Kypseli Logo
    • Ελληνικά
    • English
  •  Home
  •  Browse 
    • Communities & Collections
    • By Issue Date
    • Authors
    • Titles
    • Subjects
    • By Issue number
  • Language elLanguage en
  •  Login 
    • Sign in
    View Item 
    • Home
    • Αποθετήριο Ανοικτού Πανεπιστημίου Κύπρου (Repository of the Open University of Cyprus)
    • Μεταπτυχιακές διατριβές / Master Τhesis
    • Πολιτιστική Πολιτική και Ανάπτυξη (ΕΛΛ) / Cultural Policy and Development (in Greek)
    • View Item
    •   Home
    • Αποθετήριο Ανοικτού Πανεπιστημίου Κύπρου (Repository of the Open University of Cyprus)
    • Μεταπτυχιακές διατριβές / Master Τhesis
    • Πολιτιστική Πολιτική και Ανάπτυξη (ΕΛΛ) / Cultural Policy and Development (in Greek)
    • View Item
    JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

    Πολιτιστικά σύμβολα και συγκρότηση εθνικής εκπαίδευσης: Η διδασκαλία της ιστορίας στο δημοτικό σχολείο

    Thumbnail
    View/Open
    ΠΠΑ-2016-00018.pdf (2.232Mb)
    Date
    2017-03-03
    Author
    Θαλασσινός, Ιωάννης
    Metadata
    Show full item record
    Abstract
    Η παρούσα μεταπτυχιακή διατριβή με θέμα «Πολιτισμικά σύμβολα και συγκρότηση εθνικής ταυτότητας: Η διδασκαλία της Ιστορίας στο Δημοτικό Σχολείο», βασίστηκε στη βιβλιογραφική έρευνα, στη μελέτη των εγχειριδίων της ιστορίας του δημοτικού σχολείου, όπως αυτά διδάσκονται τα τελευταία χρόνια στα σχολεία της χώρας, καθώς επίσης και στα συμπεράσματα που προέκυψαν από τις συνεντεύξεις εκπαιδευτικών πρωτοβάθμιας εκπαίδευσης, μονίμων ή αναπληρωτών, οι οποίοι εργάζονται στη νήσο Κω και διδάσκουν, μεταξύ άλλων, το μάθημα της Ιστορίας, σε δημοτικά σχολεία της περιοχής. Αφού προηγηθεί η θεωρητική μελέτη εννοιών, όπως τα εθνικά σύμβολα, εθνικισμός και εκπαίδευση, η παράδοση, η εθνική ταυτότητα, καθώς και η μεταξύ αυτών των εννοιών σχέση, στη συνέχεια θα ακολουθήσει το εμπειρικό σκέλος, όπου θα παρουσιαστούν τα εθνικά μας σύμβολα, όπως αυτά εντάσσονται στα σχολικά εγχειρίδια της Ιστορίας του δημοτικού, μέσω της κειμενικής ανάλυσης. Επιπλέον, αναλύεται ο λόγος και ο ρόλος των εκπαιδευτικών που συμμετείχαν στην εμπειρική έρευνα, ενώ η «ιδιαιτερότητα» της περιοχής θα δώσει ενδιαφέροντα αποτελέσματα ως προς τη σχέση «εθνικής ταυτότητας» και «διδασκαλίας της Ιστορίας», με φόντο τα πολιτισμικά σύμβολα του Έθνους.
    URI
    http://hdl.handle.net/11128/2842
    Collections
    • Πολιτιστική Πολιτική και Ανάπτυξη (ΕΛΛ) / Cultural Policy and Development (in Greek)

    Open University of Cyprus

    PO Box 12794,

    2252, Latsia

    Cyprus

    Tel.: +357 22 411600

    Fax.: +357 22 411601

    • Help
    • Contact Us
    • Open University of Cyprus
    • OUC Library
    • Policies
    • Accessibility and Data Protection

    Find us on:

    • FacebookFacebook
    • EU Flag
    • Republic of Cyprus
    • Structural Funds
    • e University
    • Open University of Cyprus

    The eUniversity Project is co-founded by the European Regional Development Fund and National Funds in the Programmatic Period 2007-2013

     

    Browse

    All of DSpaceCommunities & CollectionsBy Issue DateAuthorsTitlesSubjectsBy Issue numberThis CollectionBy Issue DateAuthorsTitlesSubjectsBy Issue number

    My Account

    Sign inRegister

    Open University of Cyprus

    PO Box 12794,

    2252, Latsia

    Cyprus

    Tel.: +357 22 411600

    Fax.: +357 22 411601

    • Help
    • Contact Us
    • Open University of Cyprus
    • OUC Library
    • Policies
    • Accessibility and Data Protection

    Find us on:

    • FacebookFacebook
    • EU Flag
    • Republic of Cyprus
    • Structural Funds
    • e University
    • Open University of Cyprus

    The eUniversity Project is co-founded by the European Regional Development Fund and National Funds in the Programmatic Period 2007-2013