Options
Σχεδίαση, υλοποίηση και αξιολόγηση εκπαιδευτικών δραστηριοτήτων για μαθηματικά δημοτικού σχολείου
Author(s)
Αποστολόπουλος, Παναγιώτης
Date Issued
2014-10-29
Abstract
Ο στόχος μας είναι να βοηθήσουμε τους μαθητές τις εννιάχρονης υποχρεωτικής
εκπαίδευσης και δη του δημοτικού σχολείου (Δ’ Δημοτικού) να αγαπήσουν το μάθημα των
μαθηματικών. Για τον σκοπό αυτό δημιουργήσαμε και χρησιμοποιήσαμε έτοιμες κατασκευές,
στο λογισμικό GeoGebra,, γεωμετρίας Δ’ Δημοτικού μαθημάτων που βασίστηκαν στην
ανακαλυπτική καθοδηγούμενη μέθοδο διδασκαλίας και εφαρμόστηκαν στην τάξη , στο
εργαστήριο πληροφορικής του σχολείου και στο σπίτι με την βοήθεια των γονέων, δανείζοντας
όπου δεν υπήρχε υπολογιστής τους υπολογιστές της τάξης. Τα αποτελέσματα ήταν πολύ καλά
και αυτό φαινόταν στα προσωπάκια των παιδιών που περίμεναν με ανυπομονησία να έλθει η
ώρα των μαθηματικών με υπολογιστές και δεν ήθελαν να τελειώσει. Θα πρέπει αυτή η
διαδικασία να επεκταθεί σε όλες τις βαθμίδες της εκπαίδευσης δημοτικής και μέσης
εκπαίδευσης και δη του δημοτικού σχολείου (Δ’ Δημοτικού) να αγαπήσουν το μάθημα των
μαθηματικών. Για τον σκοπό αυτό δημιουργήσαμε και χρησιμοποιήσαμε έτοιμες κατασκευές,
στο λογισμικό GeoGebra,, γεωμετρίας Δ’ Δημοτικού μαθημάτων που βασίστηκαν στην
ανακαλυπτική καθοδηγούμενη μέθοδο διδασκαλίας και εφαρμόστηκαν στην τάξη , στο
εργαστήριο πληροφορικής του σχολείου και στο σπίτι με την βοήθεια των γονέων, δανείζοντας
όπου δεν υπήρχε υπολογιστής τους υπολογιστές της τάξης. Τα αποτελέσματα ήταν πολύ καλά
και αυτό φαινόταν στα προσωπάκια των παιδιών που περίμεναν με ανυπομονησία να έλθει η
ώρα των μαθηματικών με υπολογιστές και δεν ήθελαν να τελειώσει. Θα πρέπει αυτή η
διαδικασία να επεκταθεί σε όλες τις βαθμίδες της εκπαίδευσης δημοτικής και μέσης
Publisher
Ανοικτό Πανεπιστήμιο Κύπρου
Format
vii, 85 σ. εικ., 30 εκ.
Subjects
File(s)
Loading...
Name
ΠΛΗ-2014-00150.pdf
Size
6.44 MB
Format
Adobe PDF
Checksum
(MD5):4bdfb2ce6a89646fa981ae772c8bcc8a