Κοινωνικά Πληροφοριακά Συστήματα (ΕΛΛ) / Social Information Systems (in Greek)
Recent Submissions
-
Πόλωση πολιτικής πληροφορίας στα κοινωνικά μέσα: Μελέτη περίπτωσης στο Twitter
(Ανοικτό Πανεπιστήμιο Κύπρου, 2023-05)Τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης αποτελούν ένα σημαντικό μέσο για την πληροφόρηση για πολιτικά θέματα. Οι χρήστες του Twitter μπορούν έχουν πρόσβαση σε πληθώρα πολιτικών γεγονότων και πολιτικών υποψηφίων, τα οποία μπορεί να ... -
Νέες τεχνολογίες και πολιτισμός. Η υιοθέτηση ψηφιακών μέσων στους χώρους πολιτισμού
(Ανοικτό Πανεπιστήμιο Κύπρου, 2023-05)Οι αρχαιολογικοί χώροι, τα μνημεία και τα μουσεία αποτελούν χώρους πολιτισμού, που το κοινό έχει την δυνατότητα να επισκεφθεί και να ενημερωθεί για ιστορικά γεγονότα, τον καθημερινό τρόπο διαβίωσης, τις πολιτικές, κοινωνικές ... -
Η αξιοποίηση νέων μέσων και συστημάτων ηλεκτρονικής διακυβέρνησης στην τοπική αυτοδιοίκηση της Κύπρου
(Ανοικτό Πανεπιστήμιο Κύπρου, 2022-12)Στην παρούσα μελέτη με θέμα “Η αξιοποίηση νέων μέσων και Συστημάτων ηλεκτρονικής διακυβέρνησης στην τοπική αυτοδιοίκηση της Κύπρου”, διαπραγματευόμαστε με ποιον τρόπο τα κοινωνικά μέσα και οι πλατφόρμες οι οποίες παρέχονται ... -
Ανάθεση εργασιών μέσω πληθοπορισμού (Crowdsourcing) για την υποστήριξη εφαρμογής ενός προβλεπτικού μοντέλου αστυνόμευσης (Intelligence-Led Policing)
(Ανοικτό Πανεπιστήμιο Κύπρου, 2022-12)Ο πληθοπορισμός στις μέρες μας υποστηρίζει ως πρακτική, με τον έναν ή τον άλλον τρόπο, όλους τους επαγγελματικούς τομείς. Η αξιοποίησή του στον δημόσιο τομέα και ειδικότερα σε θέματα αστυνόμευσης αντιμετωπίζει πολλές ... -
Επίγνωση και διαστάσεις του φαινομένου Filter Bubble
(Ανοικτό Πανεπιστήμιο Κύπρου, 2022-12)Η εξατομίκευση περιεχόμενου είναι μια διαδικασία που υπάρχει σταθερά στην διαδικτυακή μας ζωή εδώ και χρόνια. Τα οφέλη της εξατομίκευσης για τους δημιουργούς της είναι αδιαμφισβήτητα καθώς μέσω αυτής που μπορούν να ... -
Η παρουσία ελληνικών εκδοτικών οίκων στα κοινωνικά δίκτυα
(Ανοικτό Πανεπιστήμιο Κύπρου, 2022-05)Τα Κοινωνικά Δίκτυα έχουν γίνει πλέον αναπόσπαστο κομμάτι της ζωής μας. Καθημερινά, εκατομμύρια άνθρωποι επισκέπτονται τις πλατφόρμες τους και αλληλοεπιδρούν με το περιεχόμενο που αναρτάται σε αυτές. Ο τομέας του εμπορίου, ... -
Διαχείριση φήμης οργανισμών στην ψηφιακή εποχή. Εντοπισμός της εταιρικής διαδικτυακής φήμης μέσω της ανάλυσης συναισθήματος σε άρθρα ειδήσεων
