και Προστασία Δεδομένων

    Βρείτε μας στο:

    • FacebookFacebook
    • EU Flag
    • Republic of Cyprus
    • Structural Funds
    • e University
    • Open University of Cyprus

    Το έργο eUniversity συγχρηματοδοτείται από το Ευρωπαϊκό Ταμείο Περιφερειακής Aνάπτυξης (ΕΤΠΑ) και από Εθνικούς πόρους κατά την Προγραμματική Περίοδο 2007-2013

     

    Πλοήγηση

    Όλο το ΑποθετήριοΚοινότητες & ΣυλλογέςΑνά ημερομηνία δημοσίευσηςΣυγγραφείςΤίτλοιΛέξεις κλειδιάΜε αριθμό έκδοσηςΑυτή η συλλογήΑνά ημερομηνία δημοσίευσηςΣυγγραφείςΤίτλοιΛέξεις κλειδιάΜε αριθμό έκδοσης

    Ο λογαριασμός μου

    ΣύνδεσηΕγγραφή

    Ανοικτό Πανεπιστήμιο Κύπρου

    Ταχ, Κιβ. 12794,

    2252, Λατσιά

    Κύπρος

    Τηλ.: +357 22 411600

    Φαξ.: +357 22 411601

    • Βοήθεια
    • Επικοινωνήστε μαζί μας
    • Ανοικτό Πανεπιστήμιο Κύπρου
    • Βιβλιοθήκη ΑΠΚΥ
    • Πολιτικές
    • Προσβασιμότητα και Προστασία Δεδομένων

    Βρείτε μας στο:

    • FacebookFacebook
    • EU Flag
    • Republic of Cyprus
    • Structural Funds
    • e University
    • Open University of Cyprus

    Το έργο eUniversity συγχρηματοδοτείται από το Ευρωπαϊκό Ταμείο Περιφερειακής Aνάπτυξης (ΕΤΠΑ) και από Εθνικούς πόρους κατά την Προγραμματική Περίοδο 2007-2013