Εμφάνιση απλής εγγραφής

dc.contributor.advisorΚατσαρίδου, Μάρθα
dc.contributor.authorΚαζαντζίδου, Ελένη
dc.contributor.otherKazantzidou, Eleni
dc.coverage.spatialΚύπροςel_GR
dc.date.accessioned2017-06-22
dc.date.accessioned2017-06-22T10:03:40Z
dc.date.available2017-06-22T10:03:40Z
dc.date.copyright2017-04
dc.date.issued2017-06-22
dc.identifier.otherΘΣΠ/2017/00073el_GR
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11128/2868
dc.descriptionΠεριέχει βιβλιογραφικές παραπομπές.el_GR
dc.description.abstractΤο κουκλοθέατρο, η θεατροπαιδαγωγική μέθοδος και η αγωγή είναι αναπόσπαστα συνδεδεμένα με τη νηπιακή και πρώτη παιδική ηλικία και αυτό έχει γίνει πλέον γενικά αποδεκτό στην επιστημονική κοινότητα, τα τελευταία ιδίως χρόνια. Το κουκλοθέατρο αποτελεί ένα παιδαγωγικό «πολυεργαλείο» στα χέρια του εκπαιδευτικού, που όταν χρησιμοποιείται κατάλληλα, συμβάλλει στη νοητική, συναισθηματική και κοινωνική ανάπτυξη των παιδιών. Το παρόν ερευνητικό εγχείρημα, συνδυάζοντας δημιουργικά το κουκλοθέατρο και τη θεατροπαιδαγωγική μέθοδο, μέσα από καθημερινά εκπαιδευτικά βιώματα και την έρευνα δράσης, στόχο έχει να αποδείξει την άμεση συνάρτηση κουκλοθέατρου, ατομικής/συνεργατικής μάθησης, έκφρασης συναισθημάτων και σκέψεων και προαγωγής των κοινωνικών δεξιοτήτων. Η μεταπτυχιακή διατριβή μέσα από τη χρήση βιβλίων παιδικής λογοτεχνίας, κουκλοθέατρου, θεατρικών στοιχείων και τεχνικών δραματοποίησης, επιχειρεί να προτείνει μια εναλλακτική προσέγγιση για την ανάπτυξη της φαντασίας των νηπίων, της δημιουργικότητας, της γνώση του εαυτού, της δημιουργίας προσωπικού προφίλ, της ενεργού συμμετοχής, των διαπροσωπικών σχέσεων και της αποτελεσματικότερης επικοινωνίας. Παράλληλα, στόχος είναι η ανάπτυξη της κριτικής σκέψης, που οδηγεί σε λήψεις αποφάσεων και επιλύσεις προβλημάτων, μέσα από τη χαρά και από τον υπέροχο κόσμο της κούκλας.el_GR
dc.format.extent121 σ. 30 εκ,el_GR
dc.languagegrel_GR
dc.language.isogrel_GR
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/closedAccessel_GR
dc.subjectTheatrical gameel_GR
dc.subjectΘεατρικό παιχνίδιel_GR
dc.subjectΘεατροπαιδαγωγικήel_GR
dc.subjectTheatre educationel_GR
dc.titleΤο κουκλοθέατρο και οι θεατρικές πρακτικές στο νηπιαγωγείο: Μια προσέγγιση για την καλλιέργεια και ανάπτυξη των κοινωνικών δεξιοτήτων στα νήπιαel_GR
dc.typeΜεταπτυχιακή Διατριβήel_GR
dc.description.translatedabstractPuppetry, drama/theater in education and pedagogy are inextricably linked to the infancy and early childhood, which, is nowadays, an undeniable fact in the scientific community. The puppet theater is for teachers a magnificent pedagogical tool which, if used properly, will contribute to the intellectual, emotional and social development of children. The present research project, combining creatively puppetry and drama/theater in education, through daily educational experiences and through action research, aims to demonstrate the direct link between puppetry and personal/collaborative learning, expressing emotions and thoughts as well as promotion of social skills. The present thesis, using child literature, theatrical elements and techniques of dramatization, proposes an alternative approach to the development of the imagination of toddlers, as well as creativity, knowledge of self, creating personal profiles, active participation, interpersonal relationships and effective communication. At the same time, the aim of this thesis is to develop critical thinking, which, in the long process, leads to decisions and the solving of problems, through joy and the wonderful world of the puppet.el_GR
dc.format.typepdfel_GR


Αρχεία σε αυτό το τεκμήριο

Thumbnail

Αυτό το τεκμήριο εμφανίζεται στις ακόλουθες συλλογές

Εμφάνιση απλής εγγραφής