Repository logo
  • English
  • Ελληνικά
  • Log In
    Have you forgotten your password?
Repository logo
  • Collections
  • Research Outputs
  • Projects
  • People
  • Statistics
  • English
  • Ελληνικά
  • Log In
    Have you forgotten your password?
  1. Home
  2. Ψηφιακό Αποθετήριο ΚΥΨΕΛΗ / Kypseli Digital Repository
  3. Theses / Διατριβές και Πτυχιακές Εργασίες
  4. Μεταπτυχιακές Διατριβές / Master Τheses
  5. Διοίκησης Μονάδων Υγείας (ΕΛΛ) / Health Policy and Planning (in Greek)
  6. Μέτρηση ικανοποίησης των ασθενών των εξωτερικών ιατρείων ενός ιδιωτικού νοσηλευτηρίου στην Αθήνα
 
  • Details
Options

Μέτρηση ικανοποίησης των ασθενών των εξωτερικών ιατρείων ενός ιδιωτικού νοσηλευτηρίου στην Αθήνα

Author(s)
Καραθανάση, Ζαχάρω
Date Issued
2014-02-04
Faculty
Σχολή Οικονομικών Επιστημών και Διοίκησης / Faculty of Economics and Management 
Abstract
Σε μια εποχή που ολοένα και περισσότερη βαρύτητα δίνεται στα ζητήματα ποιότητας των υπηρεσιών υγείας, η σωστή αποτίμηση της γνώμης των ασθενών έχει πολύ μεγάλη αξία (Αλετράς και συν, 2007). Σε αυτό το πλαίσιο, σκοπός της παρούσας μεταπτυχιακής διατριβής είναι ηα αξιολόγηση της ποιότητας των υπηρεσιών των εξωτερικών ιατρείων ενός ιδιωτικού νοσηλευτηρίου της Αθήνας μέσω της μέτρησης ικανοποίησης των ασθενών.
Για το σκοπό αυτό 154 ερωτηματολόγια μοιράτηκαν σε ασθενείς που είχαν χρησιμοποιήσει τα εξωτερικά ιατρεία ενός ιδιωτικού νοσοκομείου στην Αθήνα. Το εργαλείο που χρησιμοποιήθηκε για τη μέτρηση της ποιότητας των υπηρεσιών του, ήταν αυτό που αναπτύχθηκε απο τους Dagger et. al. 2007 και περιέχει 16 ενότητες και 73 ερωτήσεις.
Τα αποτελέσματα της έρευνα έδειξαν ότι σε γενικές γραμμές η ποιότητα των υπηρεσιών των εξωτερικών ιατρείων του ιδιωτικού νοσηλευτηρίου, ήταν αρκετα υψηλή. Πιο συγκεκριμένα οι τομέις στους οποίους το νοσοκομείο συγκέντρωσε υψηλά ποσοστά ικανοποίησης ασθενων ήταν με σειρά σημαντικότητας οι εξής: α) ποιότητα του νοσοκομειακού περιβάλλοντος, β) ποιότητα στις διαπροσωπικές σχέσεις μεταξύ ασθενών και προσωπικού, γ) εξειδίκευση προσωπικού, δ) ατμόσφαιρα του νοσοκομείου, ε) δομικά στοιχεία του νοσοκομείου και στ) ιατρικό αποτέλεσμα.
Απο την άλλη πλευρά, τομείς στους οποίους η διοίκηση του νοσοκομείου πρέπει να δώσει βαρύτητα γιατί επηρεάζουν αρνητικά την ποιότητα των παρεχομένων υπηρεσιών, είναι οι εξής: α) ανάπτυξη σχέσεων προσωπικού με τους ασθενείς, β) συνέπεια, γ) στήριξη του ασθενή, δ) λειτουργία του νοσοκομείου.
Εν κατακλειδι μπορεί να ειπωθεί ότι τα εξωτερικά ιατρεία του νοσηλευτηρίου που χρησιμοποιήθηκε στην έρευνα, προσφέρουν υπηρεσίες υγείας υψηλής ποιότητας αποδικενύοντας ότι τα ιδιωτικά νοσοκομεία στην Ελλάδα μπορούν να συμβάλλουν σημαντικά στη βελτίωση της υγείας των πολιτών.
Publisher
Ανοικτό Πανεπιστήμιο Κύπρου
Format
103 σ. πιν., 30 εκ.
Subjects

Ικανοποίηση ασθενών

Ικανοποίηση ασθενών -...

Ποιότητα υπηρεσιών υγ...

Patients satisfaction...

Patients satisfaction...

Quality of health ser...

File(s)
Loading...
Thumbnail Image
Name

ΔΜΥ-2013-00192.pdf

Size

1.65 MB

Format

Adobe PDF

Checksum

(MD5):0c092b9d959e6dfb62526d235b44cae0

  • Contact Us
  • Cookie settings
  • Open University of Cyprus
  • OUC Library
  • Policies
  • Accessibility and Data Protection

Find us on:

FacebookFacebook

Built with DSpace-CRIS software - Extension maintained and optimized by 4Science - Powered by Dataly