Show simple item record

dc.contributor.advisorΔαμίγος, Ματθαίος
dc.contributor.authorΜόσχος, Παναγιώτης
dc.contributor.otherMoschos, Panagiwtis
dc.coverage.spatialΚύπροςel_GR
dc.date.accessioned2012-06-15
dc.date.accessioned2012-06-15T06:47:47Z
dc.date.available2012-06-15T06:47:47Z
dc.date.copyright2012-05
dc.date.issued2012-06-15
dc.identifier.otherΠΛΗ/2012/00016el_GR
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11128/280
dc.descriptionΠεριέχει βιβλιογραφικές παραπομπές.el_GR
dc.description.abstractΤο διαδίκτυο διαδραματίζει στην εποχή μας σημαντικότατο ρόλο στη διαμόρφωση της παγκόσμιας αγοράς. Αν και υπάρχει καθολική αποδοχή της τεράστιας σημασίας της σωστής και ολοκληρωμένης παρουσίας στο διαδίκτυο εντούτοις ελάχιστα έχουν γίνει από τις Κυπριακές βιομηχανίες κρασιών ώστε να είναι σε θέση να σχεδιάζουν και να διατηρούν αποτελεσματικά την ηλεκτρονική προώθηση των προϊόντων τους και διεξαγωγής σωστών εκστρατειών ηλεκτρονικού μάρκετινγκ. Λύση στο πρόβλημα αυτό προσπαθούμε να δώσουμε μέσα από την παρούσα μεταπτυχιακή διατριβή που σκοπό έχει τη μελέτη, σχεδίαση και κατασκευή μιας πλατφόρμας για ανάπτυξη, διεύρυνση και στήριξη ενός κοινωνικού δικτύου με εδικό ενδιαφέρον στα Κυπριακά κρασιά. Το κοινωνικό δίκτυο αν και δε διεκπεραιώνει ηλεκτρονικό εμπόριο, εντούτοις συνδέεται σε συναφή ηλεκτρονικά καταστήματα που πωλούν Κυπριακά κρασιά.el_GR
dc.format.extentv, 119 σ. εικ. 30 εκ.el_GR
dc.languagegrel_GR
dc.language.isogrel_GR
dc.subjectΚοινωνικά δίκτυα -- Προώθηση προϊόντωνel_GR
dc.subjectSocial networks -- Promotion of productsel_GR
dc.subjectΜέσα Κοινωνικής Δικτύωσης -- Μάρκετινγκ
dc.subjectSocial media -- Marketing
dc.titleΜελέτη και κατασκευή κοινωνικού δικτύου προώθησης προϊόντων: Εφαρμογή κυπριακά κρασιάel_GR
dc.typeΜεταπτυχιακή Διατριβήel_GR
dc.description.translatedabstractNowadays the internet plays an important role in shaping the global market. Although there is universal acceptance of the immense importance of accurate and comprehensive internet presence, little has been done by the Cypriot wine industry to be able to design and maintain an effective electronic promotion of their products and effectively preserve the conduction of appropriate email marketing campaigns. We are trying to give a solution to this problem through this tesis aimed to study, design and construct a platform for growth, expansion and support of a social network having aspecial interest in Cypriot wines. The social network even though it doesn't handle e-commerce, however, is related to online stores that sell Cyprus wines.el_GR
dc.format.typepdfel_GR


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record