Show simple item record

dc.contributor.advisorΧατζηλάκος, Θανάσης
dc.contributor.authorΤσαλαπάτα, Στέλλα
dc.contributor.otherTsalapata, Stella
dc.coverage.spatialΚύπροςel_GR
dc.date.accessioned2017-02-14
dc.date.accessioned2017-02-14T11:11:41Z
dc.date.available2017-02-14T11:11:41Z
dc.date.copyright2016-12
dc.date.issued2017-02-14
dc.identifier.otherΠΕΣ/2016/00247el_GR
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11128/2789
dc.descriptionΠεριέχει βιβλιογραφικές παραπομπές.el_GR
dc.description.abstractΣτην παρούσα διατριβή παρουσιάζεται ένα σύντομο θεωρητικό πλαίσιο της εξ αποστάσεως εκπαίδευσης και γίνεται αναφορά στις ιδιαιτερότητες που κρύβει η διδασκαλία σε μια τέτοιου είδους εκπαίδευση. Η διατριβή εστιάζει στις συμμετοχικές και συνεργατικές δραστηριότητες που πυροδοτούν και βελτιώνουν την επικοινωνία και την αλληλεπίδραση μεταξύ των συμμετεχόντων αλλά και με τον καθηγητή-σύμβουλο. Γίνεται αναφορά στις πιο διαδεδομένες εκπαιδευτικές τεχνικές διδασκαλίας και μάθησης και περιγράφονται μερικές από αυτές. Ακόμη, γίνεται αναζήτηση και περιγραφή των εκπαιδευτικών δραστηριοτήτων που χρησιμοποιούνται στις Ομαδικές Συμβουλευτικές Συναντήσεις του Ελληνικού Ανοικτού Πανεπιστημίου. Περιγράφεται ο τρόπος εφαρμογής τους για τις αντίστοιχες Ομαδικές Συμβουλευτικές τηλε-Συναντήσεις του Ανοικτού Πανεπιστημίου της Κύπρου και στο περιβάλλον τρισδιάστατης εικονικής πραγματικότητας Second Life. Με τη βοήθεια της προκαταρκτικής συνέντευξης που θα διεξαχθεί στην διαμορφωμένη εκπαιδευτική πλατφόρμα του Second Life γίνεται επιλογή μιας από τις παραπάνω ακολουθίες εκπαιδευτικών δραστηριοτήτων για την εφαρμογή της στον ίδιο τρισδιάστατο εικονικό χώρο. Τέλος πραγματοποιείται αξιολόγηση με βάση τα παραπάνω, δηλαδή το περιβάλλον διεξαγωγής της ακολουθίας, το κλίμα που επικράτησε στην εικονική τηλεσυνάντηση και την επικοινωνία και την αλληλεπίδραση μεταξύ των συμμετεχόντων της έρευνας.el_GR
dc.format.extent169 σ. 30 εκ.el_GR
dc.languagegrel_GR
dc.language.isogrel_GR
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/closedAccessel_GR
dc.subjectΕξ αποστάσεως εκπαίδευσηel_GR
dc.subjectDistance educationel_GR
dc.titleΕικονικοί κόσμοι: Εργαλείο ανθρώπινου πλησιάσματος στην εικονική τάξη (Virtual worlds as a tool for human touch in a virtual classroom)el_GR
dc.typeΜεταπτυχιακή Διατριβήel_GR
dc.description.translatedabstractThis essay presents a brief theoretical frame of distance education and attempts to analyze the peculiarities hidden in it. The main focus is on the participatory and collaborative activities that trigger and improve communication and interaction between the participants and the professor-consultant. The most popular educational teaching and learning techniques will be referred and some of them will be further elaborated. The teaching techniques that are commonly used in the advisory group lessons of Open University of Cyprus will be examined as they are currently, but will also be presented in the context of the multi-dimensional platform provided in the Second Life virtual reality game. The Second Life platform will then be utilized to design and construct an environment where a preliminary interview will be conducted in order to guide the selection of the educational technique to be implemented in the platform. Finally, the training activity will be assessed based on the environment where it is conducted, the atmosphere in the virtual class and the communication and interaction among the participants.el_GR
dc.format.typepdfel_GR


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record