dc.contributor.advisor | Δερμεντζόπουλος, Χρήστος | |
dc.contributor.author | Θαλασσινός, Ιωάννης | |
dc.contributor.other | Thalassinos, Ioannis | |
dc.coverage.spatial | Κύπρος | el_GR |
dc.date.accessioned | 2017-03-03 | |
dc.date.accessioned | 2017-03-03T08:46:50Z | |
dc.date.available | 2017-03-03T08:46:50Z | |
dc.date.copyright | 2016-10 | |
dc.date.issued | 2017-03-03 | |
dc.identifier.other | ΠΠΑ/2016/00018 | el_GR |
dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/11128/2842 | |
dc.description | Περιέχει βιβλιογραφικές παραπομπές. | el_GR |
dc.description.abstract | Η παρούσα μεταπτυχιακή διατριβή με θέμα «Πολιτισμικά σύμβολα και συγκρότηση εθνικής ταυτότητας: Η διδασκαλία της Ιστορίας στο Δημοτικό Σχολείο», βασίστηκε στη βιβλιογραφική έρευνα, στη μελέτη των εγχειριδίων της ιστορίας του δημοτικού σχολείου, όπως αυτά διδάσκονται τα τελευταία χρόνια στα σχολεία της χώρας, καθώς επίσης και στα συμπεράσματα που προέκυψαν από τις συνεντεύξεις εκπαιδευτικών πρωτοβάθμιας εκπαίδευσης, μονίμων ή αναπληρωτών, οι οποίοι εργάζονται στη νήσο Κω και διδάσκουν, μεταξύ άλλων, το μάθημα της Ιστορίας, σε δημοτικά σχολεία της περιοχής.
Αφού προηγηθεί η θεωρητική μελέτη εννοιών, όπως τα εθνικά σύμβολα, εθνικισμός και εκπαίδευση, η παράδοση, η εθνική ταυτότητα, καθώς και η μεταξύ αυτών των εννοιών σχέση, στη συνέχεια θα ακολουθήσει το εμπειρικό σκέλος, όπου θα παρουσιαστούν τα εθνικά μας σύμβολα, όπως αυτά εντάσσονται στα σχολικά εγχειρίδια της Ιστορίας του δημοτικού, μέσω της κειμενικής ανάλυσης. Επιπλέον, αναλύεται ο λόγος και ο ρόλος των εκπαιδευτικών που συμμετείχαν στην εμπειρική έρευνα, ενώ η «ιδιαιτερότητα» της περιοχής θα δώσει ενδιαφέροντα αποτελέσματα ως προς τη σχέση «εθνικής ταυτότητας» και «διδασκαλίας της Ιστορίας», με φόντο τα πολιτισμικά σύμβολα του Έθνους. | el_GR |
dc.format.extent | vii, 97 σ. 30 εκ. | el_GR |
dc.language | gr | el_GR |
dc.language.iso | gr | el_GR |
dc.rights | info:eu-repo/semantics/closedAccess | el_GR |
dc.subject | Διδασκαλία Ιστορίας -- Πρωτοβάθμια εκπαίδευση | el_GR |
dc.subject | Teaching of History -- Primary school | el_GR |
dc.title | Πολιτιστικά σύμβολα και συγκρότηση εθνικής εκπαίδευσης: Η διδασκαλία της ιστορίας στο δημοτικό σχολείο | el_GR |
dc.type | Μεταπτυχιακή Διατριβή | el_GR |
dc.description.translatedabstract | The present thesis titled “Cultural symbols and the forming of national identity: The teaching of History in Primary School” was based on bibliographical research, the study of History textbooks of Primary School level - as teaching resources in recent years, as well as the conclusions drawn from interviews with primary school teachers, both permanent or casual, who work on the island of Kos and teach history – among other subjects- in primary schools of the area.
Following the theoretical study of terms, such as national symbols, nationalism and education, tradition, national identity, as well as the connection among these terms, the next part of the thesis consists of the practical component, where our national symbols are presented, exactly as they are included in History textbooks of Primary School level, through their textual analysis. Furthermore, educator speech and the role of the teachers who participated in the practicum are analyzed, whilst the “individuality” of the area shall yield interesting results in respect to the relationship between “national identity” and the “teaching of History”, against the backdrop of National symbols. | el_GR |
dc.format.type | pdf | el_GR |