Εμφάνιση απλής εγγραφής

dc.contributor.advisorΠετράκης, Εμμανουήλ
dc.contributor.authorΖωγραφίνη, Μαρία
dc.contributor.otherZografini, Maria
dc.coverage.spatialΚύπροςel_GR
dc.date.accessioned2017-06-29
dc.date.accessioned2017-06-30T10:41:34Z
dc.date.available2017-06-30T10:41:34Z
dc.date.copyright2017-05
dc.date.issued2017-06-30
dc.identifier.otherMBA/2017/00504el_GR
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11128/2887
dc.descriptionΠεριέχει βιβλιογραφικές παραπομπές.el_GR
dc.description.abstractΤο ενδιαφέρον για την ηθική και την υπεύθυνη συμπεριφορά των επιχειρήσεων προς την κοινωνία έχει αυξηθεί κατακόρυφα, τις τελευταίες δεκαετίες. Την ίδια στιγμή, ενώ πληθώρα μελετών για την Εταιρική Κοινωνική Ευθύνη (εφεξής ΕΚΕ) διερευνούν τις επιπτώσεις της, με την πλειοψηφία να εστιάζει στον αντίκτυπό της ως προς τους πελάτες των επιχειρήσεων ή από την πλευρά των οικονομικών επιχειρησιακών αποδόσεων, σχετικά περιορισμένος αριθμός ερευνητών έχει επικεντρωθεί στην ΕΚΕ από την οπτική γωνία των εργαζομένων. Στον ελληνικό χώρο μάλιστα η ερευνητική συνεισφορά για το θέμα αυτό είναι ακόμα σε βρεφικό στάδιο. Ο σκοπός αυτής της μεταπτυχιακής διατριβής είναι να διερευνήσει τις επιπτώσεις της ΕΚΕ στις στάσεις και συμπεριφορές των εργαζομένων σε μία ελληνική επιχείρηση η οποία επιδεικνύει σημαντική παρουσία σε δράσεις και πρωτοβουλίες ΕΚΕ. Η θεωρία της Κοινωνικής Ταυτότητας και της Κοινωνικής Ανταλλαγής χρησιμοποιήθηκαν ως θεωρητική βάση για την επεξήγηση της σχέσης μεταξύ αφενός της ΕΚΕ και αφετέρου της συναισθηματικής δέσμευσης και της οργανωσιακής εμπιστοσύνης των εργαζομένων, και περαιτέρω διεξάχθηκε ποσοτική έρευνα για τη διερεύνηση αυτών των σχέσεων. Η έρευνα διεξάχθηκε μέσω ερωτηματολογίων που εστάλησαν σε δείγμα 149 εργαζόμενων της επιχείρησης ΝΕΑ ΟΔΟΣ Α.Ε. ενώ τα δεδομένα που συλλέχθηκαν από τελικώς 92 εγκύρως συμπληρωμένα ερωτηματολόγια αναλύθηκαν με χρήση του στατιστικού λογισμικού SPSS. Τα αποτελέσματα από την ανάλυση έδειξαν ότι η ΕΚΕ συσχετίζεται θετικά με την συναισθηματική δέσμευση και την οργανωσιακή εμπιστοσύνη των εργαζομένων, ενώ στη σχέση αυτή εμφανίζεται να μεσολαβεί μερικώς και η αντιληπτή εξωτερική εικόνα της επιχείρησης.el_GR
dc.format.extentvii, 95 σ. 30 εκ.el_GR
dc.languagegrel_GR
dc.language.isogrel_GR
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/closedAccessel_GR
dc.subjectΕταιρική κοινωνική ευθύνηel_GR
dc.subjectCorporate social responsibilityel_GR
dc.subjectΣυναισθηματική δέσμευση εργαζομένωνel_GR
dc.subjectAffective organizational commitmentel_GR
dc.titleΕταιρική κοινωνική ευθύνη & στάσεις εργαζομένων: Διερευνώντας τις επιδράσεις της ΕΚΕ σε θέματα δέσμευσης και εμπιστοσύνης ανθρώπινου δυναμικούel_GR
dc.typeΜεταπτυχιακή Διατριβήel_GR
dc.description.translatedabstractΤhe interest in ethical and responsible corporate behavior towards society has risen sharply during the past decades. At the same time, while a significant number of studies for corporate social responsibility (CSR) have investigated the effects of CSR, with the majority of these to focus on the impact of CSR in customers’ behavior or in terms of financial returns, few researchers have focused on CSR from the employees’ perspective. In Greece however, research contribution on this subject is still in its infancy. The purpose of this thesis is to explore the impact of CSR on employees’ attitudes and behaviors in a Greek company which demonstrates significant actions and CSR initiatives. The theory of Social Identity and Social Exchange Theory were used as a theoretical basis for explaining the relationship between CSR and the affective commitment as well as CSR and the employees’ organizational trust, and a quantitative research was carried out in order to explore these relationships. The survey was conducted through a relevant questionnaire sent to a sample of 149 employees of the company Nea Odos S.A. and data were finally collected from 92 eventually validly completed questionnaires and analyzed using the SPSS statistical software. The results from the analysis showed that CSR is positively correlated with the affective commitment and employees’ organizational trust while this relationship is mediated by the perceived external company prestige.el_GR
dc.format.typepdfel_GR


Αρχεία σε αυτό το τεκμήριο

Thumbnail

Αυτό το τεκμήριο εμφανίζεται στις ακόλουθες συλλογές

Εμφάνιση απλής εγγραφής