(Ανοικτό Πανεπιστήμιο Κύπρου, 2021-11)Ο κύριος στόχος της παρούσας μεταπτυχιακής διατριβής είναι να προσφέρει στην ακαδημαϊκή, την ερευνητική και την επιχειρηματική κοινότητα, με συνοπτικό αλλά περιεκτικό τρόπο, μια πολυποίκιλη, σύγχρονη και έγκυρη έρευνα ... -
Κρυπτονομίσματα, αχρήματες κοινωνίες και ασφάλεια
(Ανοικτό Πανεπιστήμιο Κύπρου, 2021-11)Το κρυπτονόμισμα είναι ένα ψηφιακό στοιχείο που λειτουργεί στις συναλλαγές όπως ένα νόμισμα. Το βασικό στοιχείο ενός κρυπτονομίσματος είναι ότι στηρίζεται στις αρχές της κρυπτογραφίας, μιας μεθόδου που δεν επιτρέπει σε ... -
Η αμφίδρομη σχέση ανάμεσα στην επίδραση που ασκεί η συμπεριφορά του καταναλωτή στη διαμόρφωση της φήμης μιας εταιρίας και το αντίστροφο: Μελέτη εργαλείων και πρακτικών
(Ανοικτό Πανεπιστήμιο Κύπρου, 2021-10)Στο πλαίσιο της παρούσας μεταπτυχιακής διατριβής μελετήθηκε η έννοια της διαδικτυακής φήμης και η σημασία της για μια εταιρία. Στη συνέχεια, αναλύθηκαν οι επιμέρους παράγοντες που την καθορίζουν, όπως τα στοιχεία εκείνα ... -
Ανάλυση των συναισθημάτων της κοινής γνώμης στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης
(Ανοικτό Πανεπιστήμιο Κύπρου, 2021-05)Αντικείμενο της παρούσας μεταπτυχιακής διατριβής είναι η ανάλυση των συναισθημάτων της κοινής γνώμης στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης. Η συλλογή και ανάλυση γραπτών μηνυμάτων τα οποία ανταλλάζουν οι χρήστες, μπορεί να προσφέρει ... -
Σχεδιασμός διαδικτυακής πλατφόρμας παρουσίασης και αξιολόγησης υπηρεσιών υγείας και ευεξίας για άτομα με αναπηρία
(Ανοικτό Πανεπιστήμιο Κύπρου, 2021-03)Η χρήση των νέων τεχνολογιών αποκτά καθημερινά ολοένα και περισσότερους οπαδούς. Η απλοποίηση των συστημάτων, η οικονομικότερη διάθεση προϊόντων και η εξάπλωση του ίντερνετ είναι ορισμένοι από τους λόγους που την έκαναν ... -
Social Media Intelligence - SOCMINT: Προκλήσεις και προοπτικές για τις υπηρεσίες πληροφοριών
(Ανοικτό Πανεπιστήμιο Κύπρου, 2021-05)Η εντυπωσιακή ανάπτυξη των Μέσων Κοινωνικής Δικτύωσης (ΜΚΔ) ως συμπληρωματικής πηγής πληροφοριών, έχει αναδειχθεί σε επικουρικό εργαλείο πληροφόρησης “Social Media Intelligence – SOCMINT”, το οποίο είναι αρωγός στη ... -
Κοινωνικά δίκτυα στην εκπαίδευση. Χρήση του Edmondo στην εκπαιδευτική διαδικασία
(Ανοικτό Πανεπιστήμιο Κύπρου, 2020-12)Η εξέλιξη της τεχνολογίας έχει αλλάξει ριζικά τον τρόπο ζωής των ανθρώπων. Η ανάδειξη των κοινωνικών μέσων και η μεγάλη δημοτικότητα τους, έχουν διαφοροποιήσει τον τρόπο επικοινωνίας και συνεργασίας μεταξύ των ατόμων. Η ... -
Χρήση και κατάχρηση των έξυπνων κινητών τηλεφώνων. Δημιουργία εφαρμογής για αποτελεσματική διαχείριση και μείωση του χρόνου χρήσης τους.
