Options
Ψηφιακός φάκελος εργασιών (ePortfolio Assessment)
Author(s)
Στυλιανού, Μάριος
Date Issued
2013-03-11
Abstract
Η παρούσα διπλωματική εργασία εκπονήθηκε στο πλαίσιο του Μεταπτυχιακού Προγράμματος «Ειδίκευση στα Πληροφοριακά Συστήματα» του Ανοικτού Πανεπιστημίου Κύπρου, υπό την επίβλεψη του καθηγητή κ. Αθανάσιου Χατζηλάκου.
Αντικείμενο της παρούσας διπλωματικής εργασίας αποτέλεσε ο Ψηφιακός Φάκελος Εργασιών (ePortfolio Assessment) και συγκεκριμένα ο σχεδιασμός και η εφαρμογή ενός πληροφοριακού συστήματος που θα παρέχει τη δυνατότητα στον/στη μαθητή/τρια, αφού καταχωρήσει τα προσωπικά του στοιχεία και εγκριθεί, να οργανώνει ψηφιακά τα αντικείμενα των διαφόρων εργασιών του, με τα οποία θα επιδεικνύει τα επιτεύγματά και τους στόχους του/της. Ο/η μαθητής/τριας θα μπορεί να σχολιάζει την πορεία εκμάθησής του/της. Επίσης, το σύστημα θα παρέχει τη δυνατότητα στον/στην εκπαιδευτικό, αφού καταχωρήσει τα προσωπικά του/της στοιχεία και εγκριθούν, να έχει πρόσβαση για επισκόπηση του eportfolio του/της μαθητή/τριας και να μπορεί να προσθέτει σχόλια στα διάφορα αντικείμενα.
Αφορμή για την παρούσα έρευνα στάθηκαν οι αναφορές στο νέο Αναλυτικό Πρόγραμμα της Κύπρου για το Γλωσσικό μάθημα όσον αφορά την αξιολόγηση του μαθητή/τριας, που ως μέσο αξιολόγησης προτείνεται η χρήση του Φακέλου Εργασιών.
Αντικείμενο της παρούσας διπλωματικής εργασίας αποτέλεσε ο Ψηφιακός Φάκελος Εργασιών (ePortfolio Assessment) και συγκεκριμένα ο σχεδιασμός και η εφαρμογή ενός πληροφοριακού συστήματος που θα παρέχει τη δυνατότητα στον/στη μαθητή/τρια, αφού καταχωρήσει τα προσωπικά του στοιχεία και εγκριθεί, να οργανώνει ψηφιακά τα αντικείμενα των διαφόρων εργασιών του, με τα οποία θα επιδεικνύει τα επιτεύγματά και τους στόχους του/της. Ο/η μαθητής/τριας θα μπορεί να σχολιάζει την πορεία εκμάθησής του/της. Επίσης, το σύστημα θα παρέχει τη δυνατότητα στον/στην εκπαιδευτικό, αφού καταχωρήσει τα προσωπικά του/της στοιχεία και εγκριθούν, να έχει πρόσβαση για επισκόπηση του eportfolio του/της μαθητή/τριας και να μπορεί να προσθέτει σχόλια στα διάφορα αντικείμενα.
Αφορμή για την παρούσα έρευνα στάθηκαν οι αναφορές στο νέο Αναλυτικό Πρόγραμμα της Κύπρου για το Γλωσσικό μάθημα όσον αφορά την αξιολόγηση του μαθητή/τριας, που ως μέσο αξιολόγησης προτείνεται η χρήση του Φακέλου Εργασιών.
Publisher
Ανοικτό Πανεπιστήμιο Κύπρου
Format
149 σ. πιν., 30 εκ.
File(s)
Loading...
Name
ΠΛΗ-2013-00065.pdf
Size
2.67 MB
Format
Adobe PDF
Checksum
(MD5):f87c4a9e2e380963f4166f772f8b3adf