Repository logo
  • English
  • Ελληνικά
  • Log In
    Have you forgotten your password?
Repository logo
  • Collections
  • Research Outputs
  • Projects
  • People
  • Statistics
  • English
  • Ελληνικά
  • Log In
    Have you forgotten your password?
  1. Home
  2. Ψηφιακό Αποθετήριο ΚΥΨΕΛΗ / Kypseli Digital Repository
  3. Theses / Διατριβές και Πτυχιακές Εργασίες
  4. Μεταπτυχιακές Διατριβές / Master Τheses
  5. Πληροφοριακά και Επικοινωνιακά Συστήματα (ΕΛΛ) / Information and Communication Systems (in Greek)
  6. Ανάπτυξη διαδραστικών εργαλείων συνεργατικής μάθησης σε ψηφιακούς εικονικούς κόσμους
 
  • Details
Options

Ανάπτυξη διαδραστικών εργαλείων συνεργατικής μάθησης σε ψηφιακούς εικονικούς κόσμους

Author(s)
Κορδολέμη, Φωτεινή
Date Issued
2013-07-01
Faculty
Σχολή Θετικών και Εφαρμοσμένων Επιστημών / Faculty of Pure and Applied Sciences 
Abstract
Η παρούσα Μεταπτυχιακή Διατριβή ερευνά την εφαρμογή της εκπαιδευτικής προσέγγισης Μάθηση Βασισμένη σε Πρόβλημα (Problem Based Learning) στον εικονικό κόσμο Second Life και την ενίσχυση της διαδικασίας αυτής με κατάλληλα διαδραστικά εργαλεία συνεργατικής μάθησης. Κατά την προσπάθεια εξαγωγής πολύτιμων συμπερασμάτων ως προς την αποτελεσματικότητα της μεθόδου PBL σε σχέση με τις γνώσεις και τις μεταγνωστικές δεξιότητες των φοιτητών, αναπτύχθηκαν ορισμένα διαδραστικά εργαλεία στην πλατφόρμα SL και δόθηκαν στους φοιτητές του πανεπιστημίου της Λευκωσίας (University of Nicosia) στα πλαίσια του μαθήματος ‘Software Engineering’ . Η δοκιμή των εργαλείων έγινε κατά τη διάρκεια πειράματος όπου οι μισοί φοιτητές κλήθηκαν να εφαρμόσουν την μέθοδο PBL στον εικονικό κόσμο SL και οι άλλοι μισοί σε εργαστηριακό περιβάλλον έχοντας πρόσβαση μόνο στο ίντερνετ και σε εργαλεία αυτοματισμού γραφείου.
Γίνεται εκτενής βιβλιογραφική αναφορά στις εμπλεκόμενες έννοιες. Αρχικά ξεκινάει από την έννοια του εικονικού κόσμου και τα είδη του και στη συνέχεια εστιάζει στον εικονικό κόσμο Second Life. Ακολούθως αναλύει το τι είναι η εκπαιδευτική μέθοδος PBL και τη σχέση της με τα εικονικά περιβάλλοντα.
Μετά παρουσιάζεται η μεθοδολογία του πειράματος που έγινε , η ανάλυση των αποτελεσμάτων και ο τρόπος με τον οποίο αυτά προέκυψαν. Το συμπέρασμα που προέκυψε ήταν ότι μετά την εφαρμογή της μεθόδου PBL οι φοιτητές παρουσίασαν βελτίωση στις μεταγνωστικές τους δεξιότητες και στη μαθησιακή αποτελεσματικότητα ενώ οι φοιτητές που δούλεψαν στο εικονικό περιβάλλον Second Life γενικά είχαν ελαφρώς καλύτερη απόδοση από αυτούς που δούλεψαν στο εργαστηριακό περιβάλλον χρησιμοποιώντας απλά ίντερνετ και εργαλεία αυτοματισμού γραφείου.
Publisher
Ανοικτό Πανεπιστήμιο Κύπρου
Format
vii, 106 σ. εικ. 30 εκ.
Subjects

Problem Based Learnin...

Διαδραστικά εργαλεία ...

File(s)
Loading...
Thumbnail Image
Name

ΠΛΗ-2013-00074.pdf

Size

1.71 MB

Format

Adobe PDF

Checksum

(MD5):f55cfae766d5bd7c9557d44b07a1cea6

  • Contact Us
  • Cookie settings
  • Open University of Cyprus
  • OUC Library
  • Policies
  • Accessibility and Data Protection

Find us on:

FacebookFacebook

Built with DSpace-CRIS software - Extension maintained and optimized by 4Science - Powered by Dataly