(Ανοικτό Πανεπιστήμιο Κύπρου, 2020-12)Οι χρήστες των κινητών τηλεφώνων αφιερώνουν στη χρήση τους ένα σημαντικό μέρος του ημερήσιου χρόνου τους. Σκοπός της παρούσας μεταπτυχιακής διατριβής είναι η παρουσίαση, η περιγραφή και η ανάλυση, μέσα από την υφιστάμενη ... -
Υπηρεσίες και εφαρμογές των κοινωνικών δικτύων. Μελέτη περίπτωσης: Facebοok.
(Ανοικτό Πανεπιστήμιο Κύπρου, 2020-05)Έχει παρατηρηθεί στις μέρες μας, πως τα κοινωνικά δίκτυα θεωρούνται ως τα πιο απαραίτητα στοιχεία για τις ανθρώπινες δραστηριότητες. Πληθώρα ανθρώπων, όπου αγγίζουν το δισεκατομμύριο του παγκόσμιου πληθυσμού, κάνουν χρήση ... -
Ανάλυση αξιολογήσεων προϊόντων στον ψηφιακό κόσμο.
(Ανοικτό Πανεπιστήμιο Κύπρου, 2020-05)Η παρούσα μεταπτυχιακή διατριβή εμπίπτει στην εξόρυξη γνώμης (opinion mining) και στην ανάλυση συναισθήματος (sentiment analysis) μέσω επεξεργασίας της φυσικής γλώσσας (natural language processing). Σκοπός μας ήταν να ... -
Θεωρίες συνομωσίας στο διαδίκτυο και τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης. Αντιλήψεις και στάσεις νέων ηλικίας 18-25 ετών.
(Ανοικτό Πανεπιστήμιο Κύπρου, 2020-05)Οι θεωρίες συνομωσίας δεν είναι νέο φαινόμενο. Είναι ριζωμένες στη δυτική κουλτούρα ήδη από τον Μεσαίωνα. Από τη δεκαετία του 1960 και μετά, τα Μέσα Μαζικής Ενημέρωσης αρχικά και αργότερα το Διαδίκτυο και τα Μέσα Κοινωνικής ... -
Οι χρήστες των κοινωνικών δικτών ως καταναλωτές. Διερεύνηση στάσεων και συμπεριφορών των χρηστών ως προς την έκθεσή τους σε προώθηση αγαθών στα κοινωνικά δίκτυα.
(Ανοικτό Πανεπιστήμιο Κύπρου, 2020-05)Τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης (socialnetworks) κατέχουν σημαντική θέση στην καθημερινότητά μας και αποτελούν αναπόσπαστο μέσο επικοινωνίας. Η συνεχής ανάπτυξή τους και η ενσωμάτωση πρόσθετων δυνατοτήτων στην επικοινωνία, ... -
Η σχέση των κοινωνικών δικτύων με το φαινόμενο του εθισμού στο διαδίκτυο
(Ανοικτό Πανεπιστήμιο Κύπρου, 2019-12)Σύμφωνα με τις τελευταίες εκτιμήσεις 4,39 δισεκατομμύρια άνθρωποι χρησιμοποιούν το Διαδίκτυο, εκ των οποίων τα 3,48 δισεκατομμύρια είναι χρήστες κοινωνικών μέσων. Από την εποχή που το Διαδίκτυο ήταν ένα πειραματικό δίκτυο ... -
Κίνδυνοι που ελλοχεύουν από λανθασμένη ή απροσεκτη χρήση κοινωνικών δικτύων
(Ανοικτό Πανεπιστήμιο Κύπρου, 2019-11)Οι Ιστοσελίδες Κοινωνικής Δικτύωσης δεν αποτελούν μόνο τα πιο διαδεδομένα εργαλεία, για την επίτευξη της επικοινωνίας στην σημερινή ψηφιακή εποχή, αλλά επίσης αποτελούν και μια από τις πιο μεγάλες πηγές δεδομένων. Πολλά ...